Oh sybje...dat is ook niet nix....maar je kan niet zeggen dat je bent aangekomen en die heb je in elk geval in je zak Met je kindje wel alles goed? Heb je ook bijwerkingen gehad van die clomid?
@evamariah : van de clomid had ook wat bijwerkingen ja maar niet veel hoor ....had het extreem koud van dat spul ......en werd heel snel heel boos ....... met het kindje gaat het nog steeds goed !
Milla had nog wel zo op goed niews gehoopt! Ik blijf duimen! Pooh het wordt echt spannend voor je! Evamariah Welkom hier helaas en wat een nare gyn Ik zou zeker geen jaar meer wachten hoor gewoon lekker afvallen zoals je zelf wilr=t en als jij je doel bereikt heb gelijk een second opinion aanvragen of terugbellen naar de andere Gyn. Heel veel succes! Meisje ga eens aan het werk ofzo Hier morgen weer naar de gyn voor controle begint nu echt op te schieten. Als meneer in stuit blijft liggen schiet het nog sneller op Ik hoop zo dat jullie dit allemaal ook heel snel mee mogen maken meiden!
Hey, daar ben ik weer dames! @Eva: nee, ik heb nog geen medicatie, wel iedere keer echo's om te kijken wanneer mij ei is (ik heb namelijk wel nog iedere ronde een eisprong uit mezelf).
zijn er trouwens nog meer hyvers hier? ZO ja, dan mogen jullie me wel toevoegen hoor!http://poohbear226.hyves.nl/ maareh...niet over het forum of babys hyven hoor... Niet iedereen weet of onze plannen!
Hihi die Poohbear toch, wegwezen jij! @ Evamariah, allereerst welkom! Januari? Meid, zwanger worden is al zo zwaar, vooral mentaal, en dan ook nog tot januari wachten?! ik weet niet of het te ver voor je is, maar in Brabant zit een hele goede kliniek waar iedereen welkom is en behandeld wordt, ongeacht je gewicht. Het heet Geertgen, het wordt net zo vergoed als in het ziekenhuis. Ze hebben ook een website. En anders zijn er vast wel iets in de buurt dat jou wil helpen, ieder ziekenhuis heeft ook een eigen protocol, ik ken via forums genoeg vrouwen die met veel meer kilo's ook geholpen werden. Ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen dat je pas over een jaar terug mag komen, in mijn geval duurde het 2,5 jaar voor ik zonder middelen zwanger werd van mijn 2e dochter! We waren er niet bewust mee bezig toen maar toch, van mijn oudste dochter was ik in de eerste ronde clomid zwanger, dus behandeling is echt heel wenselijk met PCO. Enneh 80 kilo met 1,68 is zeker niet zo zwaar dat ze daar zo moeilijk over moeten doen, maar dat is mijn mening. @ Cira, spannend, hopelijk ligt hij gewoon goed!
gezellig meisje en milla. Leuk om jullie "in het echt" te zien nu! Enne mooie dochters heb je Milla! Het is echt erg met me vandaag. Heb gewoon nergens zin in. Zit duffe tv te kijken en me vol te vreten.
TNX! Ook leuk om jou te zien! Prachtig die foto's van Zweden, om bij weg te zwijmelen, gisteren was Zweden ook op tv bij 'Nu we er toch zijn' Zo'n prachtig land, zou er best willen wonen, maar om nou alles achter te laten, dat is me een stap te ver. Heb jij zweeds bloed? Oh ja ik had je beloofd dat lijstje nog toe te sturen, ga ik straks doen, eerst de kinderen even in bad stoppen (hebben nu vakantie, dus ik ben wat drukker nu, en dus ietsje minder hier)
Hey Pooh! Wat een mooie foto's heb jij zeg! En allemaal van die schattige met jouw lief, super! Zie dat jij ook al veel van de wereld gezien hebt. Wij zijn ook echte vakantiegangers, heerlijk, heb al helemaal zin in Amerika! X
thanks meiden! ja we zijn nogal gek op reizen. Al zoeken we het nu iets minder "back to basic" op, ivm onze zwangerschapswens. Normaal lopen we met een rugzak door de rimboe, maar heb nu niet zo'n zin in injecties en malariatabletten. @milla, nee ik heb geen zweeds bloed. Maar mn vriend is Zweeds. Hij woont hier nu 6 jaar. We hebben elkaar ontmoet (je raadt het al) op het internet! hahaha Vandaar dat we zo'n 2-3x per jaar daar zitten. En ja er wonen lijkt me heerlijk .Maar ben er nu nog niet klaar voor! @cira...wat een mooie buik heb je! Staat je goed hoor!
Mooie foto's hoor Cira! Lekker buikje heb je! En mooi naar voren (wordt het dan een meisje of een jongen, wat zeggen de bakerpraatjes?)!
@ Poohbear hoe heet je vriend, ik ben dol op scandinavische namen! Zoals je op mijn hyves kunt zien hebben mijn meiden ook scandinavische namen. We zijn net uit over zowel een jongens als meisjes naam voor een eventueel volgend kindje, moet wel zeggen dat het deze keer niet alleen scandinavisch is.
Oh meiden...ik zit ondertussen te werken en kan jullie niet meer volgen haha! Ik heb ook hyves...evamariah ben ik! Voegen jullie mij toe of moet ik jullie toevoegen? Bedankt voor de tip van die vruchtbaarheids kliniek oid! Ik wacht nog even rustig af....9 maand is nog niet lang en ik wil eerst even 2 maand die kilo's eraf werken Lekker op vakantie in aug. en dan er volop tegenaan!