Poohbear en thamara vind het echt helemaal fantastisch voor jullie het is jullie zo gegunt,GEFELICITEERD ik kan wel zeggen geniet maar snap ook dat dat spannend is had ik ook. Poohbear onder zwangerschap dus kom snel gezellig! En andere dames het is jullie ook allemaal zo gegunt hoop dat het snel voor jullie is weggelegd.
POOHBEAR!!!!! JIPPIE JIJ OOK! Wat super cool gaaf fijn!!! Tis jullie gegund meid! Gezellig, ben je even ver als Thamara, kun je goed met elkaar kletsen! Komen je snel naar de andere kant!! Meid, wat ben ik blij voor je! SUPER SUPER SUPER!
@ Pooh, ik dacht, zal eens even komen kijken... En wat zie ik: een heeeeele mooie banner!111 Wat ontzettend gaaf meid! (dikke brok hier in mn keel!) Dikke gefeli lieve meid! enjoy!
mmmh... heb wel een suerend gevoel in mn buik. Alsof ik ongesteld moet worden ,maar ook anders. Er is gelukkig nog geen bloed tezien. Maar ik word er wel nerveus van!
@poohbear : ja dat had ik in het begin ook hoor.....duurde wel een tijdje voor het weg was ...maar daar krijg je een onzeker gevoel van he ...?
ja behoorlijk. Het komt en het gaat..tis niet constant en ook niet zo heftig als met een menstruatie. Maar wel knap irritant. Papa poohbear gata nu alleen boodschappen doen. Ik blijf liever effe rustig thuis.
doe maar lekker rustig aan meis ......komt goed klinkt me bekend in de oren ,....en bij de andere zwangere meiden waarschijnlijk ook !
dat stelt me weer iets gerust! zolang er geen bloed komt gaat het goed toch? Dank je wel voor de steun!
het gaat nu weer goed hoor. Beetje last van mn liezen, meer niet! Net bij mn oma geweest die donderdag 86 is geworden. De tranen stonden in haar ogen, zo blij is ze dat ze dit nog mee mag maken!
ja, vooral omdat dit een nakomeling van haar zoon is, mijn vader die helaas al 3 jaar dood is! Dat maakt het extra emotioneel voor haar! Oma en ik zijn zoiezo dik met elkaar!