PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @inge1984... dus Lam heeft jou ook aan d emetformine?
    Ik werd er kotsmisselijk van en viel 5 kilo af...en uiteindelijk deed het niets voor me. Maar hij gelooft er in, en er zijn natuurlijk genoeg meiden bij wie het wel helpt.
    Hij was vorige week wel erg goed met uitlopen, 2x een uur moeten wachten, woensdag en vrijdag. Maar hij is wel oprecht blij en meelevend!

2. Niet meer actief

We gaan op naar de volgende ronde. Zondag 13 juli weer eisprong. Heb em afgelopen maand gevoeld en een dag daarvoor geklust. Voel me alweer een stuk beter.

Groetjes Esde

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Esde meid nog een dikke knuffel vanuit hier!

Milla super zeg een eisprong en nu maar wachten. Ik ga duimen.

Kim spannend hoor ik duim voor je!

Alle andere meiden ik duim natuurlijk ook voor jullie.

Hier gaat alles lekker begin nu goed te merken wat ze met hoogzwanger bedoelen. Nu hard hopen dat ons eigenwijsje nog even in de goede houding draaid en goed door blijft groeien.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Volgens mij is mijn banner wéér stuk.......

Lief dat je het vraagt makkie, we zijn nu ons aan het concentreren op de vakantie, gelukkig snel daarna gesprek. Vrijdag moet love wel weer zaadjes inleveren, vindt hij NIET leuk maarja het moet he, laatste test is meer dan een jaar geleden, we nemen aan dat weer alles goed is...

dikke kus aan jullie allemaal!
    wie gaat er deze zomer nog op vakantie?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @poohbear : liep jij nou in rotterdam of in zwdrecht in het zh ? lam is mijn gyn .....maar niet in rotterdam ......

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik loop in Capelle aan den ijssel...zou het dezelfde Lam zijn dan? Ik weet niet precies hoe oud ie is....niet oud tenminst, hooguit begin 40 denk ik...

7. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @Poohbear: Ja inderdaad, ik moet ook aan de metformine. Hij loopt inderdaad regelmatig uit he? Tja weet je ik vind lam eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Zal per persoon verschillen maar ik vind hem erg zakelijk... ik had vorige keer lim en die vond ik wel erg meelevend....
    Ik heb trouwens ook niet zoveel vertrouwen in die metformine. We wachten het maar eventjes af....

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @inge1984 ik pb je effe

9. Niet meer actief

Goedemorgguhh Meiden,

Alles goed hier. Sinds vanmorgen geen bloed meer te bekennen. Het is alweer over en geen buikkrampen meer en de rest van de klachten zijn ook weg.
    We kunnen er weer tegenaan.

Groetjes Esde

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Esde: fijn om te lezen meid! Op naar de volgende ronde!

Hoe is het met Kim?

11. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Nou ik heb net met veel pijn en moeite een testje gedaan en hij is natuurlijk negatief. Word er zooo moe van! En die stomme symptonen...deze maand voelde gewoon echt anders dan de vorige maanden. Met mn (.)(.) heb ik nog nooit zo gehad, gisteravond werd ik ineens kei misselijk, zo chaggi als de pest en helemaal geen ongiverschijnselen. Nou als ik dan toch niet zwanger ben, kom maar op met die ongi. Dit is ook niks.

Kus een verdrietige Kim

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Owwwww.... Kim... :( :( :( :(
    Wat balen zeg...
    Ik roep altijd heel hard: geen bloed geeft moed, dus daar kun je je natuurlijk nog even aan vast houden, misschien test je gewoon wat later positief.
    Maar een negatieve test is natuurlijk echt klote.
    Ik denk aan je meid!

13. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ja dat zeg en denk ik ook altijd maar nu heb ik echt zo'n gevoel van dit wordt um weer niet en gaat het ooit nog lukken. Heb een mooie eisprong gehad, we hebben goed geklust en het is weer negatief!

X

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Weet je exact wanneer je je ei gehad hebt Kim?
    Met andere woorden: heb je FM's gehad?

15. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ja en op zaterdag 14 juni als ik me niet vergis in de datum had ik een ei van 20 mm die waarschijnlijk die dag erop dus de 15e zou springen. De gyn zei toen van heb maar gemeenschap in het weekend want dan springt ie.

X

16. Milla

Milla Niet meer actief

@ Kim, tjee meid wat balen! :(
    Het is inderdaad wat Meisje ook al zegt, soms test je pas later positief. Welke test heb je gebruikt als ik vragen mag, toch niet Predictor?

@ Esde, veel succes in de nieuwe ronde!

17. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ja Milla dat mag je vragen hoor! Ik test met het etos huismerk.

X

18. Milla

Milla Niet meer actief

@ Kim, de reden waarom ik dat vraag is omdat van Predictor algemeen bekent is dat deze pas na 50muI positief test en de meeste testen zijn eerder positief. Bij die test komt het vaak voor dat iemand pas een week later positief test. Van Etos weet ik het niet, ik wil je zeker geen valse hoop geven, want als je nu zwanger zou zijn zou er in alle andere gevallen toch wel iets van een heel vaag lijntje te zien moeten zijn lijkt me. Maar zolang je niet ongesteld wordt is er hoop. Ik blijf voor je duimen!

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Kim, en heb je normaal ook altijd een luteale fase van 14 dagen?

20. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ja meestal wel. De assistente zei vorige week ook dat ik vandaag en morgen moest gaan testen. Morgen belt ook de gyn voor de uitslag van de bloedtest die ik al weet. En ook om het eventuele verdere beleid te bespreken. Maar wat kunnen ze nog meer doen dan dit vraag ik me even af...? De clomid slaat in principe gewoon aan alleen word ik niet zwanger.

X

Deel Deze Pagina