mariska kan gebeuren het is soms zo langzaam. Wel raar dat we allemaal verschillend aantal dagen provera moeten slikken. Nou vandaag heb ik de laatste clomid tablet ingenomen. Nu hopen dat het aanslaat. Zou wel heel erg mooi zijn maar ga er maar niet vanuit dab kan het ook niet tegenvallen. Momenteel alleen opvliegers gehad en de laatste dagen ben ik snel moe/uitgeput. Ik weet niet of het laatste door de clomid of de warmte komt maar het is behoorlijk irri.
Hoi meiden, Mariska spannend hoor of de provera en clomid gaat werken en of de zwemmers van je vriend goed zijn! Cira bij jou ook of de clomid aanslaat! Zullen we afspreken dat we allemaal de eerste colmidronde zwanger zijn Haha, dat zou natuurlijk fantastisch zijn! Pfff, ik hoop echt dat ik na de provera een bloeding krijg, dat is al het eerste waar ik op zit te wachten. Ik ga bij het vervolggesprek ook nog maar even aankaarten of dat er geen echo gemaakt moet worden tijdens het clomidgebruik. Misschien is de gyno dat wel vergeten te zeggen? Fijne dag vandaag, gr Bloemetje
Bloemetje@ Ik zou onmiddelijk tekenen dat we allemaal in 1ste ronde clomid zwanger zouden zijn.... Hier wacht ik ook op de , hopelijk komen ze vlug [-o<
Meiden heel veel succes, en laat die clomid gauw zijn werk doen Hoop dat de bijwerkingen wat zullen meevallen...want ik had er nogal wat last van. Nogmaals succes!
Wat fijn Mariska! Dat is alvast een stapje in de goede richting! Hoelang na de laatste Provera-pil heeft het geduurd voordat de bloeding begon? Ik moet er nu nog twee innemen. Kreeftje, van wat voor bijwerkingen had jij last? Met hoeveel mg clomid ben jij zwanger geraakt? Bij jou was het al vrij snel gelukt he? Hopelijk volgen we je snel!
Bij mij begon het met haaruitval, ik had erg last van mijn darmen, kon niet slapen, opvliegers, droge ogen. en vermoeidheid Nou dit waren wel de ergste bijwerkingen die ik heb gehad Daarom twijfelde ik eerst ook of dit zwangerschapskwaaltjes waren die ik had toen ik overtijd was, die hormonen kunnen zoveel met je doen maar voila heb toch positief getest. Ik ben in de 2e ronde zwanger geraakt, ik heb 2 eisprongen gehad ik heb 50mg gehad. Mijn rechtereierstok doet het helemaal niet ook niet met de clomid dus de linker eierstok draait op volle toeren en ook meteen 2 eitjes! Ik hoop voor jullie dat jullei ook snel volgen je ziet dat het kan, misschien is dat een hart onder de riem voor jullie Liefsss
mijn ongi is begonnen 2 dagen na de laatste provera te nemen... Gisteren was het nog meer bruin verlies, maar vandaag komt het goed door... Morgen dus 1e clomid slikken en hopelijk mogen we inderdaad kreeftje snel opvolgen [-o< Kheb dus gisteren onmiddelijk gebeld( vanaf dat ik bruinverlies had ) naar gyn om afspraak te maken en zaterdag 12 mei dus een echo om te zien of de eitjes groeien. Hopelijk was ik niet te vroeg om te bellen met dat er nog geen bloed bijzat... Ja en anders zal ik de maandag wel nog eens op controle gaan hé Ben dan toch in verlof...
Zo Kreeftje, die bijwerkingen zijn echt minder, maar je bent zwanger, dus nemen we het voor lief Wel heel goed om te lezen dat het zo snel gelukt is bij jullie! Zelfs met 1 eierstok! Dat geeft me moed hoor! Mariska, morgen clomid, ik ben benieuwd meid! Ik moet nog 1 dag Provera, hopelijk komt het bij mij ook met ong 2 dagen! Ik moet trouwens 2 clomidtabletjes gaan slikken, dus zit ik niet op 50 maar 100mg. Groetjes!
Hallo meiden! Alle tabletten zitten er hier in. Nu maar hopen dat er een donderdag een heel mooi eitje te zien is op de echo. Maar mijn week kan al niet meer stuk. Heb vrijdag intern gesolliciteerd naar de functie assistent planner en vandaag kreeg ik te horen dat ik aangenomen ben. Ben echt dol gelukkig. Van de clomid heb ik behalve de opvliegers en de heerlijke emo momenten eigenlijk geen bijwerkingen gehad. Mariska fijn dat de duivels zijn gekomen en succes met de tabletten. En eitjes van mariska gewoon GROEIEN! bloemetje dat van in de eerste ronde clomid zwanger raken vind ik een fantastisch idee waar kan ik ervoor tekenen? Kreeftje hoe is het met je? voel je je eigen al zwanger?
@cira Tsja hoe voel ik me..DOl gelukkig Vandaag heeft de dokter ook nog eens bevestigd dat ik toch echt zwanger ben, de test daar was echt super VET positief. Ik begin nu de dagen af te tellen naar de 1ste echo ben zo benieuwd of het 1 of 2 wondertjes zijn. De kwaaltjes maken het dat ik me echt zwanger voel: *misselijk (soms sochtends en soms smiddags) *last van mijn darmen *opgezette buik *druk op de blaas *moe etc etc... Meiden ik wens jullie ook veel succes en hoop dat jullie gauw zullen volgen dat MOET gewoon Oja cira gefeliciteerd met je nieuwe baan! Liefss
Kreeftje dank je wel! Ik hoop dat wij ook snel hier de beginnende zwangerschaps kwaaltjes mogen neerzetten in plaats van de clomid kwaaltjs. En het is al mei dus het gaat al weer opschieten voor je het weet is het 29 mei!
sorry dat ik hier zo binnen val maar ik lees hier sinds vorige week mee, de ha denkt dat ik pco heb en moet volgende week naar de gyn nu maar hopen dat er wat uitkomt en dat hij me kan helpen, zou ik ook een echo krijgen bij de eerste afspraak? @kreeftje gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan! @cira gefeliciteerd met je nieuwe functie! ik hoop voor je dat er donderdag een mooi ei te zien is! degene die aan de clomid zijn begonnen hopelijk groeit er een mooi ei! hopelijk doet de provera zijn werk succes allemaal! liefs
Hier dus de eerste clomid achter de kiezen... Heb deze "vanmorgen" ingenomen, alé het was eigenlijk nog nacht hoor ( 4uur ) Ik werk in vroege en late ploeg, dus ja nooit een vast uur van opstaan. Ben ook begonnen met mijn temperatuur te nemen... Sinds maandagmorgen steeds 36.7 graden... Dus hopelijk doet de clomid z'n werk en gaat mijn temp. omhoog en blijft ie zo [-o< Heb allensinds nog niets ondervonden van bijwerkingen, maarja het is dan ook nog maar de 1ste pil hé... Cira@ Een dikke proficiat met je nieuwe job, en natuurlijk donderdag bij de gyn... Hou ons op de hoogte hé... Kreeftje@ Wij zijn ook al heel benieuwd of het 1 of 2 babykes zijn Bloemetje@ Ik duim voor jou dat de snel zullen komen en dat de clomid ook zal aanslaan. Lot23@ Ik heb toch bij mijn eerste afspraak een echo gehad en de gyn heeft ook bloed afgenomen... Dus ik denk het wel hoor, de gyn moet toch controleren of er kralen in de eierstokken zitten? Dit is iets dat je heel duidelijk kan zien op de echo hoor... http://www.stilverlangen.com/aandoeningen/pcos.php Ik wens je veel suc6 bij de gyn en laat ons iets weten hé hoe het verlopen is...
mariska bedankt voor je antwoord heb even op die site gekeken...laat jullie horen als ik meer weet.. nog een vraag als ik de eerste keer naar de gyn ga moet ik dan ook vragen beantwoorden over gezondheid van mijn ouders enzo? liefs
Lot23 Ik weet niet waar je woont in gelderland, maar ik ben inhet rivierenland ziekenhuis Tiel geweest. Wij mochten eerst mee met de co assistent om diverse vragen te beantwoorden over je cyclus van nu en van vroeger en je geondheid. Daarna kreeg ik de gyn te zien welke een inwendige echo heeft gemaakt en daarna moest ik bloed laten afnemen. Mijn hubbie kreeg gelijk een potje mee. @ mariska De eerste dag merkte ik ook nog niet veel maar daarna kreeg ik de opvliegers. Krijg jij ook nog controle's of de clomid zijn werk doet? Begin best al zenuwachtig te worden voor morgenochtend. Ben zo benieuwd of de clomid zijn werk doet. Maar morgen weten jullie meer. Als ik klaar ben met werken zal ik verslag doen van de controle.
Cira veel succes morgen meid! Spannend hoor....! En gefeliciteerd met je nieuwe functie! Mariska, spannend de 1e clomid, ik ben beniewd! Lot, succes volgende week bij de gyn. Wij kregen voor ons eerste bezoekje een uitgebreide vragenlijst toegestuurd die we vervolgens met de arts hebben besproken. Verder hebben ze bij het eerste bezoekje een uitstrijkje gemaakt, inwendige echo en inwendig onderzoek. Ik heb vandaag mn laatste Provera geslikt, hopelijk komen de heel snel! Even nog een vraagje dames: hebben jullie ook kenmerken van PCO, ik wel en ben daar niet zo blij mee. Ik heb nl last van overgewicht (niet super veel) en overbeharing Soms heb ik daar best veel moeite mee hoor... Maarja, aan de andere kant ben ik blij dat ze weten dat ik PCO heb, want dat is tenminste wel te behandelen. Maar alleen die kenmerken, daar valt volgens mij niet veel aan te doen. Succes maar weer dames! Gr Bloemetje
Oja Kreeftje, fijn om nog even een bevestiging van de dokter te krijgen! Je zult wel aan het aftellen zijn naar de eerste echo. Geweldig hoor meid! Heb je trouwens al enig idee zelf over of het er 1 of 2 zijn? Ook spannend zeg!
cira veel succes morgen in het zkh en hoop dat er een mooi eitje groeit! bloemetje ik hoop dat je snel ongie word succes met wachten!
Nou vannochtend in het ZKH geweest. Ze zag nog eigenlijk niks bijzonders groeien. wel een hoop kleine blaasjes. Maandag moet ik weer terug voor controle. Ze begon wel al gelijk over verdubbellen van de dosis en dat er bij CD 20 nog niks te zien is ik weer provera meekrijg. Ik denk niet dat het wat word deze ronde. Maar even afwachten of er maandag wat te zien is. @ bloemetje Ik heb heel veel last van acne in mijn gezicht. En had ook altijd wel wat overgewicht, maar na mijn miskraam ben ik aardig wat afgevallen.