PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @evamariah.. ik ben ook niet te zwaar, dus afvallen was hier niet nodig! Succes he...gaan ze je behandelen met tabletten als je bent afgevallen?

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    *** Pooh, ga eens iets anders doen dan hier op het forum rondhangen, jij moet je gedachten verzetten in plaats van alleen maar aan zwanger worden denken *** ;) ;) ;)

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Streng ben ik he :)

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    haha...ben nu ook beneiuwd naar sas haar zoon ;)

Ze willen me niet behandelen omdat ze bijna zeker schijnen te weten dat als ik afval dat ik dan zwanger wordt! En daar ga ik dan ook maar vanuit...dat denken ze omdat ik een regelmatige cyclus heb als ik rond de 68 kg weeg!
    Ben vandaag vol goede moed begonnen en hoop dus snel die overtollige kilo's eraf te hebben!

xxeva

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tipje Eva; ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen met het eerste boek van Sonja Bakker! Werkte voor mij echt super! En ze zijn er nog steeds af!

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    HEY MIJN VORIGE BERICHT WAS BERICHT 1500!!!!!!!!

Maarreeeehh Eva, ga je nog testen vandaag?

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    nee ga niet testen vandaag! Misschien morgen!
    Sonja helpt mij niet...ik heb een persoonlijk dieet van dr. Cohen wat echt super werkt...ben hiermee al 45 kg afgevallen!
    Helaas door de zwangerschap en mk zaten de 12 kg er snel weer bij aan...die moeten er dus nu af en ik wil er nog 2 of 3 extra af om te kunnen schommelen mocht het nodig zijn!
    Bericht 1500...dat betekend dat je aardig veel op het forum zit of niet?

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou ja, valt op zich wel mee (hihi, als je ziet hoeveel berichten jij zelf al gepost hebt sinds je lid bent!), maar als het rustig is op het werk, ja dan hang ik hier wel veel rond ja :oops: :oops: :oops: .

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, balen dat je test nu weer nega was... wel vreemd, eerst licht posi en nu weer nega? Hoop dat je gewoon te vroeg bent.

Eva, welkom hier. Hopelijk ben je snel zwanger van een wondertje! Succes met afvallen!

Poohbear, succes met wachten nog deze week meid. We slepen je er wel doorheen!

Morgen mag ik weer naar de vlos! Joepie, heb er zin in! Fijne dag allemaal.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @evamariah: ik moest ook afvallen voor de gyn ...maar niet echt veel .......als ik maar onder de 3 cijfers zat was het goed ......is ook wel gelukt maar werd er niet zwnager door ....ben toen door de stress van het zwanger worden veel aangekomen ........en zwanger geraakt ....

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ meisje ik heb inderdaad veel gepost een hele periode...heb ook een poosje afstand genomen omdat het me allemaal ff teveel werd...ben weer terug in de race...en bij een nieuw topic...hoop dat ik met jullie beter bepaalde dingen kan delen!

@ makkie...veel succes en plezier bij de verlosk. ga je hartje lusiteren of ook echo?

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Dat klinkt super...wel moeilijke weg maar toch gelukt ondanks overgewicht!
    Geen hulpmiddelen gehad verder dan?

En onder de 3 cijfers...daar zit ik nu al echt ruim onder...woog 120 kg 2 jaar terug en nu rond de 80...maar ze blijven maar zeggen afvallen :S

Gefeliciteerd dat je zwanger bent geeft me echt moed om door te gaan.....voel je je goed nu zo tijdens je zwangerschap?

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Eva, ben je soms 1,40 ofzo? 80 Kilo is toch niet zo veel? Ja, als je tegen de 100 loopt snap ik het belang van afvallen, maar dat jouw gyn nu nóg steeds zegt dat ze je pas gaat behandelen als je nóg meer afvalt, nou dat gaat er bij mij niet in hoor.
    Het is toch al hartstikke goed dat je zoveel bent afgevallen!
    Complimenten hoor! Op zich is iedere kilo er 1 en is het altijd beter om wat af te vallen voor de vruchtbaarheid, maar dit vind ik toch wel echt bijzonder! :confused:

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ik ben 1.68m en ben in 6 maand toen 55 kg afgevallen.... nu dus 82 kg dus wel echt weer teveel aangekomen...dus weer opnieuw dieeten!
    Ik wil het zelf ook hoor afvallen dus dat scheelt wel...maar snap niet dat er geen hullpmiddelen worden besproken!
    Ik wil liever geen hulpmiddelen maar alleen al bespreken voor achterde hand vind ik wel een fijn idee....
    Heb wel een tel nummer van een andere gyn uit een andere plaats die erg goed is en ook een kennis van me met pco heeft geholpen daar ga ik volgend jaar heen als ik nog niet zwanger ben!

Mijn gyn heeft me weggestuurd en gezegd tot over een jaar :(

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, dat vind ik echt hartstikke klote voor je meid.
    Merk wel dat ik me gelukkig mag prijzen met mijn gyn, die gaat toch wel wat genuanceerder om met onze gevoelens merk ik.
    Misschien inderdaad toch wel eens een idee om die andere gyn te bellen?
    Want je weet nu dus niet eens of je een eisprong hebt, en zo ja wanneer? Het zou natuurlijk wel fijn zijn als je af en toe echo's krijgt, weet je tenminste hoe het er daar van binnen mee staat!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    (ik ben er niet...lees alleen mee...) hahahahah

tomtiedomtiedom!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    whhahahahahahahaha je maakt me aan het lachen pooh :) :) :) :) :)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @evamariah : ik heb 5 rondes clomid gehad om zwanger te kunnen raken ...was dus wel wat nodig , heb zelf helemaal geen eisprong ,.....
    de eerste 20 weken van de zwnagerschap gingen niet van een leien dakje ........behoorlijk misselijk geweest en er zelfs voor in het zh gelegen ...al met al sondevoeding gehad en opgeknapt ......nu is het weer rustig ..voordeel is wel dat ik nu nog steeds minder weeg als toen ik zwanger raakte

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Dames, ik ben even naar een afspraak nu.
    Ben er straks weer.
    (hihi, Pooh dan check ik hoeveel je gepost hebt en als dat teveel is krijg je van mij op je falie!) ;) :D :)

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja ik ga straks na me eerste ongi weer ovu testen doen...zo ben ik vorige keer ook zwanger geraakt!
    Hoop dat het dit keer weer zo goed werkt ;)

En als je gyn eerlijk is en je wilt helpen en dat ook uitstraalt dan mag je idd wel blij met hem of haar zijn!

Als ik dus in januarie ofzo nog niet zwanger ben ondanks ovu testen ed en 15 kg minder....dan ga ik die meneer gyn in harderwijk bellen en een afspraak maken met hem voor een 2nd opinion!

Hoe staat het bij jou...ik zie in je onderschrift dat je na de zomer eventueel iui mag....maar dat wil je niet....(logisch) heb je nu clomid oid?

Deel Deze Pagina