PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb het gezien...heb je geaccepteerd!

Waren er nog meer meiden op hyves?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja milla, cira en meisje0123 heb ik net toegevoegd!

lag effe helemaal in een deuk om dat filmpje van jochem meijer op jou hyves...geweldig!

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hahaha ja leuk filmpje he...mijn mannetje is daar helemaal fan van!

Is cira..cindy?

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Milla...wat een scheetjes zijn jou kindjes!

Poohbear: jou vakantie was zeker top in Zweden (?) zag er erg mooi uit!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Valt me op dat we allemaal vrij reislustig zijn! Helaas ben ik zelf met 2 jonge kinderen wat beperkt maar ben ook dol op vakanties, excursies en reizen. Wil nog zoveel zien van de wereld!

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Er is ook nog zo vreselijk veel te zien in de wereld!
    Met 2 kindjes ben je inderdaad wel wat beperkter maar dat betekend niet dat het niet kan!
    Kleine stapjes in verschillende landen kan ook met kinderen....en kan ook heel erg leuk zijn voor ze en ook leerzaam! Je moet dan natuurlijk wel de centjes ervoor hebben...maar duitsland ofzo kan ook al leuk zijn ;)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heerlijk he dat reizen. Voorheen deden we echt packpacken, in hangmatten slapen, amazone af, bergbeklimmen in nepal, kampeersafari in kenia etc etc... hoe wilder hoe beter!

Vorig jaar dan samen naar de noordkaap gereden en via noorwegen terug, dit jaar voor het eerst een luier vakantie in portugal gehad. Maar mij zie je niet een zonvakantie houden in een resort in turkijke. daar word ik gek!
    Vor volgend jaar weten we het nog niet. Ik hoop dan zwanger/bevallen te zijn, dus misschien weer naar scandinavie?

Trouwens, we love TEXEL!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    Ik ben weer naar afspraken toe!
    Meld me straks nog wel even.
    Niet te veel buurten he, dan moet ik zoveel bijlezen (en pooh, jij al helemaal niet ;) ).
    DOEI! ;)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    toedeloe!
    Ik ben eindelijk een beetje aktief geweest. Heb mn vitrinekast leeg gehaald en gesopt....pufpuf...

Ga nu effe op zolder wat opruimen....tsi echt erg met me...komt nix uit mn handen!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Inderdaad als je echt wilt kun je zelfs met ze door Colombia reizen (bij wijze van dan). Maar je moet er inderdaad het geld voor hebben. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.

Ik hoor van veel mensen om me heen dat ze met kleine kinderen 0-4 jaar naar zuid- Europa vliegen (Canarische eilanden, Spanje, Griekenland) Maar wat hebben die kinderen eraan.. Wat kunnen ze daar doen? Het enige wat ik kan bedenken is uren lang in een buggy door een drukke badplaats of in de felle zon in een kinderbadje, nou moet er niet aan denken.. Alle andere dingen zijn ze vaak te klein voor of het is te warm voor ze. Ik heb zovaak excursies gedaan waarbij mensen waren die hun kleine kinderen mee namen, gewoon zielig voor ze, hele dag in bus of boot, huilen, hete zon, niet mee willen.. bah sommige ouders denken alleen aan zichzelf. Om nog maar niet te spreken van die Engelsen die hun kinderen tot in de nachtelijke uren mee de kroeg in nemen tot ze jengelend en oververmoeid tussen een dronken papa en mama terug naar het hotel lopen, vreselijk.

Ik vind het zelf belangrijk dat de kinderen het naar hun zin hebben. Doe mij op dit moment maar gewoon een leuk bungalowpark in Nederland of buitenland. (met zwembad, speeltuin, ballenbak, knutseluurtje, fietsverhuur, kinderboerderij en in de buurt natuurlijk mogelijkheden voor leuke uitstapjes zoals pretpark of dierentuin) dan hebben ze echt een topvakantie en wij daardoor ook.
    Een camping is ook leuk voor kinderen.

Mijn eigen ideale vakantie ziet er heel anders uit, maar dat komt wel weer als de kinderen groot zijn.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmm. meiden..ik weet niet of het hier goed gaat, Heb net wat licht bruin slijm verloren en heb bijna non stop krampjes.
    Het is nog een beetje vroeg voor een bloeding Zou een een innesteling kunnen zijn? Mn Nod is zaterdag, als ik 14 dagen uitga.

Normaal begin ik een dag of 3 van te voren met bruin verlies...
    word er een beetje onzeker van!

12. Milla

Milla Niet meer actief

Oh Pooh, het zal toch niet! Ik hoop zo enorm dat het een innestelingsbloeding is. [-o<

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik hoop het ook niet, maar dit komt me bekent vor. Al vind ik op9 DPO erg vroeg. Vorige keer met het spuiten was het 11DPO toen bruin begon en 13 DPO toen ik ongesteld werd.

We kijken het maar aan. Heb het wel ingevuld op FF, en die roept over "implatation signs"!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo neeeee Poohbear! Tis gewoon een innestelingsbloeding afgesproken? Maar zo vroeg heb je anders nooit toch? Dan is het hopelijk een gunstig teken.... [-o<

15. Milla

Milla Niet meer actief

Ik hoop dat FF gelijk heeft! Zelf heb ik altijd spotting vanaf 6-7 dagen voor NOD dat vervolgens na 5 dagen in een ongi overgaat (ik heb een korte luteale fase). Ik hoop dat dit jou bespaart blijft! Een innestellingbloeding klint in jou geval logischer. Ik ga heel hard voor je duimen!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh kan inderdaad innestelling zijn ik [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
    ik zag inderdaad dat jullie graag naar texel gaan. Willen wij ook nog naartoe Misschien dit najaar als de kleine er is.

Evamariah ik heet inderdaad Cindy.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heb je dat nu ook dan? Volgens mij niet he? Goed teken lijkt me?!

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Meisje volgens mij wordt het dan volgens de bakerpraatjes een jongen, maar zeker weten doe ik het niet.

evamariah ik heb je uitgenodigd op hyves!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira. Als je een leuk rustig huisje op Texel zoekt, weet ik er wel eentje. Is van een particulier, erg aardige mensen en heeft alles wat je nodig hebt.
    2 slaapkamers, keuken met afwasmachine, babybedje, kinderstoel, gratis fietsen, kast vol spelletjes en boeken etc etc...
    kijk maar op www.grotegolf.nl Wij hebben er al 3x gezeten en willen er graag nog eens heen!

@makkie, nee vorige keer op 13DPO een bloeding en 11 DP wat bruin verlies.

@milla, wat houd zo'n korte lutuele fase in, en is er iets tegen te doen?

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Pooh thanx voor de tip heb de site in mijn favorieten gezet . Zag ook dat er nog plek was in september oktober. Vanaaf eens met mijn mannetje over hebben.

Deel Deze Pagina