@ kim: en? al een testje gewaagd of houd je het nog mooi vol?! Steeds weer zo spannend dat afwachten!
Goeie morgen! Moet even bijlezen, gister een hele dag in de Efteling geweest, dus heb het een en ander gemist zie ik. @ Esde, veel sterkte! @ Kim, en en en? Ben reuze benieuwd! Spannend hoor! @ Poohbear, je ei al gehad? @ zwangeren onder ons, hoe gaat het met jullie? Mijn temp is omhoog gegaan, dus ik heb echt een eisprong gehad! is een grote opluchting want de vorige keer ging de temp na mijn ei niet omhoog en bleek dat het geen goede eisprong was. Ben benieuwd hoe hoog mijn progesteron test zal gaan zijn. Ik houd mijn NOD op 9 juli, omdat ik een luteale fase heb van 12 dagen (meestal zelfs korter)
29 juni: Kim1984 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. ongi geworden op 13 mei, 50 mg clomid heeft niets gedaan. nu slik ik 100mg Inge84 2e Ronde clomid. Hopen dat deze wel aanslaat. Vrijdag 9 mei naar gyn voor fm. We duimen voor een ei! LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. -------------------------------------------
@milla hier gaat het nog steeds toppie hoor ! @all succes met het klussen @esde hoe is het nu met het bloeden ?
Hier nog steeds echt last van mn (.)(.) Wat doen die dingen pijn zeg, nog nooit zo gehad. Ben erg humeurig en gister enorm emotioneel. Heb echt gewoon zitten huilen om alles. Ik durf niet te testen, ben bang dat ie weer negatief is. Morgen misschien. X
29 juni: Kim1984 NOD 30 juni: Noa1980 fm en gesprek gyn als blijkt dat 100mg ook niets doet 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. ongi geworden op 13 mei, 50 mg clomid heeft niets gedaan. nu slik ik 100mg, doet waarschijnlijk ook niets Inge84 2e Ronde clomid. Hopen dat deze wel aanslaat. Vrijdag 9 mei naar gyn voor fm. We duimen voor een ei! LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. zo weer even mijn afspraken enzo er bij gezet
@ Kim: herkenbaar hoor meid. Als je niet wil testen, gewoon nog even lekker wachten. Ik denk aan je! @ Sybje: mooie buikfoto's hoor! @ Esde: hoop dat je al weer een beetje opgeknapt bent... @ Milla: en ik hoop dat jij gewoon helemaal geen luteale fase hebt deze ronde en dat je hartstikke zwanger bent! Hier verder geen nieuws. Heb a.s. woensdag (dag 10) weer een FM. Ben benieuwd, voorheen was er dan nog niks te zien maar de laatste keer was er op dag 10 al een ei te zien van 15 mm! Nou, fijne zondag allemaal!
Milla, fijn meid! Kun je zonder twijfel op de wachtbank plaatsnemen. Ik ga heel hard voor jullie duimen! Kim, spannend meid... en ik ken het... doodeng dat testen.... brrrr... ik duim ook voor jou! Syb, idd mooie foto's van je buikie! Linda, hoe gaat het nu met jou? Meisje, hopelijk heb je deze keer weer zo snel een mooi ei! All, hier gaat het prima! Merk echt dat de betere periode is aangebroken. Ben veel minder moe en minder misselijk/weeig. Alleen is de periode van onzekerheid van Kan ik het allemaal wel? En komt het allemaal wel goed? nu heel erg aangebroken... maar zo heb je volgens mij je hele zwangerschap weer wat! Voel ons hummeltje ook elke dag en soms echt heel goed! Gister waren we uiteten en er was iemand jarig. Ineens ging er heel hard muziek aan en ik denk dat de kleine hier ineens van schok, kreeg een klein maar zeer duidelijk trapje! Fijne zondag allemaal, IK DUIM VOOR JULLIE! [-o<
even een vraagje aan de meiden die spuiten, hoe zit het met de verzekering. bij mij in de polis staat dat fertiliteitsbehandelingen vergoedt worden maar medicijnen t.b.v de behandeling niet. worden de spuiten dan wel of niet vergoed? volgens mij niet, want denk dat ze onder medicatie vallen. ik baal er van en word weer depri
hoi meiden! Kane was super gisteravond. Jammer genoeg was ik niet zo fit. Opvliegers, krampen en zweverig. Denk dus echt dat mn ei gesprongen is. Gistermiddag in de tuin ging er echt een hele vlijmscherpe steek door mn rechter eierstok. Ik weet niet of dat hem was, maar ik stond dubbel gebogen in de tuin. Vannacht na het concert nog geklust , vanochtend 4x geprobeerd, maar het lukte niet Nu hebben we donderdag, vrijdag en zaterdag avond geklust, dat zal toch wel voldoende zijn? De 36 uur na Pregnyl is voorbij... Dus zit nu officieel op het wachtbankje geloof ik... Ik weet niet wat voor NOD ik moet aanhouden. Ik hou het maar op 13 juli.
@noa. Ik heb nog geen rekening gehad van de verzekering dat ik moet betalen. En heb de eerste spuiten in februari al gehad. Heb voor de zekerheid wel een machtiging aanvraag laten uitschrijven door de gyn, misschien dat dat helpt. Hij zei dat dat niet nodig was, maar ik heb hem toch maar opgestuurd
spannende tijd nu dus poohbear, aan het klussen kan het in ieder geval niet gelegen hebben denk ik zo. succes op het wachtbankje bedankt voor je antwoord, las net hier op het forum dat ze per 1 augustus weer terug komen in het basispakket, is besloten door minister Klink. denk nu dus dat ik toch nog 1 ronde clomid ga proberen in augustus lekker op vakantie en daarna spuiten als dat nog nodig is.
jij succes he, met die rot clomid. Ik wist diep van binnen dat het niets ging doen bij mij, en het heeft 5 rondes lang ook niets gedaan. Dat spuiten gaat geweldig goed. Nu nog de natuur zn werk laten doen.
ik denk ook dat het niets doet, maar met die vergoedingen is het toch wel fijn om nog even te wachten met spuiten, dan nog maar 1 keer proberen en hopen op een wonder zeg nooit nooit zullen we maar zeggen
ja, ik heb clomid 50,100,150 geslikt en toen clomid 50 met 1500mg metformine en clomid 150 met 1500 mg metformine. Die metformine helpt bij sommige om de clomid beter zn werk te laten doen... Nou bij mij niet, werd er alleen maar misselijk van. Succes
He meiden, Leuk om jullie berichten te lezen. Stond vanmorgen met enorme klachten op. Ontzettend vloeien en enorme buikpijn en misselijkheid en duizeligheid. We hebben de huisartsenpost gebeld en van de huisarts heb ik brufen bruistabletten gekregen 600mg. mag er vier van op een dag en het maakt me lekker rustig. Ben daarna nog weer in bed gekropen waarna ik drie uur geslapen heb. Toen ik om 12.30 mijn bed uit kwam was het bloeden met meer dan de helft verminderd ben alleen nog wat misselijk. En heb enorm gehuild vanmiddag. Toch het besef dat je het kwijt bent geraakt. Fijne middag verder. Groetjes Esde
29 juni: Kim1984 NOD 30 juni: Noa1980 fm en gesprek gyn als blijkt dat 100mg ook niets doet 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. ongi geworden op 13 mei, 50 mg clomid heeft niets gedaan. nu slik ik 100mg, doet waarschijnlijk ook niets Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
zo weer even geupdate. @esde: Heel veel sterkte meis... hoop dat je je gauw weer iets beter voelt... Wat een goed nieuws trouwens dat die medicijnen weer worden vergoed. Ben er echt heel blij mee. Scheelt echt enorm veel kosten en dus stress! Sorry, heb de laatste tijd niet zoveel gepost. Ik zal hier eens wat vaker meelezen/schrijven...