@kim : je zegt van we hebben een goed ei gehad en goed geklust .....dat is toppie ...maar bij een "normaal stel" ( om het zo maar even te noemen ) duurt het met deze voorwaarden ook een tijdje voordat ze zwanger zijn ........ ik zou sowieso nog even wachten met testen .......heb ook wle eens gehoord dat de etos test laat test ...ik zelf vind het tricky om 14 dagen na je te testen maar volgens mijn fert arts kan het wel ....
kim vervelend van die nega test, maar wat er al gezegd wordbij "normale" stellen kan het ook langer duren al zijn de voorwaarden goed. dus geef de moed niet op en wacht verder af, misschien test je later nog positief. ik ben net weer terug uit het zh. helaas nog steeds niets te zien op de echo. deze keer minder teleurstellend want ik had er niet meer op gerekend. omdat ik erg veel last heb van de bijwerkingen van clomid, mocht ik van de gyn al beginnen met spuiten. maar zelf heb ik aangegeven daar even mee te willen wachten, want per 1 augustus komen ze terug in het basispakket van de verzekering( heb ik hier op het forum gelezen). dus toch nog meer een keer de clomid verhogen. ga dus nu weer starten met primolut en dan 150mg clomid. vraagje aan de meiden die dit ook hebben geslikt, namen jullie ze alledrie tegelijk in of 3x per dag 1.
@noa: ik slikte clomid gewoon 3 tabletten in 1 keer... succes meid. Dat de medicijnen weer in basispakket zitten klopt hoor. Kun je ook nalezen op freya site...
Kim de etos test vraagt ook wat meer hcg in je urine dan de testen van kruidvat. Met predictor teste ik overigens ruim een week later pas posi. Anders zou je eventueel nog clear bleu kunnen proberen. Ik ga duimen dat je alsnog posi test!
29 juni: Kim1984 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
Eej meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat het bij gewone stellen ook lang kan duren. Maar vanmorgen zat ik even in een enorme dip en dan bekijk ik de dingen niet zo reeel. Toch voel ik me gewoon zwanger! Verdomme waarom zegt die test nou ook niet gewoon dat ik zwanger ben! Ik denk dat ik staks maar een CB ga halen en die dan morgen maar doe. Er is immers nog geen ongi te bekennen! X
Ik hoop zo dat de test die je gaat doen positief is.. Een tip, die van clear blue, niet de digitale maar de gewone is erg snel positief... Ik teste daar 5 dagen voor NOD positief mee. Succes! Ik duim voor je!
He meiden, Thanks voor jullie medeleven en berichtjes. Het gaat super vandaag, we gaan heerlijk voor de volgende ronde! @kim succes meid spannend, hoop dat je lekker een posi test in handen hebt. @all wens jullie een heerlijke dag toe en geniet van het zonnetje! Groetjes Esde
29 juni: Kim1984 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 14 juli: Poohbear226 NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Puregon doet het fantastisch, al 2 rindes succes vol aan de leg. Nu nog zwanger worden... Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
29 juni: Kim1984 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 14 juli: Poohbear226 NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Puregon doet het fantastisch, al 2 rindes succes vol aan de leg. Nu nog zwanger worden... Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. 8 juli 3e keer naar de VK. 25 juli 20 weken echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
29 juni: Kim1984 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 1 juli: Milla gesprek met gyn over verdere behandeling. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 9 juli: Milla NOD 14 juli: Poohbear226 NOD 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Puregon doet het fantastisch, al 2 rindes succes vol aan de leg. Nu nog zwanger worden... Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina na LEO opnieuw 100mg chlomid, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. 8 juli 3e keer naar de VK. 25 juli 20 weken echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
Hey dames, Wat een lekker weer is het vandaag he! Helaas moet ik de hele dag werken, en de rest van de week ook, maar voor de niet- of parttime werkende dames: GENIET ervan vandaag! (en de werkenden natuurlijk ook!). X
Heej, hier nog geen ongi maar zojuist weer een negatieve zwangerschapstest. Straks tussen 16.00 en 18.00 belt mn gyn op. Ik ga haar vragen wat het volgende is wat we kunnen ondernemen. Zit nu een half jaar aan de clomid en ik weet niet hoelang je dat mag slikken. Weet iemand dat? Op de een of andere manier heb ik gewoon het gevoel dat het op de normale manier niet gaat werken voor ons. X
Hey Kim wat sh*t. Ik hoop dat je gyn je meer kan vertellen. Had jij nu ook een bloedtest gedaan, of gaan jullie die nog doen? Vandaag heb ik weer een afspraak met de gyn. Eerst een FM om te kijken of het eitje daadwerkelijk gesprongen is (waar ik niet aan twijfel gezien mijn temp) en daarna overleg over hoe we verder gaan behandelen als ik niet zwanger ben, ik wil geen Clomid meer en zit ook niet op Tamoxifen te wachten. Ik hoop dat ik dan gewoon mag gaan spuiten. Nog een vraagje, rechts zat mijn ei, maar links voel ik de heletijd felle steken, herkent iemand dit? Veel plezier in het zonnetje allemaal 8)
@ Milla: nee, ik heb daar geen ervaring mee. Voel mijn ei altijd op de plek waar het zit geloof ik! Misschien gewoon eens vragen bij de gyn? Ik heb morgenvroeg weer een FM. Vorige keer had ik op dag 10 een ei van 15 mm, alle keren daarvoor had ik nog niks op dag 10.
Milla, ik herken het wel. Soms had ik aan de kant waar juist geen eitjes had gezet de meeste pijn! Heel gek... volgens de gyn kan dat zijn dat je last hebt van het vocht dat van de eisprong afkomt en richting buikholte gaat.... of zoiets... Meisje, spannend morgen, hoop weer op een mooi groot ei voor je! Kim, wat ongelooflijk kl*te zeg.... sterkte!