PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla k*&^$ dat je ongi bent geworden. Succes met spuiten.

Meisje shit zeg dat er weer niks te zien was!

Poohbear succes vandaag! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Thamara jij ook succes vandaag! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

2. Milla

Milla Niet meer actief

Nou gelukkig is het opgelost. De assistente in het ziekenhuis had het niet goed doorgegeven en had zich vergist tussen eenheden en cc! Ik krijg nu genoeg voor 12 dagen mee, en mag morgen op 'spuitles' komen en vrijdag gaan spuiten.

Poohbear en Thamara ik hoop het zo voor jullie!

Bedankt lieve meiden voor al jullie ondersteuning!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Milla, gaat zéker goed komen hoor!
    Mijn vriendje spuit ook al ruim een jaar hormonen, en dat gaat het hartstikke goed af. Doet helemaal geen pijn.
    Succes!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    @ milla, dikke knuf! succes met spuiten!

5. Hallo meiden,

Ik heb even vluchtig door deze topic gelezen en mag me bij jullie aansluiten.
    Gister echo gehad in zh omdat ik sinds curretage buikpijn bleef houden. Er werd pco vastgesteld en morgen moeten vriendlief en ik op intakegesprek. Ben wel zenuwachtig...
    Ik zie dat velen van jullie toch zwanger zijn geworden en word daar wel weer een beetje positief van.

Ga wat verhalen van jullie lezen om er meer over te weten te komen.

6. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @mila, heel veel sterkte. Het komt vast goed meis!

@pooh, duimen draaien nog steeds hier!

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ryanne:
    Helaas welkom hier meid!
    Hopelijk hoef je hier maar kort mee te schrijven (hoewel, zwangeren zijn hier ook van harte welkom hoor ;) ).

8. is misschien een stomme vraag (maar weet er nog niet zoveel van) als je een ronde clomid gebruikt hebt en je bent zniet zwanger moet je dan eerst weer die pillen om ongie te worden?

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Ryanne,

Ik heb zelf nooit Clomid gehad (ik heb altijd nog een ei uit mezelf gehad, en daar geen hormonen voor nodig gehad).
    Maar ik weet wel dat het normaliter als volgt in zijn werk gaat:
    Als je ongesteld wordt, krijg je na een aantal dagen Clomid.
    Dit hormoon zorgt er voor dat er eicellen gaan rijpen.
    Als het hormoon aanslaat, krijg je een eisprong en wordt je na 2 weken vervolgens ongesteld.
    Als het hormoon níet aanslaat, kan de dosis verhoogd worden (maar ik weet niet of dit in dezelfde ronde kan of dat de verhoogde dosis pas weer een volgende ronde kan worden gebruikt).En als je inderdaad helemaal niet ongesteld wordt dan krijg je weer Primolut of Provera om ongesteld te worden, en kun je weer aan de Clomid.
    Maar ik denk dat jouw vraag niet beantwoord is hiermee (volgens mij bedoel jij wat ik schuin gearceerd heb he)?

Er zijn hier vast en zeker dames die het antwoord op jouw vraag weten!

10. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    meestal krijg je als clomid niet aan slaat eerst weer een kuurtje provera/primolut, en kan je dus niet verhogen in dezelfde cyclus.

11. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    bij mij slaat de clomid niet aan en ik krijg iedere keer een kuurtje primolut om een ongi op te wekken, dan op dag 3 weer beginnen met clomid

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mesije, balen hoor, geen ei....had goede hoop voor je! Fijn dat je vriend zo'n lief smsje stuurde

@milla, wat een gedoe zeg...50cc puregon, man dan leg je een ie zo groot als een olifant van! met 600 ie kan je 12x spuiten. er zit trouwens altijd iets meer in die ampul ,dus als je overhoud, niet in paniek raken!

@all.. weer een dag voorbij, zonder veel krampen en geen bruin of bloed te zien. Het wordt nu wel erg spannend!
    Wil toch zaterdag pas testen, mocht het weg blijven!
    Ben zo bang om naar de wc te gaan..bah

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh spannend hoor! Klinkt echt zo positief! Ik blijf duimen!

Ryanne helaas welkom hier!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @milla: shit dat ik je berichtje niet kon lezen vanochtend had ik je wel even gerust kunnen stellen, ik had altijd meerdere van 300cc en ook al heb je niet genoeg dan kan je in de loop van de dagen een ampul bijbestellen, als ie niet gebrukt hoeft te worden kan je 'm gewoon bewaren voor een (hopelijk niet) volgende keer. Trouwens shit joh van je ongi, je lijkt er redelijk rustig onder (?). Hou je taai meis!

@poohbear: jeetje wat spannend!

@meisje, balen zeg joh, kan me voorstellen dat je had gehoopt voor de vakantie... leuk dat je vriend zei een amerikaantje maken :D

@all: grappig zeg die hyves, hihi ik moest wel even uitzoeken wie wie was ennuh meisje, jij bent pas een knappe meid :D

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne welkom, als je de ronde van de clomid niet zwanger bent krijg je ws primolut of provera om ongi te worden en dan begin je weer opnieuw met een dosis clomid.

Poohbear wat spannend zeg blijf voor je duimen hoop het zo voor jullie!

Meisje vervelend als je dan weer een teleurstelling krijgt, je hoopt zo op een keer een positief bericht hoop dat er voor je vakantie een mooi ei zit en een amerikaans babytje verwekt word.

Milla wat balen dat het doorgezet heeft en dan die onduidelijkheid van het zh. Met puregon praat je over eenheden ook wel aangeduid met IE en jij gaat dan dus 50 IE per dag spuiten en er zit 600 IE in een ampul. Succes met de instructies en de eerste keer vond ik doodeng maar daarna viel het mee hoop dat het bij jouw ook meevalt.

Wij hebben morgen de 20 weken echo, spannend.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    succes lot, gaat het goed met je? ik vind het altijd zo snel gaan met de meiden die in het roze zitten, is sas al bevallen?

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hier nog steeds roodloos.
    Vind het net als poohbear ook eng om naar de wc te gaan.

Fijne avond allemaal nog.

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara blijft spannend zeg duim voor je, wanneer is precies je nod? Wat erg he rond je nod de wc bezoeken.

Linda met mij gaat het goed, voel me goed heb alleen soms erg last van de zwangerschapsischias maar zolang het zo blijft is de pijn vooral savonds en kan ik overdag gewoon mijn werk doen. Deze 20 weken zijn voor mij ook best snel gegaan dus als deze 20 ook zo gaan is het zo november.
    We hebben van Sas nog niets gehoord ze is als het goed is maandag ingeleid dus wachten met spanning af.
    Hoe gaat het met jouw?

19. Milla

Milla Niet meer actief

Poohbear en Thamara ik vind het zo spannend voor jullie hoop zo dat jullie wel door gaan in het roze! Ik had het natuurlijk zelf ook graag zo gezien, maar hopelijk kunnen jullie me toch weer een beetje opvrolijken met een positief berichtje..

Ben benieuwd hoe het zal gaan met spuiten, meiden bedankt voor jullie antwoorden over de hoeveelheid, ik begrijp het nu, maar denk dat de assistente in het ziekenhuis toch wat bijles nodig heeft :-# ;)

@ ALL: Nog even wat anders, de zomer is aangebroken en binnenkort gaat iedereen op vakantie, althans de meeste van jullie, sommigen gaan lekker het kraambed in ;)
    Is het niet een idee om ook een zomer-vakantielijstje in ons lijstje te zetten, ik vind het wel zo leuk om te weten wanneer jullie weg zijn en vooral natuurlijk weer terug komen! Ik zal een beginnetje maken, hoop dat jullie het aanvullen!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goed idee!

@Thamara: oeioeioei wat spannend, we duimen voor je!

Deel Deze Pagina