PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje, ik wens je alvast een super fijne vakantie toe, heel veel plezier in Amerika, hopelijk kun je me over twee weekjes heel fijn nieuws sms-en, als je ongi wordt, laat je het dan ook even weten? Veel plezier daar.
    Ik zal je op het forum wel missen.

@ Esde, Wij gaan naar Landal greenparcs 'de sluftervallei'. Ik heb er erg veel zin in, moet me alleen nog gaan verdiepen in wat er te zien en te doen is. Als je tips hebt, zijn ze welkom!

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @Meisje Wat goed zeg dat jullie ei mooi is door gegroeid.
    Heel veel plezier met je vakantie.
    En hopelijk kun je ons straks goed nieuws melden.

Liefs Thamara

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje klus ze vanavond! en heel veel plezier op vakantie!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Wat is het hier rustig!
    Zal wel door de vakatie(drukte) komen!
    Vandaag zijn de kinderen bij andere kindjes spelen, dus heb lekker even tijd voor mezelf (en mijn laptop ;) ) maar ja nu zijn jullie er niet! :(

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Meisje geniet maar lekker van je vakantie en hopelijk kom je roze terug...

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hele fijne vakantie Meisje! Hoop op ROZE in Amerika voor jullie! Geniet ervan!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    fijne vakantie meisje! en we horen de update wel via Mila! (we hopen op mooi roze!)
    Liefss, Taliaa

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve dames,
    Wat super dat jullie allemaal zo attent zijn om mij een fijne vakantie te wensen!
    Ik ben benieuwd, heb er hartstikke veel zin in en zal jullie de verhalen wel mailen na de vakantie.
    En ik houd Milla op de hoogte, zal haar rond de 31ste wel smsen hoe de spreekwoordelijke vlag er bij hangt!
    Ik denk ook aan jullie allemaal!
    Tot gauw!
    X

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje heerlijk zo'n mooi ei en nu snel springen ei. Een hele fijne vakantie geniet ervan en milla houd ons vast op de hoogte. Duim voor je!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden, zodra ik iets weet, weten jullie het ook ;)
    Geniet van je vakantie Meisje!
    Hopelijk met drietjes terug!

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Veel succes meisje...ik duim voor roze!

Hoe is het verder hier?
    Nog leuke bijzondere dingen?
    Ik lees wel mee af en toe maar ik heb niet echt heel veel tijd ervoor!

Ik voel me erg vreemd al een paar dagen...maar zal wel door het weer komen!

Hoop snel ongi te zijn en dan voor het klussen te gaan!

Groetjes Eva

12. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Goeiemorgen dames,

Ik moet even wat van me afschrijven :D

Maandag naar de gyn... dan ben ik 6 weken en 1 dag overtijd en woensdag word ik opgenomen voor het plaatsen van een maagbandje.
    Nu ben ik de afgelopen 6 weken moe, misselijk, gevoelige borsten, uitslag op mijn gezicht ook puistjes in 1 x (heb altijd een vrij gave huid!) eten smaakt anders.
    Wat nou als ik zwanger ben, maar vooral wat nou als ik NIET zwanger ben.... PCOS is maar een rare toestand!

Sorry moest het ff kwijt :s

Liefs,

Sam

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey Sam,

Heb je er al een test tegen aan gegooit?
    Ik zou namelijk die maagband niet laten plaatsen als je misschien zwanger bent!
    Kun je niet vragen voor een bloed onderzoek naar hcg als je testen negatief zijn...dan ben je in elk geval gerustgesteld!

Ik moet trwns zeggen dat ik ook allemaal gekke dingen heb hoor...misschien ligt het aan het weer want ik ben echt niet zwanger hoor ;)

Sterkte en succes, liefs Eva

14. @ meisje, zal wel te laat zijn maar wens je een hele fijne vakantie.
    Morgen laatste tablet Provera en dan afwachten. Hoop dat de ongi snel komt want dat wachten vind k maar niks. Gelukkig een gezellig druk weekend dus hoop dat ik ff aan iets anders kan denken.

Rustig hier..

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

heb je laatst getest dan?

16. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb ruim 3 weken geleden getest. Maandag krijg ik een inwendige echo bij de gyn. Dus dan weet ik het zeker. Dit kan dus op het laatste moment betekenen dat de operatie niet door kan gaan.

Het is heel erg maar ik heb gemengde gevoelens! Ik wil zoooo graag een kindje na al die maanden klussen, maar ik wil ook heel graag mijn maagbandje. Natuurlijk gaat een zwangerschap voor een maagbandje maar is het niet erg dat ik dan teleurgesteld ben dat de operatie niet door gaat?

Ik heb wel besloten dat ik niet meer test aangezien ik maandag al naar de gyn kan :D

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ makkie, ik heb vorige week nog getest...kan nu natuurlijk in eens wel zo zijn maar ik ga dr niet vanuit...voel me niet echt zwanger maar wel erg hormonaal! komt denk ik door de pcos en het afvallen!

Ach ja we zien wel!

En sam dat is wel lekker dat je maandag voor een echo kan...hoop dat je zwanger bent...en dan lekker daarvan kan genieten dan! Maagbandje komt dan later nog wel een keertje!

x eva

18. Milla

Milla Niet meer actief

Om eerlijk te zijn vind dit niet echt verstandig, ik ben twee keer zwanger geweest en heb met 4,5 en 5,5 weken zwangerschap echo's gehad, toen was op de echo NOG NIET(!)te zien dat ik zwanger was! Dat is vaak pas vanaf 6-7 weken zwangerschap. Het zou dus best kunnen dat je op de echo niets ziet maar dat je wel zwanger bent! Waarom doe je niet gewoon een test, een simpel testje kan het eenvoudig uitsluiten, of een bloedtest dat is veel betrouwbaarder. Sorry maar ik snap het niet zo goed.

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Bloedtest wil de dokter niet. en na zoveel negatieve testen wil ik niet weer een teleurstelling krijgen. Daarbij als ik zwanger ben dan ben ik ong. 10 weken. ( 10 mei was ik voor het laatst ongesteld.)

Ik maak me geen zorgen dat het op de echo niet zichtbaar is. Geloof mij als ik ook nog maar een beetje twijfel na maandag dan doe ik dinsdag nog een test. Ik ben echt niet van plan een zwangerschap op te geven voor zo'n operatie.

20. Milla

Milla Niet meer actief

Je moet het zelf weten maar met PCO kan een eisprong ook pas na 4 of 5 weken na de eerste dag van je ongi komen.. Als je 3 weken geleden een test hebt gedaan en deze was negatief kun je vanaf 4 weken geleden tot op de dag van vandaag nog een eisprong hebben gehad en tussen de 4 en 6 weken zwanger zijn.
    Toen ik zwanger werd van mijn jongste dochter had ik een cyclus van wel 8 weken, ik had pas op dag 40 een eisprong en heb met 4 en een halve week tijd zwangerschap een termijn echo gehad, ik dacht dat ik al zeker 9 weken zwanger zou zijn maar dat bleek achteraf dus 4,5 week te zijn!

Een teleurstelling van een negatieve test is vervelend, maar het is dan toch al zo, de telleurstelling van toch zwanger zijn geweest tijdens de operatie lijkt mij groter. Maar nogmaals het is jou keuze, al snap ik er niks van.

Deel Deze Pagina