PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Fijne vakantie voor degene die allemaal op vakantie gaan!

2. Niet meer actief

Hallo allemaal,

@meisje heb ook al vaker een tampon gebruikt terwijl ik nog niet ongi was. In ieder geval super dat je een ei had joh! We gaan ervoor.

@Thamara je mag mij ook wel bij de klussers zetten. We zijn druk bezig en om de dag. Gisteren mijn vruchtbaarste dag dus meteen gaan klussen.
    We gaan 12 september met vakantie naar Texel voor een weekje.

@all een fijne dag vandaag.

Groetjes Esde

3. @ Esde je kon snel terecht bij de gyn zag ik. Was je meteen naar de ha geweest?

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik heb bij mijn 1ste zwangerschap ook zo'n dagboek bij gehouden.
    Dat wil ik nou ook weer gaan doen, dus eens kijken waar ze een leuke hebben.

En toch nog een nw test gedaan haha
    Zet je de foto nog in je album, ben wel benieuwd.

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    21 juli: Milla 1e fm
    25 juli: Makkie 20 weken echo
    30 juli: Thamara 1ste echo (termijnsecho)
    31 juli: Meisje NOD
    5 augustus: Makkie vlos
    12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF
    13 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    20 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    2 september: Linda intake-IVF
    9 september: Esde 1ste afspr fertiliteitsafd
    25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend
    4 november 2008 : Sybje uitgerekend
    27 november 2008: Lot23 uitgerekend
    06 december 2008: Makkie uitgerekend
    18 maart 2009: Thamara uitgerekend
    22 maart 2009: Poohbear uitgerekend

KLUSSERS:
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF.
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen!
    Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten.
    Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten.
    Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet.
    Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus...
    Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan.
    Ryanne: 8 juli PCO geconstateerd. Deze ronde beginnen met Clomid 50mg. Nog nog aan de Provera. 16 juli zwemmers inleveren.
    Esde:

ZWANGER:
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!!
    Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 25 juli 20 weken echo!!! 5 augustus 3e controle bij de vlos.
    Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!!
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen:)
    Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger!
    Thamara:11-1-08 pco vastgesteld, eerst 3 ronden clomid gehad en nu na 1ste ronde puregon ZWANGERRR. 30-7-08-> 1ste echo
    Poohbear:clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. 2de ronde puregon ZWANGER

BEVALLEN:
    Chantje 7 mei 2008 van een dochtertje genaamd Suze
    Sas7 7 juli 2008 van een zoontje genaamd Thijs

Vakantielijstje (datum, naam, plaats):
    16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire
    18 juli t/m 5 augustus Meisje naar Amerika
    20 juli t/m 3 augustus Sybje naar Duitsland
    26 juli t/m 29 juli Evamariah naar Zee
    3 augustus t/m 17 augustus Evamariah naar Zuid Frankrijk
    4 augustus t/m 8 augustus Thamara naar pipodorp (Assen)
    29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel
    4 augustus t/m 14 augustus Ryanne naar Noorwegen
    12 september t/m 19 september Esde naar texel

-------------------------------------------
    Dit berichtje a.ub. laten staan:

Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.

6. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda fijne vakantie toegewenst... Geniet er maar lekker van

7. Milla

Milla Niet meer actief

@ Esde, ik zie dat jij net na mij naar Texel gaat, leuk!
    Waar ga jij precies naar toe als ik vragen mag?
    Ben je al vaker op Texel geweest?

8. Milla

Milla Niet meer actief

KLUSSERS:
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF.
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen!
    Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu Puregon 50cc spuiten.
    Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten.
    Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet.
    Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan.
    Ryanne: 8 juli PCO geconstateerd. Deze ronde beginnen met Clomid 50mg. Nog nog aan de Provera. 16 juli zwemmers inleveren.
    Esde:

ZWANGER:
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!!
    Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 25 juli 20 weken echo!!! 5 augustus 3e controle bij de vlos.
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen:)
    Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger!
    Thamara:11-1-08 pco vastgesteld, eerst 3 ronden clomid gehad en nu na 1ste ronde puregon ZWANGERRR. 30-7-08-> 1ste echo
    Poohbear:clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. 2de ronde puregon ZWANGER

BEVALLEN:

12 september t/m 19 september Esde naar Texel

Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.[/quote]

9. Milla

Milla Niet meer actief

Hoe zou het eigenlijk met Didlina gaan? We hebben na haar LEO behandeling niet veel meer van haar gehoord of vergis ik me dan?

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik heb didlina idd een poosje al niet meer gezien.
    Hopelijk gaat alles goed met haar.

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Inderdaad, hoe zou het met haar zijn?!
    :(:

12. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje. 2 jaar geleden hebben ze PCO bij mij vastgesteld en a.s. woensdag krijg ik een maagbandoperatie (1.63 120kg) Klein meisje met veelsteveel gewicht!

Maar ondanks de PCO heb ik altijd wel een regelmatige cyclus. Iedere maand ongi na een cyclus van +/- 28 dagen. Nu ben ik 10 mei voor het laatst ongi geweest en ik ben nog steeds wachtende.

Kan het zijn dat de PCO "erger" word? Ik heb wel een eisprong gevoel en heb 3 weken geleden nog negatief getest... Maandag moet ik naar de gyn, maar wou het jullie toch nog even vragen.

Liefs,

Sam

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sam, mss nogmaals een testje doen? Je ben nu een week overtijd, de keer dat je hiervoor teste was denk ik nog te vroeg? Ik zou een testje wagen, zeker als je weet dat je een eisprong hebt gehad! En anders kan het idd zijn dat de PCO zorgt dat je niet ongi bent geworden, PCO is helaas erg onvoorspelbaar....... Ik hoop het eerste voor je! Succes!

14. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    hi hi ik ben nu bijna 6 weken overtijd....

Ik deed de test toen ik 3 weken overtijd was :s

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

@sam, oeps, dan heb ik het verkeerd gelezen... sorry!

16. Niet meer actief

He meiden,

Hier weer even een berichtje van ons.
    @Ryanne ben al 10 jaar patient bij het umcg in Groningen, liep toen al steeds met cysten in de eierstokken en een zeer onregelmatige cyclus.
    Dus ik moet zeggen dat ik daardoor al een voorsprong had. Dus vandaar nu ook snel naar de fertiliteit.

@thamara thanks voor je persoonlijke mailtje heb nog geen clomid gebruikt en we staan dan ook nog aan het begin van alles. Hopelijk heb je hier wat aan.

@Milla het was mij nog niet opgevallen, das grappig zeg. Ben wel eens op terschelling geweest en mijn mannetje al veel vaker op texel. Volgens hem echt een aanrader. Leuk hoor! Gaan we na die tijd ervaringen delen. Wij gaan naar Den Burg (pontweg afslag 11 rozendijkje) En jullie?

Nou meiden slaap lekker en tot horens.
    Groetjes Esde

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland

KLUSSERS:
    Esde:Staat aan begin van de mmm.

ZWANGER:

BEVALLEN:

12 september t/m 19 september Esde naar Texel

Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies!
    Ben net terug van de FM.
    Het ei is nog nét niet gesprongen, was nu 20 x 26 mm (dus gemiddeld 23 mm). Binnen nu en 24 uur moet het volgens de echoscopiste toch zeker wel springen. Dus.... vanavond nog een keer aan de klus (gisteren en eergisteren ook al gedaan) en dan lekker op vakantie!
    Ben vandaag niet veel meer online want ben nog aan het werk (niet echt relaxed vertrekken, moet vandaag gewoon tot 18.00 uur werken en we vertrekken vannacht om 03.00 uur en moet mijn koffer nog pakken...). Heb wel alles thuis aan kant, was gedaan, gepoetst, en lijstjes gemaakt met wat we allemaal nog moeten doen en pakken.
    Ik heb er zin in! 8) 8) 8)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje. heel veel geluk en heel veel plezier op vakantie! Hopelijk om je zwanger thuis!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : ooh lekker zeg , je klinkt nog redelijk relaxt ......ik zie altijd zo op tegen de vakanties heb er wel zin in .....maar wil nog heel veel dingen afwerken voor we gaan ......ben dus al lekker gespannen :(

Deel Deze Pagina