@ Milla mss test je morgen maar zo al positief Spannend hoor. @ Vlinder welkom hier. Hopelijk kun je snel bij het ziekenhuis terecht. Hier al een paar dagen mega hoofdpijn gehad. En af en toe krampjes en ook last van veel diaree. Ze zeggen dat je van die pregnyl zwangerschaps symptonen kunt krijgen. Maar als na 10 dagen de pregnyl is uitgewerkt kunnen die symptonen dan ook blijven of gaan die dan ook weg ? Wilde vanmiddag al bijna testen om te kijken of de pregnyl al weg was. Maar heb me in kunnen houden haha. Dus we nemen nog maar weer even plaats op de wachtbank Liefs Thamara
Morgen moet mannetje naar Nijmegen, hij wil alleen dus ik laat 'm maar... we zijn wel steeds grapjes aan het maken om de humor er maar van in te zien. Hij zei net: hopelijk is dat kamertje groot genoeg want ik schiet altijd zover . 1 voordeel straks weet hij de weg naar Nijmegen als we voor de punctie moeten. We krijgen de uitslag trouwens waarsch. pas na onze vakantie tijdens het gesprek. Sorry voor dit ego berichtje @Thamar, ik duim duim duim, van de pregnyl had ik alleen wel 14 dagen symptomen, ik hoop dat ze bij jou kloppen! @wachters: hebben jullie een beetje afleiding? Ik denk aan jullie! [/img]
@thamara, ik heb ook kwaaltjes, waardshcijnlijk van de pregnyl. Vorige keer gingen die inderdaad na een dag of 10 weg, en toen wist ik diep van binnen dat het niet gelukt was. Ik zit nu pas op 5 DPO, dus heb nog even te gaan. Vooral krampjes/steekjes en hele zere borsten
thamara, Dat heb ik nu ook altijd! ik zal me trouwens even voorstellen aan iedereen. ik heb eerst clomid gebruikt en ben nu al aantal rondes aan de puregon. Iedere keer als ik de pregnyl heb gezet, heb ik paar dagen later ontzettend zere tepels en ongesteld-gevoel. Dat houdt soms zelfs aan tot vier dagen na 1e menstruatiedag. zooo ontzettend irritant! pis me suf over die testjes heen maar tot nog toe zonder + resultaat. Hoe maak je jezelf gek?! Tis echt waar: pregnyl geeft zwangerschapsbijwerkingen. Maargoed. ik heb dus al een tijd met jullie meegelezen maar de hoop dat het maar voor korte duur zou zijn is vervlogen. Inmiddels mag ik me ook wel medisch expert noemen en lijkt het me gezellig om met jullie mee te schrijven. gr. guaya
iedereen bedankt voor de liever berichtjes, inmiddels besloten om toch de ronde met clomid 150mg in te gaan. niets doen voelt nog minder goed. en ik ga gewoon proberen niet te veel te hopen, of beter nog uit te gaan van dat het niets doet. iedereen heel veel succes weer!
Hoi meiden, Wat hebben jullie weer veel geschreven, ik heb nog niet alles bijgelezen, ma wil de nieuwe meiden alvast welkom heten.. Ik had vandaag fm, geen eitje te zien, cyclus wordt afgebroken, vanaf volgende week 2 weken met vakantie en dan start menopur...
hoi meiden. Word net misselijk wakker en heb een strak soort spierpijn gevoel in mn liezen. Ook krampjes in mn vagina. Moet zo bloed prikken voor progesteron bepaling. Ik wil niet hopen, ik ga niet hopen, ik mag niest hopen....
WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mag ik even heel hard gillen! Ik zit vandaag 7 dagen na de eisprong, dus officieel nog een hele week voor ik echt mag testen, toch heb ik gister en vandaag een testje gedaan.. (dacht als het straks positief wordt kan ik het in ieder geval vergelijken met een negatievetest) Gisteren was die dus zoals ik verwachtte helemaal negatief, maar vanmorgen stond er tegen mijn verwachting in een heeeeeeel dun vaag lijntje! Ik durf echt nog geen conclusies te trekken (al heb ik eerder 5 dagen voor NOD positief getest), maar sta te shaken op mijn benen! pfffff ben helemaal perplex.. Ik houd wel een dikke slag om de arm, want als ik zwanger zou zijn zou ik dat officieel nog maar 3 weken zijn.. Ik heb dan wel extreem vroeg positief gestest! Voorlopig nog geen blijdschap of verwachtingen, dan kan het ook niet tegenvallen, maar moest het wel even kwijt! Ik zal zo even een foto plaatsen.
Milla, waar blijft die foto? Wat ben je toch een geluksvogel, zoooooo vroeg al positief testen! En ik gun het je VAN HARTE meid! Nu hopen dat ie zich vasthoudt daarbinnen!
Hey Milla, Ik ga nu even naar een taxatie maar eehhh.... als ik terugkom kom ik je foto checken hoor! Tot zo! X
WAAAAAAAA. foto! Het zou echt super zijn! ik hoop dat de lijn steeds dikker wordt! met welke test test je?
JAAAAA Milla, zou het dan echt zo zijn! ooooo super super super! Waar blijft die foto? zien zien zien! Ik duim meid!
@ milla, zat te wachten op je foto (wil het graag met eigen ogen zien) maar ga nu douchen, kom straks terug! LIefss, Taliaa
Nou ik heb echt mijn uiterste best gedaan, maar het lukt me helaas niet een goede duidelijke foto te maken.. ik zie het lijntje gewoon, maar als ik een foto maak is het op de foto een stuk moeilijker te zien. Ik zal zo een foto in mijn album zetten, maar nogmaals het is niet zo goed te zien als in het echt. Vanavond of morgenvroeg doe ik weer een test, maar nogmaals ik ga nog nergens vanuit. pfff spannend hoor.