Hello allemaal! Hier even een snel berichtje, ga zo werken. Ik meld me straks wel weer. (heb nu dus ook even geen tijd om het lijstje bij te werken en Evamariah's vakantie erbij te zetten). X
15 juli: Meisje 3e FM deze cyclus 12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire 18 juli t/m 5 augustus Meisje naar Amerika 26 juli t/m 29 juli Evamariah naar Zee 3 augustus t/m 17 augustus Evamariah naar Zuid Frankrijk 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. Evamariah, je staat er bij!
15 juli: Meisje 3e FM deze cyclus 12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. kuren clomid gehad (50-100-150-150) geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire 18 juli t/m 5 augustus Meisje naar Amerika 26 juli t/m 29 juli Evamariah naar Zee 3 augustus t/m 17 augustus Evamariah naar Zuid Frankrijk 4 augustus t/m 8 augustus Thamara naar pipodorp (Assen) 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
Hey meiden, Bedankt voor het erbij zetten van mij met me vakantietjes! Kennen jullie de rommelende darmen en de opgezette baarmoeder? Dat is meestal een ongi toch? xx eva
Poohbear en thamara jullie maken het we spannend hoor! Ik vul geen vakantie nog in hoor en lig sowieso in augustus in het kraambed.
Even een ranzig vraagje he: Ik had gisteren ineens heel veel slijm op mijn wc-papiertje. Echt zo'n 'klodder' zeg maar (bleeeeh). Raar?! Want mijn ei was pas 10 mm.
Dames? Is er soms weer een vliegtuig ergens binnengevlogen, wat ik niet mee heb gekregen, en dat iedereen voor de buis hangt ofzo? 8-[
helaas hard aan het werk op werk, laatste dingetjes voor vakantie, ben trouwens super opgefokt, vraag me nu af of het komt door de medicijnen of door mezelf (?)
Heeeeey daar is iemand! Tja Linda, ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga. Dan moet er nog van alles en heb ik het eigenlijk veel te druk. Plus dat ik dan altijd het gevoel heb dat ik ook echt aan vakantie toe ben!
Nee geen vliegtuig. Gewoon heel erg druk, poetsen poetsen en zoon vermaken. @ linda kan maar zo komen door, werken- medicijnen en bijna vakantie Nog even en dan je lekker vakantie even bij komen.
Hoi, Hier ben ik dan ook weer. Meisje, Van die klodder slijm, is herkenbaar hoor, ik heb het ook niet alleen in mijn vruchtbare dagen. Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor 'spuitles' nou het stelde niets voor.. Het enige nadeel is dat ik een pakje puregon kreeg, met maar 6 naalden terwijl ik er 12 nodig heb, weer een foutje van het ziekenhuis, gelukkig hebben ze het bij de apotheek met zoeken naar het juiste spuitje weten op te lossen, wel erg vervelend, want het duurde een half uur terwijl mijn kinderen met mijn moeder in de auto zaten te wachten! Ik krijg ook pregnyl maar daar zat dan weer geen spuitje bij, een heleboel gedoe opnieuw dus. Wat is dat spul trouwens duur zeg 283 Euro voor en ampulletje waar nauwelijks wat vloeistof in zit, wat ben ik blij dat ik er voor verzekerd ben, ik vind het terecht dat het per 1 augustus in het basispakket komt! @ Linda, hopelijk verdwijnen die donkere wolken snel! Ik ben benieuwd hoe het met Thamara en Poohbear gaat!
@ milla: fijn dat het allemaal mee viel en fouten worden er in het ziekenhuis inderdaad zeer veel gemaakt! @ others....ik heb last van wit slijm (sorry voor het vieze) en rommelende darmen ed! Herkennen jullie dat?
Oeeeh Meid, ik zou écht gaan testen hoor! Want in het 'symptomen'-topic hoor je vaak 'afscheiding' en rommelende darmen voorbij komen! YOU GO GIRL!
Evamariah, ja wie weet! Ik zou ook gaan testen! Maar goed, ik doe dat sowieso al snel Nog ff iets anders.. Ik moet halverwege de cylcus dus ook Pregnyl gaan spuiten, het middel dat gemaakt is van de urine van de zwangere vrouwen van 'Moeders voor moeders' Erg grappig omdat ik zelf veel urine heb ingeleverd tijdens mijn eerste zwangerschap. Dus indirect wordt ik nu beloond voor mijn bijdrage van toen! En dat vind ik veel waardevoller dan het bordje, mokje en bestekset die ik toen gekregen heb
Of misschien wel van mijn plasjes Milla! Heb zelf ook 4 weken meegeplast voor MvM! Haha, mijn vriend spuit ook Pregnyl, dus ik zei ook al tegen hem dat het mogelijk van mijn urine gemaakt was!
Hey hai, Ik heb nu zovaak gelezen over mvm dat ik het ook zeker ga doen en ik hoop milla...dat het je super gaat helpen allemaal! Dat testen ga ik wel een keer doen..in het weekend ofzo voel me niet zwanger hoor...wee nu wel beetje hoe het voelt geloof ik! hihi...bijna vrij..joepie!
@all. hier nog niets te zien! Mn buik is wel "aanwezig", vanochtend wat kleine krampjes en verder gerommel.. Mara geen bruin, geen bloed. Weer en dagje verder... Hoeplijk gebeurt er morgen ook niets en test ik zaterdag roze..... ohhhhhhhhhhh