Egoberichtjes mogen best hoor bloemetje!! Fijn dat je een beslissing hebt genomen! Alleen moet je nu wel weer erg lang wachten! Maar even een pauze is misschien best wel goed voor je, ik maak uit je berichtjes op dat je het erg druk hebt..... Nou, succes hoor vrouwtje! Ik denk aan je!
Linda@ Nee het is nog niet gestopt. Het is echt niet veel maar wel meer dan een paar druppeltjes. He bah ik baal echt van mijn eigen lichaam!
Hoi meiden, Mijn prosteron was heel goed dus nu maar afwachten nog veel witte afscheiding en krampjes.
Linda: fijn dat de progesteron waarde goed was! Nu maar afwachten... over een weekje kun je dan testen he... spannend, suc6 met wachten!
ik ben teruggebeld door de gyn en heb geen eisprong gehad was aan de bloeduitslag te zien, moet nu weer 10 dagen provera nemen en dan vanaf dag 3 de clomid maar dan 2x 50 mg hoop zo dat mijn menstruatie snel komt zodat ik rond dag 10 kan komen want als mijn menstruatie lang duurt dan ben ik rond dag 10 op vakantie dus laat maar komen die ongi hoeveel dagen na provera word je ongeveer ongi ok alweer? linda wat fijn dat de progesteron uitslag goed was nu op de wachtbank! succes allemaal!
Hoi Lot, Toevallig had ik het van de week met mijn gyn ook over de vakantieplanning. Die zei dat ik eventueel in de vakantie gewoon clomid kon slikken, zonder een controle. Zo'n vaart zou het niet lopen. Ik lees ook dat je 10 dagen provera slikt. Ik hoef altijd maar 7 dagen te slikken en ben dan 4 dagen erna ongi. Misschien kun je je gyn vragen of je nu 7 dagen provera mag slikken zodat je nog een keer op controle kan voor je vakantie omdat je dat liever hebt? Of je moet het gewoon zelf doen 7 dagen provera ipv 10. Succes ermee. gr sas
Lot, je word ongi na 3-7 dagen gemiddeld. Ik werd de laatste keer pas na 8 dagen ongi! Hopelijk komt het bij jou lekker snel!
Sas ik had de vorige keer ook 7 dagen maar nu 10 ben benieuwd of de hoeveelheid net zoveel is dan...volgens de assistent moet mijn lichaam weer even op orde komen...ben alleen 2 weken geleden(3dagen nadat er wel een ei zat van 24mm maar dus niet gesprongen is) al ongie geweest dus over 2 weken weer...en volgens de gyn kon het geen kwaad als ik geen controle kreeg maar en hogere dosis is mss meer eitjes maar we zien wel hoe het uit gaat komen als er maar een eitje bevrucht word... chantje ik hoop ook dat het lekker snel komt 1 voordeel ben ik in mijn vakantie als het goed is niet ongie dat is wel fijn..
@ Linda Hoe lang heb jij moeten wachten op je progesteron waarden? @ lot shit zeg dat je ei niet is gesprongen. @ bloemetje das wel irri dat je drie weken moet wachten voor je bij de internist terecht kan. Veel sterkte meid! Hier niks nieuws eigenlijk. nog steeds krampjes en gevoelige tepels. Vandaag bloed laten prikken. Maandag mag ik bellen met de gyn in de hoop dat de utslag dan bekend is. Ze geven aan dat het bij ons zeker een week duurt voor de uitslagen bekend zijn Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Alle meiden Ik duim voor jullie! aan allen een cyberhug!
Meiden een beetje rare vraag nu ik al een jaar bezig hihi maar ik heb 19-6 mijn ei gehad, heb ik nu op 3 of op 4 juli mijn nod? (ik weet dat de 2e fase bij iedereen anders is maar wat zeg maar standaard aangehouden wordt)
Hé lieve meiden! Bedankt voor jullie lieve reacties! Jammeke, jammer dat je de mmm in moet, maar ik wens je iig héél veel succes en hoop dat je niet al te veel hulp nodig hebt. Cindy, Wat goed zo'n mooi ei en gefeliciteerd met je neefje! Maritt, bedankt voor je reactie! Linda, Spannend voor jou, heel veel succes met wachten... ! Pattie, vreemd hoor, ik hoop echt op een innesteling en dat er geen ongi doorzet! Mariska, spannend, ik hoop voor je dat het raak is! Cira, voor jou ook! Succes met wachten tot je NOD. Sas7, bedankt voor je reactie. Ik ga maandag naar de gyn voor een gesprek en wil dan op de wachtlijst voor een kijkoperatie/ leobehandeling. Ik lees er best goede verhalen over, al vind ik het wel eng hoor. Gelukkig dat het bij jou meeviel, dat stelt me wel een beetje gerust. Jij ook succes met alles! Chantje, succes morgen meid! Wel goed dat de clomid iig iets doet, dan lukt het helemáál met de 150mg! Lot, wat jammer nou, echt balen hoor! Maar het komt goed. Hopelijk ben ik niemand vergeten... Ik denk iig aan jullie en blijf duimen voor jullie allemaal hoor [-o< [-o< [-o< Ik laat me maandag iig op de wachtlijst zetten en dan zien we wel weer verder. Vrijdagavond begint mn vakantie, jeah! Kan ik eindelijk ff bijkomen van alle drukte 8) Hopelijk wordt het weer wat beter, met dit klimaat lijkt het wel herfstvakantie.... Tot snel, X Bloemetje
Ik weet dat niet, ben daar ook niet zo ervaren in Misschien kun je het eens berekenen met de calculator op deze site?
Linda@ Ik gok voor jou op 3 juli dat is dan 14 dagen na je eisprong... Ikzelf heb ook 14 dagen gerekend dus voor mij vrijdag. Veel succes met het lange wachten... Heb je verder van iets klachten, heb jij ongi krampen of gevoelige tepels? Lot@ Wat vind ik dit zo erg voor je dat je geen eisprong hebt gehad, verdorie toch Hopelijk krijg je vlug je ongi na de provera zodat je kan beginnen met 100 mg clomid... Je eitjes gaan wel een stuk sneller groeien hoor Cira@ Ik duim voor een goeie uitslag hoor ( maar daar ben ik van overtuigd ) Hier alles "rustig" .... Vandaag heel veel stress gehad op het werk alles ging gewoonweg fout... Stond op een bepaald moment met tranen in de ogen Gans de dag geen krampen gehad behalve daarstraks effen in de liesstreek maar dit is gelukkig terug over, khoop dat dit zo blijft [-o< Dat het maar snel vrijdag is, dan sta ik met de deegrol de op te wachten dat ze dan maar weer snel verdwijnen...
Bloemetje@ Geniet maar lekker van je vankantie hoor meid... Ikzelf ben ook in verlof vanaf vrijdagmiddag JOEHOE voor 3 weken...
Hihi Maris, als je de deegrol nu vast pakt durven ze waarschijnlijk al niet meer te komen Lekker hoor dat je ook vrijdag vakantie hebt! Hopelijk ga je m héél positief in
Hee Mariska, heb wel wat klachten ja, gevoelige tepels (maar dat had ik eerder ook) maar veel witte afscheiding en krampen sinds mijn ei ergens heb ik er zo'n goed gevoel over maar durf dat nauwelijks te zeggen, zeg het nu voor het eerst. Maar eerst hou ik mezelf een jaar voor de gek zonder ei en nu heb ik een ei en weet je nog niet of je naar je lichaam kan luisteren nouja mocht het niks zijn weet ik in ieder geval de volgende keer dat ik er echt niet op moet letten. Het enige wat echt wat zegt is de temperatuur die is nog hoog maarja ik moet dan ook nog een paar dagen......... spannend hoor is jouw temp nog hoog?
Hallo meiden ben ik weer is. Ik lees dat veel meiden nu in spanning zitten dus ik wil hun even suces wensen en hopelijk krijgen we snel positief nieuws. Ik zelf denk dat er niks is gebeurt tijdens mijn eisprong (als ik uberhoud heb gehad natuurlijk) Voel niks anders in mijn lichaam, alleen wat witte afscheiding in mijn string elke dag maar verder niks, dus denk dat ik maar moet afwachten wanneer ik weer is ongesteld wordt