oh makkie, wat gaaf dat je hummeltje voelt nu! Echt super! Lijkt me een geweldig gevoel! Onze tijd komt echt, ik voel het gewoon!
@ Poohbear, dit wordt onze ronde! Afgesproken? Leuk dat we gelijk op gaan! @ Makkie, wat super! Voor mij was het gevoel als een soort van bubbelbad aan de binnenkant van mijn buik, maar dan enkele grote bubbels.. omschrijf ik het zo goed? Super zeg! Geniet er maar lekker van. Het is wel een dubbele wereld he, jij vind het moeilijk om hier iets positiefs over jou zwangerschap te schrijven ( wat mij trouwens totaal niet stoort) en ik vind het weer niet gepast om op jullie te reageren in jullie topic.. Het zijn toch 2 werelden blijkbaar. Ben blij dat jij en vele anderen die andere wereld een paar maanden geleden ontdekt hebben! Ik gun het jullie ook allemaal enorm!
@ poohbear, wat goed joh! haha, hang t bordje maar vast op! kunnen jullie alvast even oefenen @ milla, gelukkig! een mooi ei! en ook bij jullie "niet storen" op de deur dalijk he!
Milla dat is goed nieuws, drukke dagen poohbear super dat er mooie eitjes zaten ook een drukke week! Noa ik ken je gevoel helemaal, clomid sloeg bij ons ook niet aan. Wij zijn toen overgegaan op spuiten vond het ook echt doodeng (viel reuze mee na de eerste keer gehad te hebben) Na 4 rondes spuiten(waarvan 1x overstimulatie dus afgebroken) ben ik zwanger geraakt. De stap is best even moeilijk, kom even tot rust en morgen ziet alles er vaak weer iets beter uit.
ja milla....deal, we gaan samen zwanger worden deze ronde! Op naar een maart 2009 baby! @all, thanks meiden, lief dat jullie zo mee duimen!
Hey dames, Ik moet om 11.50 uur bij de gyn zijn. Laat jullie later op de dag wel weten hoe het gegaan is! X
Eej meisje! Uhm nee eigenlijk nog een beetje hetzelfde. Ja vaker plassen (heb ik het idee) en mn (.)(.) zijn gevoelig. Vanacht kon ik helemaal niet in slaap komen zeg! En die dag ervoor liggen snurken als een gek! Kheb nog steeds geen testen in huis! Weet ook niet wanneer ik ze zal gaan halen. Zat ook te denken om die van Matcare te bestellen. Heeft iemand daar ervaring mee of een mening over? Liefs Kim
Trouwens meisje: ben benieuwd naar wat ze gezegd hebben in het ziekenhuis! Wel meteen laten weten he! X
Hey! Nou, net terug uit het ziekenhuis! We hebben aangegeven dat mijn vriend het niet heel veel langer meer gaat trekken zonder zijn medicijnen voor Crohn en reuma. De gyn was (zoals ik verwacht had) hartstikke meedenkend. Omdat we 27 rietjes ingevroren hebben, stelde ze meteen IUI voor. We mogen daarmee beginnen wanneer we willen, en hoeven niet op een wachtlijst. Gezien mijn cyclus (die over het algemeen best constant is, met 2 uitschieters daargelaten), kan het in eigen cyclus, hooguit met een Pregnyl injectie voor de eisprong. Wij hebben besloten het nog maximaal 3 rondes zo te proberen (immers, we kunnen nú toch nog niet starten ivm de vakantie), als mijn vriend eerder aangeeft dat het niet meer gaat, dan starten we eerder. Oja, we moeten voor de feitelijke IUI wel naar een ander ziekenhuis, omdat daar de zwemmers opgeslagen liggen. Ik ben er wel tevreden over. De gyn gaf aan dat ze het op deze manier hooguit een keer of 3 à 4 wilde proberen, maar dat ze hoopt dat het niet nodig is. Daarna kunnen we eventueel altijd nog voor IVF gaan. Dus..... ben wel opgelucht dat WIJ aan zet zijn en dat ze in het dossier heeft opgeschreven dat we zodra we bellen, we METEEN aan de beurt zijn. X
@meisje : kijk dat is goed nieuws ! hoop voor jullie dat het snel raak is .....wat vind je mannetje nu van de iui dan ? wanneer gaan jullie daar mee beginnen dan ?
Oh goed zo meisje, dat zijn nog is fijne gesprekken die je kunt voeren met je gyn. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan! Super zo! Nu heb je er denk ik zelf ook meer vertrouwen in! Liefs Kim
Nou, de gyn heeft aangegeven dat IUI voor ons net zo veel kansen biedt als 'normale' conceptie. De lagere slagingskansen bij IUI hebbben vaak ook te maken met het feit dat er iets 'mis' is bij de vrouw, zoals minder goed baarmoederslijm enzo. Vooral het feit dat de medische belasting voor mij niet heel hoog is, en bovenstaande, maken dat mijn vriend toch wel positief is nu!
@ Meisje, wat fijn! Nou hopelijk hoeft het niet tot IUI te komen en ben jij binnen de komende 3 maanden gewoon zwanger! @ Kim, ik heb geen ervaring met metcare zwangerschapstesten.. eneh wij gaan gewoon met zijn allen naar de maartmama's afgesproken! @ All..JIHOOO Ik had vanmiddag een knalpositieve ovulatietest! Zie mijn weblog (website-knop onderin balkje) voor het mooie resultaat. Mijn eitje springt dus vandaag of morgen, spannend!
Wat fijn en goed nieuws Meisje! Hopelijk is het nu lekker snel raak! Joehoe, Milla, you go girl! Lekker aan de bak vanaf vanavond! En dan gewoon een paar avonden achterelkaar, dan kan het daar niet aan liggen! Kim, spannend, nog een paar daagjes! Ik heb ook wel met matcare getest, maar nooit positief.... de enige positieve test die ik heb gehad was van de DA en die van MvM. Maar volgens mij zijn die van matcare prima hoor!