12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.[/quote]
Als het niet lukt met het lijstje, ivm met de kleuren enzo, geef dan even je gegevens door, dan zal ik het aanpassen.
12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.[/quote] Heb het op datumvolgorde ingevuld
15 juli: Meisje 3e FM deze cyclus 12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire 18 juli t/m 5 augustus Meisje naar Amerika 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. Heb het op datumvolgorde ingevuld
Ja linda de fm, nods enz mogen er ook wel weer tussen kunnen we ook een beetje bijhouden wie waar zit in de cyclus.
KIJK, dat is nou eens leuk om te horen! Grappig inderdaad, die Hyves-pagina's van iedereen. Toch ga je je altijd een beeld vormen bij iedereen he. Zo dacht ik bij Poohbear aan een heel klein meisje (zal te maken hebben met het hoge knuffelgehalte van Winnie de Pooh), maar ik zie wel dat ze in het echt helemaal niet klein is maar best lang en slank! En bij Linda dacht ik ook iets heel anders (kan het niet echt verwoorden wat ik dan wél dacht, maar die snoet erbij maakt het in eens een heel stuk leuker!
Hihi Linda, ik heb mijn FM er even bij gezet, zijn jouw afspraken niet zo alleen tussen al dat roze-gebeuren en de uitgerekende data!
Ik denk altijd dat jullie veel ouder zijn haha waarschijnlijk omdat we allemaal zo slim zijn en zoveel afweten van de mmm (hoewel bij de meeste zie je het natuurlijk links staan )
Ik dénk dat dat ook te maken heeft Linda met het feit dat je als je voor je eerste gaat (net als ik), je 'moeders' en vrouwen die bezig zijn met zwanger worden, echt ziet als 'voorbeelden' en als mensen die al ouder zijn dan jij. Ik heb dat namelijk ook! Was een verademing om te zien dat jullie allemaal gewoon 'net als ik' zijn en niet allemaal grijze haren in een knot hebben (hihi, zou niet goed zijn als je dan nog bezig was met baby's trouwens ).
hihi, ik klein? Ben 1.84 meter!hehehe..net een giraffe! maare, wij zijn al op vakantie geweest, dus ik heb niets in te vullen op het vakantie lijstje!
brrrr. temp weer gestegen en nog niets te zien! Had gisteravond wel buikpijn, maar dat kwam door de gassen van de uien die ik had gegeten...hahahaha! Nog 2 daagjes, maar er kan nog een hoop gebeuren, dusi k probeer me rustig te houden!
Goeie morgen dames. Ben roodloos door de nacht heen gekomen (nu dus 1 dag overtijd) en ik hoop echt dat het zo blijft. @ Poohbear spannend hoor temp gestegen en ook nog niks te zien. Fijne dag allemaal. Liefs Thamara
He meiden, Heb even snel de laatste berichten gelezen ben erg druk de laatste dagen. @milla wat shit meid dat je toch ongi geworden bent, hoe voel je je nu? Balen hoor dat je nu toch moet gaan spuiten. Hoop voor je dat alles goed gaat vandaag met spuitles! Succes meid ik denk aan je! @meisje zoals ik het nu lees geen eitje voor je? Is er een fm gedaan? Balen hoor moet je binnenkort weer voor een fm? hopelijk is ie dan wel raak. Succes ook voor jou meis. We lezen mee hoor. @Ryanne welkom hier op dit forum, we hopen voor je dat het snel raak mag zijn. Succes. @all heb vandaag wel iets meer buikpijn, een zeurderig gevoel in mijn linker eierstok. We gaan het zien of het dit keer raak is. Ben verder niet aan het temperaturen of met ovulatietesten aan de gang. Wil er ook niet zoveel mee bezig zijn eigenlijk. Ben nu net van de week voor het echie aan mijn nieuwe baan begonnen en dat bevalt me erg goed. Hopelijk is het door de rust in mijn lichaam gewoon snel raak. Have a nice day lady's Groetjes Esde
De vrouw (die de FM's heeft gedaan) vond het verstandig om even te wachten. Maar ik kijk wel hoe lang ik het kan vol houden, heb nog geen test in huis straks maar even halen. Vind het echt wel heel erg spannend.
Hoi meiden, Even niet geweest en gelijkw eer veel gebeurt! @ milla heel veel sterkte en succes met het spuiten! Ik duim voor je dat je snel resultaat hebt en roze mag kleuren! @ thamara...veel succes met testen zodra je dat gaat doen of mag ...ik duim ook voor jou! @ alle anderen...hoop dat er snel wat zwangeren bij komen dat geeft de burger weer moed! Hier nog nix bijzonders...ik vergeet elke keer een zwangerschaps test te doen s'ochtends dus ik ga dr maar vanuit dat me lichaam zegt dat ik niet zwanger ben! Ik ga van 26 juli t/m 29 juli een weekend naar me oom en tante aan zee en dan van 3 aug. t/m 17 aug. naar zuid frankrijk 2 weken heerlijk golfen en genieten van het mooie weer :S hoop ik dan maar! Kan iemand mij er dan bij zetten? Groetjes Eva
Thamara en Poohbear wat spannend! Ik blijf voor jullie door duimen! Ik ben benieuwd wanneer jullie gaan testen. Ik wil roze! @ Esde goed van je dat je het een beetje los kunt laten, wie weet helpt het inderdaad wel, succes ermee! Hoe bevalt je nieuwe baan? @ All ik had gister dus wat helderroodbloed, en deze morgen ook maar ongi is nog steeds niet echt doorgezet. Ik kan dus gister niet als cyclus dag 1 beschouwen en misschien vandaag ook wel niet. Dat betekent dat ik morgen dus ook nog niet ga spuiten, mag vanaf dag 3, ik wil eerst goed ongesteld worden en pas op dag 3 beginnen. Ik heb de vorige keer ook geen goede ongi gehad omdat ik al snel clomid in moest nemen en toen was mijn baarmoederslijmvlies tijdens de fm's steeds aan de iets te dikke kant, dus wil het risico niet opnieuw lopen.