gisteren begonnen met metformine. Tot op heden nergens last van. Voor de mensen die er misselijk van werden: Wanneer begon dit bij je? Direct na de eerste dosis, of later?
Kim wat @#$%$ wellicht dat ze nog een bloedtest doen en anders denk ik dat je provera meekrijgt. Volgens mij mag je clomid ongeveer een half jaar gebruiken. Maar dit verschilt per ZKH.
Heej, ik heb een bloedtest gehad ja om de waarde van mn progesteron te bepalen. Die was goed, 45, dus ben benieuwd wat ze straks gaat zeggen. Hoop wel dat ik er een beetje duidelijkheid aan over houd. Dadelijk zegt ze, ja ga maar gewoon op deze manier door. Dan vraag ik wel hoelang dat nog moet. Mag ik toch gerust vragen? X
Hihihi, dat zal het vast zijn! @ Kim ik bedoelde niet de progesteron test maar een hcg test, is dat niet iets? @ Inge ik heb geen ervaring met metmorfine.. @ All, kom zojuist uit het ziekenhuis en eitje was weg (dat wist ik al) Bij de gyn was ik ook snel klaar, als ik deze ronde niet zwanger ben mag ik volgende ronde met Puregon gaan spuiten, gelukkig! Nu maar duimen dat het niet meer nodig is! Even iets anders: 7 dagen na mijn ei heb ik altijd last van spotting, dat meestal na een dag of 4-5 in een ongi eindigt, als ik daar van het weekend geen last van heb, ga ik zondag voorzichtig een eerste testje wagen. Ik denk er over tot aan mijn ongi (of een dikke streep) iedere dag een testje te doen.
Milla; nee ik heb nog geen hcg-test gehad. Misschien stelt de gyn dat zo wel voor. Fijn iig voor jou dat je mag gaan spuiten als het deze maand niks wordt, wat we natuurlijk niet hopen. Ik meld jullie straks wat de gyn heeft gezegd! Liefs Kim
Milla, fijn vooruitzicht dat je mag gaan spuiten! Vind het maar niets die clomid, had er ook altijd veel last van en dan vooral mijn ogen... hoop natuurlijk dat je niet hoeft te spuiten, maar mocht dat helaas wel zo zijn, dan heb je vast veel minder last van bijwerkingen. Ik hoop dat je spotting van het weekend wegblijft, dat zal dan al een heel goed teken kunnen zijn!
@ Milla: Dat worden dan spannende tijden meid! Iedere dag een test, en dan wachten tot ie eventueel positief wordt, pffffff.... spannend hoor! Welke gyn heb je gesproken? Onze 'vriend'? Of een andere? Ik had de afgelopen keer Dr. K. (die vrouw), een hele sympatieke vond ik. Had haar al 1 keer eerder gezien.
@ Meisje, ik heb dringend een paar vraagjes aan je, mits je ze natuurlijk wilt beantwoorden (werktechnisch) Even offtopic: Wat moet je zeker niet/wel doen als je een huis gaat bezichtigen, stel je voor dat wij het heel mooi vinden, maar we weten niet of we het kunnen financieren wat kunnen we dan het beste wel/niet tegen de makelaar zeggen. We gaan om 19.30 kijken, ik was vergeten dat ik het je kon vragen, mocht je dit nog lezen, hoop ik dat je mijn vragen kort kunt beantwoorden, tnx!
milla op huizenjacht? spannend wij ook! verder vandaag weer begonnen met primolut, wachten op ongi en dan voor de laatste keer clomid 150mg deze keer. zal ook wel niets doen, maar probeer het toch. meiden geniet van het mooie weer!
@inge1984. Ik was denk ik na een week of 2 erg misselijk van die metformine. Niet overgeven, alleen geen honger en naar gevoel.
@pooh: okee dus dat ik er nu nog geen last van heb wil niets zeggen Ik kan niet zo goed tegen misselijkheid, vandaar mijn vraag...
Hey Girls, @ Milla we hopen dat het spuiten niet nodig is en dat je zwanger bent. Maar wel lekker vooruitzicht. Super! Hoe was het bezichtigen van het huis? : @Noa houd de moed erin. Mag je daarna spuiten? Succes hoor! @all het gaat gelukkig erg goed hier. Alles weer normaal in de buik. Ben begonnen met foliumzuur sinds gisteren en hoop dat het deze maand gaat lukken. We gaan ervoor en over 14 dagen goed klussen. Groetjes Esde
Zo wat is er weer een hoop tekst bij gekomen Ik ben nu als het goed is een week na eisprong. Voel me verder goed (net als normaal) dus mijn gevoel zeg dat ik volgende week ongi ga worden. Dadelijk aankleden en dan lekker naar buiten genieten van het mooie weer. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Kom net terug van het ziekenhuis. Er was nog niks te zien. Nou moet ik wel eerlijk zeggen, er is pas 1 cyclus geweest (de laatste) dat er op dag 10 al wél iets te zien was. Maar toch is het altijd jammer. Mag volgende week weer terug, alle andere keren was er op dag 17 wel iets te zien, dus we hopen maar dat dat dan ook weer het geval is.
... effe offtopic ... Sorry, nu pas reactie! Allereerst mag je me altijd PB'en om welk huis het gaat. Reden: ik kan in het Kadaster kijken wat de huidige eigenaar ooit voor het huis heeft betaald en wat de omliggende huizen de afgelopen jaren opgebracht hebben. En als het bij een NVM-makelaar staat, kan ik ook zien hoe lang het huis te koop staat. Tja, en wat moet je zeggen tijdens een afspraak... Ik zou persoonlijk altijd proberen zo eerlijk mogelijk te zijn. Mensen die 'gemaakt' negatief doen, en later toch een bod uitbrengen, neem ik niet serieus. Ik ben als makelaar eerlijk (durf best te zeggen wat er minder goed is aan het huis), en dan verwacht ik dat mijn klanten ook open kaart spelen. Je kunt best laten merken dat je het leuk vindt, dat genereert 'medewerking' van de makelaar. Beding tijdens eventuele onderhandelingen áltijd een voorbehoud voor financiering. Dan kun je nadat de koop tot stand is gekomen de overeenkomst altijd nog kostenloos ontbinden als je aan kunt tonen dat je het financieel niet kunt rondkrijgen. Je kunt tijdens bezichtigingen ook best aangeven dat je het huis leuk vindt, maar dat het nét wat boven het budget ligt. Als de makelaar dat direct afwimpelt, weet je dat de ruimte in de prijs maar beperkt is. Als de makelaar je daarentegen aangeeft dat je altijd een bod mag doen, impliceert dat misschien dat er wat meer ruimte in de prijs is. X
Bedankt Meisje! We zijn gister dus gaan kijken, maar we vonden het een beetje tegenvallen.. De makelaar belt vandaag terug, omdat een optie mogelijk was, maar we gaan het afwijzen. Ik stuur je zo nog even een pb-tje. Jammer dat er nog niets te zien was. Daar hoop je na de vorige keer natuurlijk heel erg op. Maar wat niet is, kan nog komen, goed werk heeft tijd nodig Hopelijk is er volgende week wel wat te zien!
dat was ik ook altijd ......tot ik op een gegeven moment geen keuze meer had ...en het er gewoon spoot als ik mijn mond dicht hield na 20 weken fanatiek kotsen was het ook wel over hoor !