ik ooooook milla... mara wil niet hopen..heb al zo vaak de kous op mn kop gehad....Elke dag is er eentje, toch? Morgen zien we wel weer hoe het dan is! Maar jou temp gaat ook nog goed he, zo stabiel!
Ja, begin nu toch wel een beetje bang te worden, heb wat ongikrampjes.. Ik heb zojuist een tampon test gedaan, en heb geen spotting, maar het kleurtje van het slijm (sorry voor details ) is een beetje geel/oranje, echt raar
Moet zeggen dat ik vandaag even niet weg te slaan ben hier. Ben alleen maar met de kinderen en mijn cyclus bezig, huishouden schiet er een beetje bij in, maar dat is ook niet zo gek denk ik.
ik had dat gisteren de hele dag, licht soort ongi gevoel en soort chocomel kleurtje slijm. Niet veel ,maar het was er wel! Nu nog geen slijm gezien! Krampjes af en toe... Duim voor ons beide keihard nu!
Ja chocomel is het goede woord, maar wel heel weinig, en niet echt bruin, het is geen spotting in ieder geval Spannend zeg!
Wat spannend allemaal. Hopelijk kunnen Milla, Poohbear en ik zelf aan het eind van de week goed nieuws melden hier. Zou toch helemaal geweldig zijn. Vanavond komen mijn series weer. Ga dan vroeg naar bed en morgen vroeg maar weer broek loeren Fijne avond allemaal. Liefs Thamara
Nou dames, ik vind het met de dag spannender worden hier hoor! Maar geen bloed geeft moed en ik ben heel eerlijk, ik vind het bij jullie allemaal wel heel positief tot nu toe (soms denk je op voorhand ook wel eens, dat zal misschien niet raak zijn, maar nu heb ik er écht bij jullie allemaal een goed gevoel over). Hoop alleen wel dat als het raak is, jullie ook nog blijven schrijven hier, anders wordt het wel een dooie bedoeling, als er meteen 3 in 1 keer weggaan!
Snap het helemaal meisje daar ben ik ook wel eens bang voor wanneer er veel NOD's aankomen. Maar zolang er nog meiden met wie ik veel samen gekletst heb hier schrijven, blijf ik gewoon meeschrijven!
Ach, misschien is het wel een teken Milla, dat het al een beetje zo voelt. En ja, als je je er al op instelt dat je zwanger bent en het blijkt tóch niet zo te zijn, is dat hartstikke klote. Maar het is gewoon bijna niet te doen om jezelf in te dekken tegen de teleurstelling van het ongesteld worden. Probeer ik ook altijd van te voren (nee, ik bén niet zwanger, ik word zéker ongesteld, het is deze ronde écht niet raak), maar op het moment supreme valt het gewoon altijd weer tegen! Dus ehh.... lekker fantaseren, doe ik straks in Amerika ook zeker weer!
Ik kan mijn vorige opmerking nog eens extra benadrukken.. Ik had zojuist een klein beetje spotting Nu met wat helderrood -bruin erbij. Helaas, einde verhaal dus. Over een paar dagen zet het waarschijnlijk weer door. Poohbear en Tamara, ik hoop zo dat jullie het wel redden! Zet m op meiden, ik duim voor jullie!
En toch denk ik Milla: zou het dan niet tóch raak zijn geweest? Want die testen zijn anders óf allemaal fout geweest, óf allemaal indroogstreepjes. Dat kan toch niet (overigens, deze hele discussie maakt het er niet leuker op, als je ongesteld wordt is dat gewoon shit)? Ik snap het niet hoor... Een streep is toch een streep (en jij hebt mij wel eens gepb't dat er alleen een streep komt als er HCG in je urine zit)... Ingewikkeld hoor... Maar goed, hoeveel kans geef je het nog dat het raak is? Of is die spotting gegarandeerd een teken dat het niet raak is?
Haii Meiden, Zit nu zelf op dag 2 van mn pilletjes. De gyn zei dat hij kon zien dat ze gelijk effect zouden hebben.. Maar hij steld zich maar uit die ongi.. Sjonge Jonge.. Ben nog nooit zo ongeduldig geweest.. wil snel aan de slag en hopen op een wonder.!
Heb je Primolut of Provera? Ik heb zelf Primolut gehad, 1 keer een kuur van 5 dagen (2 x daags een pilletje) en 1 keer een kuur van 10 dagen (2 x daags een pilletje). Zelf werd ik na beide kuren na de laatste pil na 3 dagen ongesteld. Raar zou je zeggen, want die eerste kuur was maar 5 dagen (dus ik baalde bij de tweede kuur al flink dat ik een 10-daagse kuur kreeg terwijl de keer daarvoor de 5-daagse ook gewerkt had, wéér 5 dagen langer wachten ). Maar goed, ik denk dus dat je de kuur af moet maken en dan nog een paar dagen geduld moet hebben, je wordt dan waarschijnlijk na een dag of 2-3-4 ongesteld. Pfff.... wat een geduld moet je hebben he!
@ meisje, dat klopt, heb ik zelf gezegd, misschien dat er toch iets gezeten heeft, misschien niet, ik weet het echt niet.. Ik heb er de laatste dagen flink op los gegoogled, maar het blijkt wel dat de testen van kruidvat wel degelijk indrooglijntjes kunnen vertonen. Zowel de goedkopere als de iets duurdere, er zijn zoveel topics over volgeschreven. Ik ben blij dat ik er ondanks die lijntjes vrij nuchter onder ben gebleven (op afgelopen vrijdag na dan) Toen de test gisteren negatief was voelde ik de bui al een beetje hangen, al bleef ik door mijn temp positief. En ja zeker weten dat ik niet zwanger ben weet ik pas als het echt door zet, maar ja voorgaande keren begon het ook zo, dus ik heb niet veel hoop meer.