PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, wat goed dat je eisprong eraan zit te komen! Volgende week dus een drukke week voor jullie!

Meiden, hier was de 20 weken echo toppie! Alles ziet er goed uit, precies zoals het moet zijn. Alles zit erop en eraan, alles wat dicht moet zijn is dicht en alles werkt! Dus hele opluchting hoor! Het ging voor ons gevoel wel heel snel, dus grote kans dat we alsnog een pretecho gaan plannen, ff wat langer spieken in mijn buik! Ben zo blij! Mooie foto van de voorkant van het gezichtje/buikje en eentje van het profiel tijdens het duimen! Super schattig! Er staat een foto in mijn album.

Ik denk aan jullie, ben jullie echt niet vergeten hoor! Hoop dat er snel weer iemand naar de roze kant gaat. Sommige van de 'oude garde' hier, zijn hier al veels te lang...

xxx

2. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    Hallo Dames,

Even een vraagje.... Ik kom net terug van de gyn en heb een cyste op mijn linker eierstok. Hij was 4 cm groot.... :confused:

Heeft iemand dit al eerder gehad? Ik moet nu wel gewoon clomid gaan slikken, maar vind dit toch wel een beetje eng. Als ik op internet zoek vind ik wel info, maar ook over operatief verwijderen enzo :confused:

Inge

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi inge!Ik heb er ook 1 gehad en die ging vanzelf weer weg toen ik ongesteld werd. Maar die was 2cm, niet 4!
    Wat zei onze vriend verder?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh en makkie! geweldig nieuws!

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla ik begin het nu wel wat meer te beseffen, maar het blijft wel een raar idee.

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla wat super dat je ei goed groeit.

@ Makkie mooi echo foto heb je in je album staan.

@ Cira raar idee he, dat je nu weet wanneer je klein komt.

Hier gaat alles goed.
    Aankomende woensdag om 10.20 1ste echo.

Fijn weekend allemaal.
    Liefs Thamara

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tis hier ook al zo rustig! Verder wel alles goed met iedereen? Ik hoop snel weer een roze bericht te lezen meiden! Fijn weekend!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Inge ik heb ook een cyste gehad, ik heb toen provera moeten slikken en nadat ik ongesteld was geweest was hij weg. succes

Dames hier word ook veel aan jullie gedacht vind het soms lastig hier mijn verhaal te schrijven, weet dat ik het toen ik hier nog zat leuk vond om te lezen maar dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden. Als jullie maar weten dat ik mee blijft hopen en leven met jullie.

9. Milla

Milla Niet meer actief

Het is hier inderdaad enorm rustig.

@ Lot, hopelijk komen we snel allemaal aan de andere kant, ik vind het in ieder geval leuk te lezen hoe het met jullie gaat!

@ Thamara succes met de echo woensdag!

Ik verwacht begin volgende week een smsje van Meisje0123, ben enorm benieuwd hoe het met haar gaat, ik hoop zo dat ze zwanger is!
    Het is ook een beetje dubbel nu, als ze geen miskraam had gehad was ze volgende week uitgerekend geweest... Ik hoop zo dat ze het met geweldig nieuws kan verzachten! Als ik iets hoor laat ik het jullie weten!

Hier gaat het verder prima, flinke eigroeipijn maar dat is niet raar.
    Mijn mannetje heeft nu vakantie, dat komt met klussen na de pregnyl goed uit en maandag gaan we samen naar het ziekenhuis om te kijken of de follikel ook groot genoeg is voor de pregnyl injectie, ook wel eens fijn om dat samen te doen.

Fijn weekend nog allemaal!

10. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    hoi meiden,

wat een rust hier inderdaad. ik voel hier weer van alles maar denk dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. als ik een follikel zou hebben zou die die weekend ongeveer moeten springen. we wachten wel af.

Milla, succes maandag en hoop voor jullie dat de follikel groot genoeg is.

11. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @lot: Bedankt voor de geruststelling. Ik maakte me echt zorgen.....

@pooh: jij ook bedankt voor de geruststelling. HEt zat me echt niet lekker. Verder ben ik gisteren weer begonnen met clomid en ga ik volgende week vrijdag weer terug.
    Hoe is het met jou verder?

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, meid kluszu!
    Ik duim voor een pracht ei!

13. Niet meer actief

He meiden,

Hier weer even een berichtje van onze kant.
    Gisteren en vandaag geen menstruatie. Gister 1 streepje licht rood bloed en vandaag wat donkerbruin bij het afgvegen en wat bleek vandaag bij de huisartsenpost heb ik een blaasontsteking.
    Heel veel dingen wijzen op een eventuele zwangerschap mar de test vandaag was negatief. Nu heb ik gehoord dat predictor vrij laat positief test. We zien wel. Er komt steeds meer bij.
    Ben benieuwd.

Groetjes Esde

14. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    esde ik duim voor je! laten we het hopen en vervelend zeg blaas ontsteking! sterkte ermee

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat is het hier stil!Is iedereen met vakantie?

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Esde ik teste met predictor pas een kleine week na mijn nod positief.

Milla ik duim voor een super ei morgen!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, succes straks met de fm. Hopelijk is je ei mooi doorgegroeid en krijg je de pregnyl!

Meiden, het wordt hier vandaag niet weer zo rustig he? Ik wil graag weten hoe het met jullie gaat hoor!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ook makkie! Ben vandaag vrij en vanmiddag komt moeders voor moeder. ben opeens zo bang dat die test van haar negatief uitvalt! jammer genoeg eb ik zelf geen testen meer in huis.
    Probeer mn ontbijtje naar binnen te werken,maar dat is niet gemakkelijk!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat ken ik pooh, de test van MvM vond ik ook zooooo spannend! Maar zit goed hoor, je bent hartstikke zwanger! Succes straks!

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Milla ben je al terug?

Deel Deze Pagina