het is gewoon een 2 strijd in mijn koppie momenteel. We zijn al meer dan een jaar bezig dus nee het kan niet, maar aan de andere kant..... Dus je hebt gelijk.... misschien toch maar testen
meiden ik kom even gedag zeggen ...... wij vertrekken morgenvroeg ! tot over 2 weken ! hoop veel roze te zien als ik terug kom !
Even iets anders ik zit vandaag nog maar op cyclusdag 8 maar heb nu al vruchtbaar slijm Ik heb ook buikpijn. Ik kan maandag pas terecht voor de eerste follikelmeting, ik vind het raar hoor maar zou het kunnen dat er nu al een eisprong plaats gaat vinden? Vanavond ga ik voor de zekerheid toch maar even een ovulatietestje doen.
milla. pas op met die ovutesten nu hoor. Die kunnen best verkeerd uitslaan door al die hormonen in je lijf!
De ovulatietest was negatief, ik hoef me dus geen zorgen te maken, wel zo prettig want het geeft zoveel onzekerheid, waarom ik dan zo veel vruchtbaarslijm heb, geen idee.. Misschien door de Puregon?
Hi meiden, sorry dat ik zo inbreek maar wil jullie graag wat vragen. Ik heb een onregelmatige cyclus (zie onderschrift) en heb wat info gelezen over PCO. Nu zou dit heel goed bij mij kunnen passen gezien mijn cyclus maar ook door hypoglycemie (te lage bloedsuiker/teveel insuline aanmaak) Verder heb ik eigenlijk geen last van andere klachten als bijv overgewicht, overbeharing etc. Nu zit ik op cd 27 zonder ei in zicht. Eigenlijk weet ik ook niet goed wat ik nu echt wil van jullie vraag. Ik heb mijzelf al voorgenomen om deze cyclus af te wachten en dan naar de HA te gaan. Misschien herkent iemand dit en/of kan iemand mij iets geruststellen? Zie namelijk eigenlijk niemand zonder PCO met zo'n onregelmatige cyclus, of ligt dat aan mij?
Heey meiden, Ik kan me ook voortaan hier aansluiten. Er is vandaag door mijn arts vastgesteld dat ik ook PCO heb. Terwijl een andere gyn 2 jaar terug zei dat ik geen PCO had, omdat ik geen kralenkrans heb. Blijkbaar heb ik elke keer veel follikels. Die met Gonal of niet groeien of heel er heel veel zijn en allemaal flink doorgroeien. Mijn arts zei vandaag dat er heel veel soorten PCO zijn, tja lekker handig hoor zo'n info. Daar heb ik dus niks aan. Wie van jullie gebruikt er ook Gonal (of andere hormonen) en gaan IUI of IVF doen? Hebben jullie ook dat de ene keer de hormonen heel hard aanslaan en de andere keer totaal niks doen? Liefs Nikkie
He Girls, Hoop dat ik nog op tijd ben voor meisje en sybje een hele fijne vakantie. @milla ik had afgelopen week ook veel slijm en echt steken in mijn linkeronderbuik richting mijn eierstok, we hebben voor de zekerheid maar veel geklust en hoop dat het raak is. Heb ook wel gehoord dat vrouwen slijm hebben zonder eisprong dus ben ook even het spoor bijster. @houmar Welkom bij ons, ze konden bij mij voor tien jaar terug ook geen pco vaststellen en nu wel dus 9 van de tien keer heeft een onregelmatige cyclus wel met pco te maken. @nikkie Welkom ook, heb geen ervaring met gonal ga in september waarschijnlijk met clomid beginnen. Succes. @all heb heerlijke ontspannen dagen achter de rug. Maar liefst twee keer uit eten geweest. Lekker met het nieuwe team van mijn werk en vanavond met de oud collega's van mijn mannetje. Dat doet je goed! We gaan het weekend onze eerste huwelijksjaar vieren. Tot horens. Groetjes Esde
@nikkie89, welkom hier!Ik ben in de tweede ronde met spuiten zwanger geworden (na anderhalf jaar geen eisprong). Bij mij werkte dat super. Ben begonnen met een lage dosering en op die manier groeide er niet te veel eitjes mee. Ben er echt heel blij mee dat dit de truc was voor ons! @esde, fijn dat je zo lekker ontspannen bent! Is goed voor de vruchtbaarheid...dusse kom op... ik duim voor je! Je hebt je eisprong al gehad he?
@ Pooh, zat net aan de overkant te typen dat ik er zo vroeg bij ben vandaag, maar zie dat jij er nog veeeeel vroeger bij bent! Gaaaap!
Goeie morgen! Hier nog een vroege vogel @ Nikkie, Welkom hier! Wat vervelend dat je er nu pas achter komt.. In dat geval zou Metmorfine, Clomid of Puregon je misschien ook nog wel kunnen helpen (ik las laatst dat je resistent bent). Hopelijk ben je snel zwanger met de komende ivf-IUI poging! Hoe bevalt Geertgen? @ Makkie hoe gaat het met jou, heb je de 20 weken echo al gehad? @ Pooh, en met jou nog geen last van kwaaltjes? @ Esde, heelijk zo'n ontspannen gevoel, dat had ik de laatste dagen ook, helaas komt de fm weer in zicht en ik merk toch dat ik weer wat gespannener wordt Geniet er maar lekker van, enneh gefeliciteerd met je trouwdag! @ Houmar, ik heb precies dezelfde klachten als jij, ook hypoglycemie en een zeer onregelmatige cyclus, ik ben ook altijd lang ongesteld, maar heb geen overbeharing of overgewicht, helaas wel de beruchte kralenkrans. Ik zou gewoon naar de dokter stappen als je twijfelt, zeg dan voor het gemak wel dat je al een jaar bezig bent, want sommig artsen willen je ondanks een onregelmatige cyclus vaak pas na een jaar doorsturen en dat is zonde van de tijd als je echt PCO hebt, als je meer wilt lezen over PCO kijk dan eens op mijn website (klik op website balkje onder dit bericht) in het eerste stukje tekst staan 2 verwijzingen naar zowel PCO en wat het inhoud als hoe het voor mij altijd geweest is. Ik hoop voor je dat je geen PCOS hebt, maar als je het wel hebt, ben dan niet al te bang, met medicijnen is er een grote kans dat je toch snel zwanger bent!
@makkie, ja werd wakker omdat ik honger had. Ben om 8.00 weer terug naar bed gegaan en ben nu weer net wakker. Papa smurf ligt nog te slapen maar die kwam pas om 2.30 naar bed vanacht. @milla. Nee op zere borsten en moeheid na heb ik geen kwaaltjes. Ben wel nerveus voor dindsdag!
Heey ladies, Bedankt voor het warme welkom! Poohbear: welke medicijnen spoot jij? Ook Gonal? Voorheen spoot ik altijd Menopur. Ze zeggen dat Gonal 100 % zuiver FSH is en Menopur 75 %, geloof ik. Milla: Ja Geertgen bevalt wel erg goed. Een huiselijke sfeer en ze nemen echt de tijd voor je (vandaar dat het misschien ook regelmatig 1 uur uitloopt..). IK ben inderdaad Clomid resistent. Met de andere twee medicijnen ben ik niet bekend. Ik ben deze ronden dus gestart met Gonal. Ik hoop dat deze wel aanslaan. Mijn vorige cyclus spoot ik Menopur. In het begin deed deze vrijwel niets. Twee weken later had ik mega eitjes! Ik was perfect voor de IVF. Alleen helaas dat deden ze daar niet. Vandaar dat ik ben overgestapt. Zo kunnen ze op het laatste moment bepalen of het een IUI of IVF verhaal gaat worden. Milla; hoe gaat het met jou? Sybje en Makkie; ik ken jullie nog van andere/oudere topics. Fijn dat de zwangerschap van jullie alemaal voorspoedig verloopt! Liefs Nikkie
zo de week van de clomid is weer achter de rug. heb gelukkig minder last gehad van de bijwerkingen. misschien wel omdat ik me had ingesteld op het ergste. Woensdag weer naar het zh voor een fm. ben benieuwd maar probeer nog steeds uit te gaan van geen resultaat. verder een rare week gehad op mijn werk. werk met verstandelijk gehandicapten met gedragsproblemen en de laatste tijd nogal veel incidenten gehad. of het nu door de hormomen komt of gewoon, deze week kon ik er ff niet meer tegen. gelukkig werd er erg begripvol op gereageerd en heb ik deze week op een andere groep kunnen werken. volgende week zien we weer verder. iedereen weer heel succes!
inbraak hoi noa ik werk met dezelfde doelgroep als jij en had precies hetzelfde toen ik vorige 2 rondes clomid gebruikte , even geen geduld met alweer automutilatie, alweer agressie, alweer krijsen en gillen..... en natuurlijk waren er zieken en is het hoera vakantietijd...dus ik een korter lontje en de clienten snel uit hun panty,....... lekker dat je ff van groep kunt veranderen zeg... soms zou ik het ook wel even willen maar ik ben woningcoordinator en daardoor ga ik teveel achter lopen.... misschien een alvast voorbarige vraag maar hoe ga jij dat doen als je zwanger bent.. op mijn gorep is het echt onmogelijk om tot lang in de zwangerschap door te werken... groetjes jose uitbraak