nou vanochtend voor een fm geweest van dag 18, enneh alleen maar kleine eitjes, dus de pco is weer helemaal terug na de leo behandeling. De clomid 50mg heeft ook niet geholpen, dus ik ga nu hormonen spuiten. Ik heb de stapel spullen al mee naar huis gekregen. Vanavond maar eens rustig doorlezen. Ik hoop dat dit gaat werken. Ben benieuwd hoe ik me helemaal ga voelen. Ik ben wel blij dat het nog voor mn vakantie allemaal kan. Vanavond maar met de provera beginnen. Voor iedereen succes met je behandeling. gr sas
Vandaag bloed wezen prikken voor mijn progesteron. Is het normaal dat het 1 week duurt voordat je de uitslag krijgt?
Cindy ik moest ook een week wachten, maar heb ze gedwongen dat ik vandaag de uitslag zou krijgen . Afgelopen woensdag heb ik bloed geprikt en vandag inderdaad de uitslag. Mijn progesteron was 43! Ik ben zo happy! \/ \/ Nu afwachten of ik ongi wordt. Hoop het niet natuurlijk.
Ik ga morgen of overmorgen gewoon eens bellen of ze al iets weten! @Cira, gefeliciteerd hoor met je goede uitslag, hopelijk heb ik die ook. En ik duim heel hard voor je, doe je tempen?
Hee cira, super zeg! Hier nog steeds niks, ben wel nerveus nu, heb ook best wel het gevoel dat het raak zou kunnen zijn durf het bijna niet te zeggen, mocht het niet zo zijn dan heb ik me voorgenomen echt nooit meer naar mijn lichaam te luisteren!
Linda, ik ben benieuwd zeg, succes met wachten tot de test! Pattie, succes vrijdag! Deborah, succes met wachten! Sas, wat balen! Wanneer heb je de LEO-behandeling gehad? De gyn zei vanochtend tegen mij dat het ongeveer 6 tot 8 maanden werkt. Ontzettend spannend zeg, gaan spuiten. Ik wens je hééél erg veel succes! Cira, wat fijn! Cindy, ik zou ook gewoon vast bellen hoor. Ik hoop voor je op een goede uitslag! Lot, hoe voel jij je? En de andere meiden? Chantje? Mariska, ben je weer een beetje van de grote teleurstelling bekomen? Probeer het positief te zien he meid, het is al heel wat dat je gewoon ongi bent geworden. Ik ben dus vanochtend even in het zh geweest en moet nu afwachten wanneer ik aan de beurt ben voor de kijkoperatie/ LEObehandeling. Ik hoop snel, maar gelukkig heeft de gyn het hokje semi-spoed aangekruist omdat ik het liefst nog in mn vakantie geholpen wordt. De gyn was iig heel positief over die behandeling dus ik hoop dat het goed uitpakt. Ik voel me wel weer wat vrolijker nu ik vakantie heb, lekker even bijkomen, uitslapen, relaxen, winkelen, etc. Hou vol allemaal! Dikke groepsknuffel, X Bloemetje
Linda: wat onwijs spannend!! Cira: mooie uitslag!! Bij mij was het 24, maar daar had ik al op gerekend!! Ik hoop niet dat je ongi wordt!! Ik ga voor je duimen!! Bloemetje: fijn dat je je vrolijk voelt!! Geniet lekker van jouw vakantie!!! Hopelijk ben je super snel aan de beurt!! Pattie: zeker de moed niet opgeven!! Dan doe ik het ook niet! Sas: wat vervelend voor je dat je nu moet gaan spuiten! Hoeveel dagen moet jij provera slikken? Ik ben ook vandaag begonnen en moet het 10 dagen slikken! Succes hoor! Cindy: ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken en kreeg vandaag de uitslag, dus een week is best lang! Mariska: hoe is het met je???
Dat is mooi zeg da ze dat nu ook al kunnen dit bied hoop voor een heleboel vrouwen denk ik! Morgen moet ik voor de eerste keer naar de gyn, ik vind het wel spannend hoor ik laat jullie weten hoe het was! Groetjes Jammeke
Cindy ik temp niet. Heb al zoveel controles in het ZKH Jammeke heel veel succes morgen! Linda Spannend ik duim voor je! Ik begin nu eignlijk ook hoop te krijgen, maar ben zo bang dat ik dan zo teleurgesteld ben als het niet zo is. Mariska hoe is het nu met je?
Ik word nieuwsgierig, ga zo maar ff op teletext kijken! Deborah, thankx! Chantje, weer aan de provera, ff doorbijten he. Jammeke, héél veel succes morgen, het gaat vast reuze meevallen! Cira, [-o< [-o< [-o<
Hoi meiden, Zit in een ferme dip, deze avond moet mijn vriendin binnen om te bevallen,ze gaan het inleiden. Ze had vorige week maandag al 4 cm opening maar de kleine wou maar niet komen... Dus ja, denk dat jullie het wel kunnen verstellen hoe ik me voel Ik vrees echt dat ik een ferme huilbui zal hebben als ik die kleine spruit even zal vasthouden, maar ik zal het niet kunnen laten om regelmatig bij haar thuis eens binnen te springen Zal daar wel alles leren ivm verzorging van een baby, dat zal dus absoluut geen probleem worden tegen dat ik zelf zwanger ben... Ik wens iedereen veel succes en voor de testers
Hey Maris ja had ook gehoord dat Shir nu in het ziekenhuis is! En logisch dat, dat voor jouw moeilijk is! Ik wens je alvast veel knuffel plezier bij Shir en sterkte en je mag best even huilen!
Dank u deborah.... Zal na enkele dagen wel beter zijn hoor. Shirley weet het ook dat ik het er soms moeilijk mee heb, hoop dat alles daar goed verloopt met haar en de baby. Vind dit zo erg van mezelf dat ik me zo rot voel en "jaloers" ben. Ik gun het hen echt van harte hoor... Onze tijd zal ook wel nog komen hé vroeg of laat...
Ach denk dat het wel normaal is dat je stiekem jalours bent! Ook al gun je het ze zo! Jouw tijd komt vast ook!