sam86: ja dat is ook zo de gyn zei ook verder is alles goed zaad is goed en ik ben verder kern gezond dus hij zei ik zou niet weten waarom jullie niet een kindje zouden kunnen krijgen als het aanslaat dan he. ds rustig afwachten en wie weet mogen we snel van een klein wondertje genieten oh dat zou zo geweldig wezen! poohbear: echt super dat lijkt me geweldig het hartje voor het eerst beluisteren. heel veel plezier bij de echo en natuurlijk sterkte lijkt me toch ook best wel spannend! liefs
Hoi allemaal, Ik heb jullie kunde en hersenen even nodig want ik snap het niet meer! Ik heb 12 juli een zo goed als positieve ovu test gehad....en vandaag deed ik er weer eentje omdat ik zoveel last heb van waterige afscheiding ed...en die was zo super positief...nog donkerder dan het controle streepje! Wat zou dat volgens jullie zeggen? @ poohbear...wat super dat je al je kleintje hebt kunnen zien! xxx eva
zo hier weer even een up date van mij. ben vanmorgen weer in het zh geweest voor een fm. Had een andere gyn dan de vorige keren. Hij dacht een eitje te zien, maar ik denk zelf dat het de cyste is die daar al zit vanaf de eerste ronde clomid. Dus ik vraag aan hem is het niet die cyste. Hij zegt dat weet ik niet dat kan ik niet zien. Nu moet ik 4 augustus bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Waarschijnlijk niet denk ik. En daarna weer terug naar de gyn om verder te praten. Ik ga er dus maar vanuit dat clomid 150mg ook niets gedaan heeft en dat we de volgende ronde gaan spuiten. Dat word dan wel pas september, want ga in augustus eerst lekker op vakantie. Het rare vind ik dat deze gyn me meteen bloed laat prikken, en nieuwe echo ergens volgende week om te kijken of het er nog zit lijkt mij zinvoller, maar hij vond dat ik bloed moest laten prikken. ik word er onzeker van, wil geen valse hoop krijgen. sorry voor dit lange echo berichtje!
Eva mariah een ovu test is pas positief als de testlijn even donker is of donkerder dan de controlelijn.
Misschien dat de grootte van het vermeende eitje al groot genoeg is om vandaag of morgen te springen? Weet je ook hoe groot hij was? Een ei groeit zo'n 2 mm per dag..
de gyn zei dat als het een eitje was dat hij van het weekend zou springen, is nu zo'n 18mm ofzo maar denk zelf nog steeds dat het geen eitje is hoor
het is hier inderdaad erg rustig! Ik heb een leuk nieuwtje...een eigen goed ei gehad...als ik me ovu testen mag geloven! De test streep was donkerder dan de controle streep en vanmorgen was ie weer lichter dus ik denk een ei sprong... Hoelang na een positieve ovulatie test springt je ei eigenlijk? hoe gaat het met alle anderen?
tis hier zeker rustig, Evamariah, veel klusplezier en gefeliciteerd met je eigen ei. vandaag veel gemengde gevoelens, van misschien toch een ei, nee vast niet. weet iemand hoe het gaat met bloedprikken, wanneer krijg je dan de uitslag enzo.
Noa je prikt minimaal een week na je ei ongeveer en de uitslag is dan meestal de volgende dag al na te vragen (telefonisch) op de poli.
Goeie middag allemaal! @ Evamariah, super van je ei! @ Sam, hoe was je operatie? Ik heb vandaag weer de 2e fm gehad en deze keer was er links een follikel te zien van 1,2 cm de echoscopiste verwacht dat deze door zal gaan groeien en maandag op springen zal staan, ik moet dan ook terug komen en mag dan als alles goed gaat de Pregnyl spuit gaan zetten, ik ben benieuwd! Het uitgebreide verslag staat op mijn weblog, zie website knop onderin
Milla wat super een ei! Gefeli en van het weekend en begin volgende week maar flink klussen he Hier gaat alles goed vanochtend weer controle gehad alles was netjes behalvwe dat de kleine nog in stuit ligt en geheel is ingedaald. De kleine zaal nu op 5-8-8 gehaald worden dmv een keizersnede.