@ Milla: je houdt het spannend zeg, ik blijf duimen @poohbear: klinkt gek maar heb een heel positief gevoel bij jou, dat had ik destijds bij makkie en lot ook en dat klopte ook, dus ik hoop dat je volgende week een andere banner hebt! @meisje: wat ontzettend gaaf, die kustrit hadden wij ook graag gedaan, maarja keuzes he, nog een tip voor SF: mountain bikes huren voor over de golden gate http://www.blazingsaddles.com, ik had deze tip ook aan mijn collega gegeven en die vond het ook super leuk! Het zit een klein stukje omhoog lopen vanaf het laatste station van de cablecar (aan de haven).
@linda..ik durf niets te hopen. Hebben net 3 uurtje in de zon op een terrasje gezeten met vriendin, geen alcohol gedronek nen geen broodje filet (waar ik zo gek op ben). Ik wete niet wat ik moet voelen. Maar heb alleen krampjes/steekes etc... Ik hoop dat je gelijk hebT!
het is zo slopend dat wachten he, pppfff en je kan er gewoon niks van zeggen :x hopelijk heb je deze week veel afleiding
ja moet dinsdag t/ vrijdag werken..dat scheelt wel. In principe is zaterdag mn NOD. Maar ik krijg meestal een dag of 2-3 van te voren bruin verlies. Dan weet ik dat het mis is. Dus hoop dat het wegblijft.
Pff ik kon het niet laten en vanmiddag ook maar het andere kruidvat testje gedaan (de iets duurdere), opnieuw een heel vaag lijntje, het wordt duidelijker als ik het tegen het licht in houd, wat denken jullie.. .. is dit een indrooglijntje?
Hai Milla! Even in inbraak op dit topic. Lijkt me positief! Ik zie echt een lijntje en volgens mij bestaan indrooglijntjes niet. Op alle testen die ik heb gedaan heb ik nog nooit een indrooglijntje gezien. Spannend meis dit ziet er heel goed uit! x marykay **einde inbraak**
Ja, dat is vaag he, ik zie het dan ook veel minder goed inderdaad. Morgenvroeg nog eens met zo'n test?
Ja denk het wel, al zit ik er ook over te denken om misschien een dagje over te slaan, voor een eventueel duidelijker resultaat. Moet er nog even over denken.
poeh milla. Bij die foto tegen het licht zie ik ook wat, die ander zien manlief en ik niets. Zou inderdaad een agje overslaan en dinsdag weer testen! Heb echt nare spierpijn/ strak gevoeli n mn onderbuik.
Hey meiden, @milla volgens mij is jouw test positief hoor. Heb je er vanmorgen alweer een gedaan? Spannend hoor. leef met je mee! @meisje nou we zitten weer in de klusweek he? We gaan ervoor! Leuk dat jullie naar Amerika gaan zeg. Hoop dat je daar positief test! @all Heb afgelopen week gelukkig geen klachten gehad. Het gaat erg goed. Volgens mijn banner deze week de eisprong. We gaan ervoor! Succes allemaal. Groetjes Esde
@ Esde: Ja, we kunnen weer aan de gang! Deze ronde doen we het denk ik om de dag rondom mijn ei. Misschien dat we de vorige keer gewoon te vroeg begonnen zijn, waardoor de zwemmers van mijn vriend op de dag van mijn ei niet echt van super kwaliteit meer waren... @ Milla: En, nog getest? Ben hartstikke zenuwachtig voor jou, het was het eerste waar ik vanochtend aan dacht toen ik wakker werd!
ga voor je duimen esde! Succes! @all. Heb echt een raar gevoel in mn buik. Net alsof ik ongesteld ga worden, maar dan anders (lekker vaag). Soort spierpijn gevoel, steekjes en gisteren moestik lachen om geer en goor en dat deed gewoon zeer. Raar toch? Nog een paar nachtjes wachten. Als ik geen bruine zooi krijg deze week heb ik er vertrouwen in dat het goed zit! Dat wordt dus broekloeren!