Ja aan de ene kant denk ik, ik wordt ongi, maar ik las dat dit ook innesteling bloed kon zijn Pffffff maakt me beetje onzeker
mariska jeetje zeg wat spannend hoop zo voor je dat je ongie wegblijft en je gewoon lekker zwanger bent! succes met wachten! chantje duim voor je dat je ei mooi gegroeid is, een wonderei! deborah is het bij dat sliertje gebleven? cira nog een week duurt lang he spannend succes op de wachtbank!
Vandaag of morgen ongi.... Temp is 0.2 gedaald Zit dus al weer behoorlijk in een dip... Khoop dat m'n temp morgen terug stijgt maar ben eigenlijk zeker van niet
Ben ook 0,2 gezakt shit zeg, heb wel meer dan een half uur eerder getempt, kan dat zoveel uitmaken? Darnaast krijg ik puistjes wat ik altijd voor m'n ongi heb gggrrr ik wordt echt chagi, afwachten dus, morgen temp ik op tijd...... Nou Maris, hou je taai wie weet......
Ik ben zo teleurgesteld! MIjn ei is niet doorgegroeid! 100mg is dus niet aangeslagen! Maandag krijg ik uitslag van de progesteron......maar een ei van 10mm (3 dagen geleden springt niet! Dus maandag provera en hopelijk lukt het dan om 1 ronde te doen voor de zomerstop in het ziekenhuis...... Ik ben zooooo verdrietig en voel me helemaal niet oke! Was er zo zeker van dat mijn mini ei zou doorgroeien! BAH BAH BAH..............
Hoi Chantje, Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb het zelf nu 2 keer gehad en het is gewoon balen. Ik wil je niet afschrikken, maar waarschijnlijk ben je resistent voor clomid. PCO patienten schijnt het lichaam er snel aan clomid te wennen en doet dan niets meer. Ik mag maandag weer voor een fm en ik reken maar nergens op, dan ben ik ook niet teleurgesteld. Kop op en door naar de volgende ronde die je gelukkig nu nog voor de zomerstop kan doen. Zoek het positieve in je teleurstelling. gr, sas
Hoi Sas, Voor mijn miskraam kreeg ik 150mg en ik heb nu 100mg gekregen. Vorige keer reageerde mijn lichaam helemaal niet op 100mg. En nu kreeg ik op dag 18 een eitje van 10mm die niet is doorgegroeid. Ik heb nog wel goede hoop dat 150mg wel aanslaat! Ik ga er (nog) niet van uit dat mijn lichaam restistent is! Ik ben nu al bijna 3 jaar bezig en heb in april een miskraam gehad, dat moet ik denk ik nog verwerken en daardoor heb ik wat haast gekregen. Ik kan nu even niet positief zijn dat lukt me vandaag gewoon even niet! Ik kan het niet zien als gewoon balen!
Chantje@ Veel sterkte meid, maar zoals je zegt zal de 150 mg clomid wel aanslaan hoor... De moed niet laten zakken hé Linda@ Jammer dat je temp ook gezakt is maar bij jou kan ie wel morgen terug omhoog... Tis nog 4 dagen voor je NOD, dus de moed niet laten zakken. Zal eens blazen voor je ( en voor mezelf ook ) PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Hier ben ik er weer effen bovenop, nog niets van ongi krampen gehad en ook geen bruin verlies ofzo... Dus wie weet stijgt ie morgenochtend toch nog es [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< om me helemaal zot te krijgen Kben nu voor 3 weken in verlof, hopelijk krijgen we wat beter weer want hier is het gans de dag aan het regenen
Mariska en linda ik duim voor jullie Cira spannend he nog een week en dan weet je meer! chantje ik leef met je mee. Als ik nog iemand vergeten ben dan iedereen succes. Groetjes Jammeke
Hai meiden Ik wilde me even snel melden, mijn temp was 0,4 gestegen wow (blaas please verder mariska!) 37.2 later heb ik nog een keer gemeten (stom) 0,2 gestegen 37,0 nouja ik ben in ieder geval blij, ik heb nog hoop! @Mariska, wat spannend, zie dat je twee dagen overtijd bent...... ga je nog testen dit weekend? @Cira: ik duim ook voor jou! @chantje: jeetje wat balen meis, je had het helemaal verwacht, nou hoop voor je dat je snel een nieuwe ronde in kan, hou je taai meisje, misschien brengt deze zomer je wat moois! Aan alle anderen: geniet van het weekend, de zomer breekt nog niet echt aan in NL maar we houden met elkaar moed, hierbij even een pco-group-knuf
Mariska en Linda ik duim zo hard voor jullie! chantje dat is zeker klote! Maar kom op 150 geeft jou vast en zeker een super ei. lot hoe is het nu met jou? al weer aan de clomid? Hier nog een kleine week! Ik denk dat ik zaterdag ga testen(als ik het vol hou en niet ongi ben). Heb met me zotte kop dus wel al weer twee testen gekocht. Hopenlijk maandag de uitslag van de progesteron test en dan me eigen maar rustig proberen te houden. Grouphug aan iedereen!
hoi cira spannend bij jouw! ik zit nu op dag 3 van de provera en dan snel die ongies en dan aan de 100mg clomid en dan maar weer hopen dat er wat groeit en nu een super eisprong krijg...heb vanaf vorige week iedere keer beetje pijn in mijn onderbuik en rond mijn eierstokken zal toch niets zijn, cyste ofzo..... mariska en linda ik blaas jullie omhoog pfffffffffff duim zo voor jullie! bloemetje hoe is het met jouw? degene die ik vergeten ben sorry maar duim voor iedereen dat het snel raak mag zijn want soms is het geduld even op!
Hé meiden, Spannend hier voor Mariska, Cira en Linda! Ik zal ook ff meeblazen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Chantje, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent! Maar de 150 gaat het gewoon goed doen bij jou hoor! Lot, ik voel(de) ook regelmatig vanalles. Maak je maar niet druk hoor. Succes aan jullie allemaal! Hier geen nieuws, we zitten maar af te wachten tot ik bij de internist terecht kan voor mn darmen. Over 2,5 week en verder a.s. maandag een gesprek bij de gyn over de kijkoperatie. Wel frusti hoor om 'niets' te kunnen doen, bah. Maar ik heb wel lekker vakantie, heeeerlijk! X Bloemetje
Hoi meiden, Hier stressy tijden... Nog steeds geen ongi te bespeuren, wel al krampen gehad maar geen bloed geeft moed Mijn temp was hetzelfde gebleven 36.5 moest ik deze nacht niet ongi worden dan zal ik morgenochtend me aan een testje wagen. [-o< [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o< Is het negatief en nog geen ongi dan dinsdag opnieuw testen en anders woensdag bloed laten trekken. Khoop zo dat ie morgen positief is maar ik voel me niet echt zwanger hoor en met die temp weet ik ook niet of die goed is... Had toch liever weer een stijging gehad Alle meiden heel veel succes