Ow idd vreemd nu ik je verhaal lees, waarom ontwijkt ie het steeds bij mij dan. Ik ga zeker nog een gesprek met hem aan als Clomid deze maand niet aanslaat ga ik het ook niet meer slikken, dan zoekt ie maar een alternatief (meestal is dat spuiten). Zo he de wonderen zijn de wereld nog niet uit, fijn om te horen dat je alsnog spontaan zwanger bent geworden meid. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van, en bedankt voor je reactie! Liefs knuf,
nee ik heb de laatste keer geen recept meer gekregen, moest bellen als ik weer ongi werd voor een gesprek over verder behandelplan. nu denk ik zelf niet ongi te worden dus dat schiet lekker op. ik ga straks eerst op vakantie en daarna bel ik weer voor een afspraak.
Roosje mijn gewicht had niets met pco te maken zat goed op gewicht. Milla super een ei... ben benieuwd hoe het met meisje is eind van de maand is inzicht.
Lot, thnx meid. Mijn gyn zei dat als ik afval ik 'misschien' een regelmatige cyclus krijg waardor ik meer kans maak op een zwangerschap. Ben zelf 1.70 en weeg 85kg, ben ik dan echt aan de zwaare kant?
@rossje. ik ben ook niet te zwaar, dus bij mij had at niets met PCo te maken. Heb wel last van lichte haargroei (kin, snor etc..maar niet extreem
@ Roosje ik heb je BMI ff gemeten en er staat: 29.41 BMI U bent iets te zwaar. Het advies is om in ieder geval niet in gewicht aan te komen, uw eetpatroon te verbeteren en meer te bewegen. Als je de meter bekijkt zit je in het oranje, tegen het rode aan. Mijn gewicht is ook goed maar heb ook (lichte overbeharing) vaak buikpijn en de beruchte kralenkrans.
Ik ben altijd tegen de lichte kant aangeweest. De enigste symptomen van PCO zijn bij mij de kralenkrans en het verhoogde testosteron in mijn lichaam. En de acne
Poohbear226, ow ok dus PCO is niet overgewichtgebonden. Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom ik moet afvallen (wil het zel ook wel) ivm PCO. Ryanne, thnx meid ja klopt ik heb een BMI van 29.4 en volgens de gyn moet ie op 24.2 zitten pff wat een gedoe zeg.Weet bij god niet hoe ik dat moet halen. Circa, ik heb ook last van Acne en nu ik Differingel heb gekregen van de huisarts gaat het wat beters gelukkig. Ik kreeg eerst Roaccutane voorgeschreven maar kreeg van de apotheker te horen dat het de vruchtbaarheid vermindert en ben er dus daardoor niet aan begonnen.
Roosje ik loop ook bij een dermatoloog( niet voor acne) maar die geeft aan geen gekkigheid te gebruiken en vooral je gezicht goed schoon te houden met water. Ryanne meestal rond dag 18.
@rossje, ja die roaccutane is absoluut verboden tijdens zwangerschap. Krijg je ernstig misvormde kindejs van. Als je het geslikt hebt mag je 2 jaar iet zwanger worden, zo heftig is het!
Cira, ow okik dacht met medicatie. Poohbear, ja zoiets heb ik meegekregen maar ben er nooit aan begonnen dus wat dat betreft zit ik goed. Thnx
@Pooh, hey meid. Ik zat gister avond op de forum te lezen en kwam jou verhaal opeens tegen. Ik vind dat je het knap heb gedaan. Ik kon me duidelijk terug vinden in je momenten van toen. Het heeft me toch weer stukkie hoop gegeven.
@tibisai, thanks! Het was niet makkelijk, maar in vergelijkingm etanderen was het peanuts. heb gewoon veel geluk dat het nog zo snel gelukt is. Ik bedoel, geen IUI, of IVF nodig.. succes met alles! Het komt goed!
Ik ben ook erg benieuwd, vandaag zou ook haar uitgerekende datum zijn, zal niet makkelijk zijn, ik heb nog niets van haar gehoord, wanneer ik wat hoor, laat ik het jullie meteen weten.
Pooh, ik las dat je misselijk bent, balen meis! Een kleine opsteker, ik was dat in mijn beide zwangerschappen van week 7 tm week 10 daarna werd het veel minder, ik hoop dat het bij jou ook snel beter zal gaan! Dikke knuf!
Ik duim ook mee voor Meisje! Hoe gaat het hier verder met jullie meiden? Nog een beetje te doen met de hitte? Ik hoop op een lekkere bui vanavond, kunnen we een beetje koel de nacht in. Slaap echt voor geen meter zo! Maar ja, dan klagen we weer dat het regent.... hahahaha tis nooit goed! Ik denk aan jullie en duim hard verder! Snel weer eentje ( of meer ) in het roze hier!