PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi maris,

en en en? hier is de temp ook nog steeds hoog [-o<

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier is het GAME OVER :cry: :cry: :cry:

Deze nacht zijn ze doorgebroken de :evil: :evil: :evil: ...
    Maar ja zal het maar positief inzien zeker, kben nu zeker dat mijn ei wel degelijk gesprongen is dus geen pregnylspuit nodig...
    Het rare is dat ik geen bruinverlies heb gehad, het was onmiddelijk roodbloed... Dus dinsdag terug beginnen met 100 mg clomid
    Hopelijk heb ik dan terug zo'n mooi ei en wordt het wel bevrucht [-o<

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Mariska: wat onwijs kl*te voor je!

Ik ben weer uit mijn dip, was ik zaterdag al hoor!
    Zit nog steeds niet lekker in mijn vel maar gelukkig is het niet meer zo heftig al vrijdag.
    Morgen word ik gebeld voor de uitslag van mijn bloedtest en dan kan ik meteen met provera beginnen want dat heb ik al in huis!

Allemaal een fijne zondag!

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ahh Mariska wat ontzettend klote voor je :evil: :evil: :evil: :cry: Hoop dat je in de volgende ronde meer geluk hebt! Duimen draaien weer voor je!

Ook voor de rest van jullie ;)

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mariska dat is shit zeg!

Maar inderdaad je weet nu dat je ei is gesprongen en dat heeft je lichaam zelf gedaan.

BIG HUG!

6. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Oooo Mariska wat jammer meid :( Maar wel goed dat je positief bent over het feit dat de 100 mg tenminste wel aanslaat. Nu heb je de volgende ronde gewoon weer een kans! Succes.

Chantje, hou vol meid, het komt goed!

Linda, je maakt het spannend, wanneer kun je testen?

Ik zit hier met tijden echt in een dip omdat we nu niets kunnen dan wachten wachten wachten, bah. Ik hoop echt dat de wachtlijst voor de kijkoperatie niet lang is en dat de internist gewoon toestemming geeft voor de operatie. Hopelijk weet ik morgen iets meer na het bezoekje aan de gyn.

Hoe is het met de andere meiden? Trekken jullie het een beetje? Geef de moed niet op he!
    En Cira, wanneer kun je testen? Spannend!

Fijne zondag allemaal,
    X Bloemetje

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    O Cira ik zie het al, donderdag NOD ;) Hou de :evil: daar weg he!

8. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Linda volgens mij zit jij nu het dichtste bij je NOD dag! DUIM DUIM

Bloemetje rot is dat he altijd maar afwachten. GEniet maar lekker van je vakantie je hebt het verdient!

9. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Bloemetje denk dat als ik het vol houd pas zaterdag ga testen.
    Ben benieuwd of me dat lukt.

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Dankje lieve Cira.

Ik ben zooooo benieuwd, mn duimen draaien voor jou en Linda [-o< (En voor alle anderen!) Ik ben ook benieuwd of je kan volhouden tot zaterdag ;) Succes!

11. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Ben bang van niet heb afgelopen donderdag al in een opwelling twee testen gekocht samen met mijn hubbie.

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Hihihi, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik ben benieuwd wanneer je deze week dan goed nieuws komt brengen ;)

13. Jammeke

Jammeke Lid

Jun 12, 2007
    79
    0
    0
    HEEEEEEEEL erg SHIT mariska, echt balen!

maar het is wel fijn dat je uit jezelf ongi bent geworden!
    Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.

Groetjes Jammeke

14. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Voordeel is dat uit mijn eigen ongi worden toch oook goed nieuws is ;)
    Maar hoop er wel op, ondanks dat ik bang ben voor toch de teleurstelling als het niet zo is.

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    balen mariska, wel fijn dat je positief tegenover de 100 mg staat ff een rotdag en dan volg goede moed er weer tegen aan, dat is moeilijk soms!

linda en cira spannend hoor duimen voor positieve testen, succes met wachten

bloemetje vervelend he dat je nu maar af moet wachten en niets kan doen wel fijn dat je lekker vakantie hebt!

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hee Mariska, wat ontzettend balen zeg! Je hoopt er toch zo op he! Fijn dat je wel een goed gevoel nu hebt over de clomid. Hou je taai!

Hoi Cira, jamijn nod is dinsdag maar mocht ik niet ongi worden denk ik dat ik woensdag ga testen of misschien toch donderdag? pppfff ik weet niet eerst maar eens afwachten, het feit dat Mariska nu ongi is geworden zet mij wel weer met beide benen op de grond. Donderdagavond gaan wij op vakantie trouwens, zou zo gaaf zijn! Nouja en anders kunnen we klussen op vakantie denk ik dan maar....

Bloemetje en Chantje we zijn er voor jullie hoor, samen houden we vol! En natuurlijk heb ik het dan ook tegen alle anderen!

Tegenover onze flat is een speeltuin en de hele dag lopen daar jonge gezinnen met kinderen. Mijn hubbie en ik worden daar soms gek van!

17. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Linda mijn nod is is donderdag maar ik wil pas zaterdag testen (als ik het vol hou)

Ik ben eigenlijk zeer gemengd met mijn gevoelens wel of niet zwanger. Ik weet het echt niet.

18. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er ook weer.
    Ik heb vanmorgen mijn laatste clomid geslikt en nu is het weer afwachten tot vrijdag. Ik moet dan weer voor een fm (cd11).
    Ik heb wel erg in een dip gezeten, maar ik geef de moed zeker niet op!

Voor iedereen een dikke knuff!

19. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    suc^6 pattie nieuwe kansen geeft weer hoop he!

Hier was mijn temp vanmorgen lager :cry: :cry: :cry:
    Ben bang dat het toch niks wordt.......maar nog niks geen bruin :oops: ofzo.

20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ook ik ben er weer even! Nou denk dat ik deze week wel ongi zal worden, de hromonen slaan altijd op mijn haar (misschien klinkt het gek) maar merk altijd aan mijn haar wanneer ik ongi moet worden en vanmorgen merkte ik het ook weer, me haar is dan vet en futloos. Zou aan de ene kant wel mooi zijn als ik het nu gelijk weer werd, zit dan 4 weken verschil tussen, beter dan 14 weken weer moeten wachten om weer een keer ongi te worden :( Ik weet ook niet zo goed wanneer ik moet gaan testen als ik het deze week niet wordt :rolleyes:

Share This Page