@ ALL: WAT SCHRIJVEN JULLIE VEEL!!! Op het werk is het zo gigantisch druk dat ik niet ff snel kan checken en gsiteravond uit wezen eten met m'n vader (was voor werk in NL) nu lees ik meer dan 10 blz. over wel of geen spotting, wel hele hoge tempen! Ik blijf duimen! Oja en hyves, heb een paar van jullie, pb maar ff als je mij wil zien
@Meisje Ik heb van de gyn een 5-daagse kuur gekregen idd van Primolut. Had misschien te hoge verwachtingen ervan. want hij zei ernog bij dat het misschien na de 3e dag al kon komen.. Omdat mn baarmoederslijm best dik was. Ach ja, het is idd afwachten maar.
maak je maar niet te veel zorgen, deed ik ook altijd en soms kwam het pas naar 11 dagen, hoop bij jou natuurlijk eerder maar ik maakte me dan altijd weer zoveel zorgen!
@ Linda: Leuk, ik heb je toegevoegd! Knappe meid ben je hoor! (hihi, je hebt toch altijd een beeld van iemand als je zo lang met elkaar 'praat', en altijd weer bijzonder om te zien of dat beeld wel of niet klopt!). @ Iedereen: ja, we zijn wel druk aan het kletsen he, komt misschien wel door de 3 naderende NOD's, dan zijn de meesten ook weer wat actiever aanwezig he. Nou, Linda, ik zal mijn best doen wat minder te posten, scheelt jou weer een half uur bijlezen (haha). Ik ga lekker naar bed, morgen op tijd op want moet om 08.30 uur al in het ziekenhuis zijn voor een FM. Trusten!
moggel meiden! Its the final countdown! tudedudu tududtuduuuu.... Net effe diep van binnen gecheckt, maar nog geen bruin of bloed te zien. Tem is wel 0.2 naar beneden. Hopelijk stuitert ie morgen weer omhoog. Heb ook nog geen menstruatie gevoel. Eerst maar eens vandaag doorkomen! Normaal gesproken zou ik vandaag of op zn laatst morgen bruine troep moeten zien komen, da's altijd zo.
Spannend Poohbear! Ik hoop zo dat het weg blijft! @ Thamara, hoe gaat het met jou? @ Tibisai, hopelijk wordt je snel ongesteld, dan kun je verder. Ik wens je veel succes in de eerste ronde. @ Linda hoe gaat het met jou, is er al iets bekend over het zaadonderzoek? @ Meisje heel veel succes zometeen, ik ben benieuwd! Ik heb na gister avond ook even geen spotting meer gehad, temp is een tiende graad gezakt nu. Meestal duurt het een paar dagen voor dat het doorzet, dus ik wacht rustig af, het komt vanzelf wel op gang. Even een vraag je aan de meiden die Puregon spuiten of gespoten hebben: Vanaf welke cyclusdag moet je beginnen met spuiten en wanneer hadden jullie een eisprong (op welke cyclusdag?)
je spuit vanaf dag 3, nadat je die dag een echo hebt gehad om te zien of alles schoon is en er geen cystes zijn. Ik heb op dag 22 en dag 14 een ei gehad...tis maar net hoe hard ze groeien
Goedemorgen dames (hihi, van mijn voornemen om vandaag niet veel te posten is dus nu al een einde gekomen ). Ik ga zo naar het ziekenhuis, heb om 08.30 uur een afspraak voor FM. Tot straks!
@ Meisje succes in het ziekenhuis. @ Milla nog niks te zien hier, maar ja de dag is net begonnen dus kan nog van alles gebeuren. @ Poohbear spannend hoor. Afgelopen nacht goed door gekomen. Nog niks te zien hier. Dus we wachten weer rustig af of we de dag roodloos door komen, dat word dus weer flink broekloeren. Liefs Thamara
SHIT! Wéér niks te zien op de echo. Net zoals vorige week wel 1 follikel van 8 à 10 mm, maar geen échte goede. Dus.... wéér wachten, volgende week dinsdag weer een FM. Baal er stevig van, vooral ook omdat als er a.s. dinsdag niks te zien is, we als we op vakantie gaan niet weten waar we aan toe zijn. BAALEEENN! Maar goed, net al een lief smsje van mijn vriendje gekregen dat we deze ronde gewoon een Amerikaans baby'tje proberen te maken!
meisje0123, ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook iedere keer teleurstellende fm, flink balen, maar probeer niet helemaal down te worden. hoe moeilijk het ook is probeer moet te houden, onze tijd komt nog wel! voor alle meiden die wachten op hun NOD heel veel succes en hoop dat het bij jullie wegblijft!
Ach, het gaat al wel weer. Maar ben iedere keer die teleurstellingen wel een beetje zat nu. Ik wil gewoon óók weer zwanger worden!
@ Milla bedankt voor je steuntje hoor. @ Linda ik denk als ik er echt op ga zitten wachten dattie maar niks van zich laat horen.
Jammer Meisje, snap dat je erg goed van baalt en gewoon niet meer wilt wachten... dat wachten is het ergste van de hele mmm.... succes! Hopelijk komt er idd een mooi amerikaans kindje! Thamara, meid wat spannend! Ik krijg goede hoop voor je hoor! Poohbear, ook bij jou! Jullie klinken allebei zo rustig en dat had ik ook de ronde dat ik zwanger raakte. Het voelde goed en geen gestress.... hopelijk bij jullie ook een goed teken. Milla, je klinkt net alsof je het al opgegeven hebt? Niet doen hoor! Het kan toch nog alle kanten op? dikke knuf voor jullie!
Oh meisje ik had echt op beter nieuws gehoopt! Wat jammer zeg! Hopelijk is er volgende week wel wat te zien, ik zou het heel rot vinden als dat niet zo is! Hier een heleboel gedoe Ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus heb meteen het ziekenhuis gebeld. Ik krijg morgen het recept voor Puregon mee en moet op vrijdag beginnen met spuiten. Omdat Puregon meestal niet in de apotheek aanwezig is, moet ik het eerst laten bestellen. Ik zou 50cc per dag moeten gaan spuiten en daarvoor zou ik een ampul van 600 nodig hebben. Met die informatie heb ik dus de apotheek gebeld. De apothekersassistente begreep aan de hand van deze info niet wat ze moest bestellen want bij hun heten de ampullen en de hoeveelheden anders. Dus ik weer terug bellen naar het zkh en nogmaals gevraagd hoe het zat, daar was de assistente niet echt duidelijk, ze bleef maar vasthouden aan 600. Dus ik daarna opnieuw terug gebeld naar de apotheek en toen dacht ze dat de assistente een bepaalde ampul bedoelt en toen kon ze het bestellen. Er was alleen 1 probleem.. het geen ze kon bestellen zou maar voor 1 dag zijn!?! Zoals ik heb begrepen moet ik volgens mij een aantal dagen (weet niet precies hoeveel) gaan spuiten dus aan een hoeveelheid voor 1 dag heb ik niet zo veel Gelukkig was de assistente zo aardig dat ze zelf even het ziekenhuis ging bellen want ook zij begreep er niks van.. Ik wacht nu op een telefoontje van haar. Ik wordt er een beetje moedeloos van ik begrijp niks van al die eenheden Pfff wat een gedoe zeg die puregon! Meiden die ooit puregon gespoten hebben; Snappen jullie het?
milla, echt balen dat je toch ongi bent geworden ! ik kan je helaas niet verder helpen met de purgeon, maar snap dat het erg lastig is als het allemaal niet duidelijk is. hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het beter voor je werkt. meisje, die teleurstelling zijn inderdaad killing, ik wil ook zwanger worden!
Oh Milla, wat een gedoe inderdaad zeg! Hoe moeilijk kan het zijn he, je zou toch zeggen dat die apothekers en dokters(-assistenten) dezelfde taal spreken?! Laat je straks weten of het uiteindelijk goed gekomen is? (en trouwens super balen meid, dat je ongesteld geworden bent... Nu maar hopen dat die Puregon mooi aanslaat en je snel zwanger wordt!)