Milla fijn dat het eitje gesprongen is nu duimen voor een mooie eisprong. Esde spannend succes! Noa hoop moet je wel houden alleen iedere keer een tegenslag weerhoud je om hoop te hebben he, succes en hopelijk heb je een eisprong gehad.
Meisje wat vind ik dit zo erg voor je dat je terug ongi bent geworden, maar zoals je zelf zegt nieuwe ronde is nieuwe kans hé... Milla@ Hopelijk heb je een goeie eisprong gehad en wordt je deze ronde roze
Milla, die eisprong is goed gegaan hoor, vertrouwen hebben! Je kunt toch niets meer doen dan afwachten, dan maar beter uitgaan van het beste toch? Fijne dag meiden! Wij gaan hier straks lekker babyshoppen. De babykamer is van de week ook geleverd!
Hallo, @Meisje wat balen meid! Hoop dat je geniet van je geweldige vakantie! @ Milla ik ga duimen dat je over twee weken een posi test in handen hebt. @Voor degene met de echo Have Fun en voor de mensen die af aan het tellen veel succes met de bevalling. Wij vertrekken morgen met vakantie en heb nog een hele lijst met dingetjes waar ik nog aan moet beginne. Tot over twee weken, veel liefs Ryanne
He meiden, We hebben vanmorgen tests gekocht en nu net 1 gedaan van predictor. Heeft 1 van jullie gehad dat er in de testvak een horizontale streep kwam te staan in plaats van verticaal. Het is een duidelijke streep alleen horizontaal in plaats van verticaal en de controlelijn is ook duidelijk zichtbaar dus de test is goed gelukt. ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes Esde
Jee Esde, wat spannend! Ik ken de testen van predictor niet, dus kan je niet helpen. Hoop dat een ander je kan helpen. Ik duim voor je!
He meiden, Had vanmiddag allemaal witte vlokken in de urine. ben nog even bij de huisartsenpost geweest en de blaasontsteking was gelukkig helemaal weg dus dat is het niet meer. Volgens de ha nog even wachten met testen. Groetjes Esde
Wow Esde! Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar ik had in de eerste 10 weken bij beide zwangerschappen witte vlokken in mijn urine! Heel raar vond ik dat toen! Wat betreft die predictor, ik ben niet kapot van die test, het is bekent dat pas heel laat positief wordt in vergelijking met andere testen, mijn advies; koop gewoon een clear blue test (niet de digitale maar de gewone) en probeer het eens, bij mijn zwangerschap werd die 5 dagen voor NOD al positief. Als je zwanger bent moet het gewoon te zien zijn. Ik snap je huisarts daarom niet zo goed, je bent toch 9 dagen overtijd? Succes! @ Poohbear een progesteron test doen ze in het ziekenhuis niet omdat die volgens de echoscopiste niet geldig zou zijn door de Pregnyl. Jij alvast veel succes met de echo!
@milla. Ik moest een week tot 10 dagen na pregnyl bloed prikken en had een mega hoge progesteron waarde (45). Ik ken het verhaal niet dat die pregnyl invloed zou hebben op de uitslag! @esde. Ik heb ook vlokken in mn urine nu. Voorheen viel me dat niet op ,maar nu vang ik mn urine op voor Moeders voor Moeders en dan zie ik het duidelijk "sneeuwen". Wel raar vand ie test van Predictor. Spannend! Wanneer ga je weer testen?
Ryanne fijne vakantie! Milla ik ga duimen voor je meid! Esde spannend hoor. Ik ben ook niet weg van predictor. de clearbleu testen zijn hier ook veel favorieter. Meiden morgen word ik opgenomen in het ZKH voor de KS. Ik zal de komende tijd dus even niet of weinig aanwezig zijn. Ik wil jullie zeggen dat ik aan jullie blijf denken en voor jullie allemaal blijf duimen! Als ik weer terug actief kom hoop ik wel dat er weer roze is bijgekomen!
He girls, We hebben gistermiddag nog een clearblue test gedaan en deze was negatief. Heb een enorme opgezette buik en veel pijn nu. Heb veel hoofdpijn en veel duidelig en steeds misselijk maar geen positieve test en geen bloed. Alle klachten en overtijd en toch geen posi test. We wachten maar gewoon af misschien een late eisprong. Groetsels Esde
cira, veel succes en natuurlijk veel plezier met jullie kleine straks....probeer zo veel mogelijk te genieten. esde, balen zeg, maar het kan allemaal nog. hier ook veel last van buikkrampjes. morgen bloedprikken voor mijn progesteron waarde.
Wow Cira wat spannend! Heel veel succes morgen! Een hele fijne kraamtijd alvast, hopelijk knap je snel op van de ks.. We denken aan je! Tot gauw!
Meiden, even wat anders.. Ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren, maar het valt me op dat dit topic de laatste tijd erg veranderd is. Ik schrijf hier nu een jaar en ik heb het idee dat er voorheen (een half jaar / paar maanden geleden) veel meer met elkaar werd meegeleefd en we onderling echt een groepje vormden waarin we elkaar opvingen en ondersteunden. De laatste tijd is dat steeds minder, dit geldt niet voor iedereen, maar er komen steeds meer ego-berichtjes, sommigen meiden lijken vooral met zich zelf bezig te zijn en vaak wordt er niet eens meer op een ander gereageerd.. Ik weet uit pbtjes dat er meer meiden zijn die dit zo ervaren.. Ik wil hiermee niemand aanvallen of beledigen, maar het zou gewoon leuker zijn als we weer wat meer samen zouden schrijven, natuurlijk is het bij iets heftigs normaal er ego berichtjes worden geschreven, dat doe ik dan ook, maar er staan er de laatste tijd wel erg veel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf steeds minder zin meer heb op een aantal van jullie te reageren, omdat die personen toch voornamelijk alleen over zichzelf typen. Nogmaals ik wil niemand aanvallen, maar voorheen was het gewoon... leuker hier. Ik weet dat er meer meiden zijn die zich hier aan storen, dus ik hoop dat we er weer een beetje een leuk topic van kunnen maken!
@milla, ik snap wat je bedoelt. Het is hier zoiezo erg rustig vind ik. Nou kom ik hier wat minder vaak omdat ik "naar de andere kant" ben verhuisd, maar vind het wel leuk om bij te houden hoe het met de rest gaat.
hallo allemaal, Na een pauze ben ik weer terug. Mijn maagbandje zit inmiddels bijna 2 weken en over 2 maanden mogen we EINDELIJK naar de fertiliteitsarts. Na meer dan een jaar krijgen we hulp! Dankzij het maagbandje ben ik alweer ruim 10 kilo kwijt. Helaas alleen veel complicaties, maar ik heb het er allemaal voor over! @poohbear226: Gefeliciteerd! @Mila: ik begrijp je helemaal! Dat was al een probleem toen ik hier voor het eerst kwam... verder heb ik nog niet terug gelezen Liefs, Sam
Sam, jee wat goed zeg! Veel afgevallen al! Hoe gaat het verder lichamelijk met je? Fijn dat jullie over een tijdje al naar de fertiliteitsarts mogen en verder kunnen met het realiseren van jullie grootste wens, een beebje! Milla, ik snap je precies meid... hopelijk veranderd dit nu snel!
Milla ik snap wat je bedoeld, je verhaal kwijt en reacties erop is zo belangrijk als je je rot voelt, als ik naar mijn eigen reken kon ik hier altijd wel steun vinden. Hopelijk veranderd het snel. sam wat goed zeg al 10 kilo kwijt, vervelend dat je complicaties heb. Het begin van de mm komt in zicht, hopelijk gaat het met hulp snel de goeie kant op, succes. noa wanneer krijg je de uitslag van je bloed?