Sorry Esde, maar nu ff heel duidelijk.. Misschien heb je de laatste berichtjes niet gelezen (zou me niets verbazen) maar je bent niet de enige die hier schrijft! Hoop dat het nu wel duidelijk is.. Vind het niet leuk om het zo te doen, maar nog vervelender als ons topic wat voorheen zo fijn was, naar de knoppen gaat.
Tnx Poohbear ik dacht zelf ook 10 dagen, met 10000 is het volgens mij 11 dagen, geteld dat het iedere dag halveert. Ik had 5000 dus ik ga uit van 10 dagen.
@esde : ik zou het gewoon even op zijn beloop laten gaan , al dat testen kost een hoop centjes .... was jij nou al bij de gyn of niet ?
He meiden, Hier nog even een bericht ter aanvulling van mij. @milla heb alle berichten gelezen en ik ben hier niet om alleen maar over mijzelf te mailen en te schrijven en dat heb ik naar mijn weten in de afgelopen tijd ook wel laten zien. Het voelt niet goed dat je zo op mij reageert dit is super onterecht maar ik heb ook dingen die ik met jullie wil delen en aan jullie wil vragen om te weten te komen of jullie hier ervaring mee hebben. Thats all. En mocht ik zwanger zijn dan zal IK hier zeker blijven schrijven. Je hebt me behoorlijk op de kop gezet hiermee, mijn insteek is dat ik samen met jullie hier het fijne toppic wil behouden. Hopelijk ben IK nu duidelijk zo. Vind het erg jammer dat dat nog niet duidelijk was. @Sybje thanks voor je berichtje, ik ga volgende maand naar de fertiliteit maar ondertussen zijn we al wel aan het proberen. Ga ook voor nu even niet meer testen. Kost inderdaad een hoop centjes. Heb jij ook veel witte vloed gehad dan? Lijkt mij een supergevoel om je kindje te voelen. Bij hoeveel weken voelde je het voor het eerst? Groetjes Esde
eeh milla, ik snap wat je bedoelt, maar je drukt het wel erg sterk uit nu! Sorry, ik weet dat je het goed bedoeld, maar volgens mij is dit niet de manier? Anyway ik ga ook effe ego doen. Ben kots en kots misselijk sinds mn dutje en voel me knap kl&te..dus ik verhuis weer naar de bank!
@ Esde, het is niet de bedoeling je te beledigen of op de kop te zetten, en misschien was mijn reatie ook wel iets te direct, mijn excuses. Maar het is gewoon heel vervelend wanneer iemand iets belangrijks schrijft (cira gisteren bijvoorbeeld) en er komt een egoberichtje van iemand anders achter aan, zonder dat er op gereageerd wordt. Het gebeurd regelmatig en niet alleen door jou, maar het is wel storend. Ik ben overigens niet de enige die dat vind, maar zeg het liever als dat we het er alleen in pbtjes over hebben. Ik schrijf nu al een jaar hier en het is gewoon niet meer als voorheen mede hierdoor. Ik hoop dat je het begrijpt.
@esde : ik heb heel veel witte vloed ....de hele zwangerschap al ...echt bah .... ik voel mijn kindje sins de 17 weken geloof ik echt goed ......maar het word alleen maar heftiger ,...
He meiden, @milla bedankt voor je reactie, begrijp het wel maar vind het alsnog jammer dat dit berichtje bij terecht is gekomen want als je mijn berichtjes van de afgelopen tijd van mij had gelezen had je gezien dat ik absoluut geintresseerd en meelevend met jullie ben. Vraagt er iemand naar Noa? @Noa hoe is het vandaag gegaan? Je moest toch bloedprikken? Was er al een eitje? Succes meid. @Sybje Lijkt mij een mooie ervaring om het nieuwe leven in je buik te voelen. Groetjes Esde
@all, Ik heb goednieuws en wat minder... de eisprong zit goed. Dus nu hopen dat alles op zn plekkie terecht is gekomen. Mn vriend en ik zijn aardig wezen klussen de afgelopen 2 weken. Het minder goeie nieuws is dat mn gyn met vak is. Dus nu moet ik over 3 wkn een echo maken. Weet niet precies wat voor eentje het alweer was. Maarja ik denk dat ik al die zkh termen nog beetje moet bij leren. @Milla, beetje sag bui vandaag lieverd? Haha nee hoor maakte maar een grapje. Ik denk dat als we elkaar er zo op aandringen en aanspreken het forum er ook niet leuker op word. @Sybje, Ik las vanmiddag toevalig een artikel erover in een jonge ouders magazine. Ik denk dat je toch een beetje overvloed water moet drinken. Helpt wel tegen het misselijkheid. Ik zie eten zo tijdens de misselijkheid niet echt prettig. Geeft mij juist meer een kots gevoel.
@ Esde je kunt ook niet op iedereen reageren dat snap ik wel. Dat doe ik zelf ook niet, en het is ook onmogelijk bij te houden waar iedereen mee bezig is, helemaal mee eens. Nogmaals het is al langer ook bij anderen, alleen viel het zojuist na vanmiddag bij jou op, vervelende samenloop van omstandigheden, maar ik snap nalezend ook dat je dat berichtje kwijt wilde. Ik denk dat jou berichtje gewoon de druppel was van een hele grote emmer. En je hebt gelijk, jij bent niet de gene die de emmer gevuld heeft. Sorry. Ik ga me er nu overheen zetten... het belangrijkste is toch dat, ook al staan de berichtjes bij wijze van in het russisch, dat het hier gezellig blijft. Ik ga me vanaf nu niet meer druk maken heb ik besloten.
@tibisai Super dat je een goede eisprong had joh! Nu maar afwachten zal wel spannend zijn die drie weken. Succes!
5 augustus: Makkie vlos 5 augustus: Cira KS 12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus: Milla NOD 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 9 september: Esde 1ste afspr fertiliteitsafd 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend 18 maart 2009: Thamara uitgerekend 22 maart 2009: Poohbear uitgerekend KLUSSERS: Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu in 7e ronde Puregon 50IE spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. Ryanne: 8 juli PCO geconstateerd. na Provera ongie geworden maar wegens vakantie een maandje rust. Zwemmers prima. Esde:Staat aan begin van de mmm. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 25 juli 20 weken echo!!! 5 augustus 3e controle bij de vlos. Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! Thamara:11-1-08 pco vastgesteld, eerst 3 ronden clomid gehad en nu na 1ste ronde puregon ZWANGERRR. 30-7-08-> 1ste echo Poohbear:clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. 2de ronde puregon ZWANGER BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een dochtertje genaamd Suze Sas7 7 juli 2008 van een zoontje genaamd Thijs Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire 18 juli t/m 5 augustus Meisje naar Amerika 3 augustus t/m 17 augustus Evamariah naar Zuid Frankrijk 4 augustus t/m 8 augustus Thamara naar pipodorp (Assen) 4 augustus t/m 15 augustus Ryanne naar Noorwegen 15 augustus t/m 22 augustus Makkie weekje camping Overijssel 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel 12 september t/m 19 september Esde naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.[/quote]
@milla bedankt meid! Super om te zien dat je dit terugdraait, Doet me goed! We zijn hier om elkaar te steunen. Per slot van rekening zitten we in hetzelfde schuitje.
@esde&Milla, Het is idd afwachten. Komende weken. Hoop dat alles Goed zit ... Voor jullie natuurlijk ook.
@tibisai : super zeg ! slikte jij nu ook clomid ? ooh ja ik ben niet meer misselijk hihi , het ging over witte vloed ......(heel veel kwarkerige afscheiding ......) bbrrr moet er niet aan denekn om weer zoveel misselijk te zijn ...... alhoewel het een godswonder is als ik wat eet ....maar de gyn stimuleert dit enorm ...die heeft liever dat ik niet eet !
@ Esde, fijn dat je dit zo oppikt. Soms is het misschien ook goed wanneer het even 'dondert'. Dat klaart de lucht weer wat op.
@Sybje, Nee .niet zoals de gyn ons had uitgelegt was dat wel de volgende stap. Maar kreeg wel primolut om mn menstrubatie op te wekken. Om vervolgens nu bij te houden met 2x bloedprikken en een echo om te kijken of ik wel een eisprong heb vanuit mezelf. En dat bleek dus dit keer wel het geval te zijn.
Ik merkte net even op tijdens het teruglezen dat aardig wat van jullie meiden een stuk ouder dan mij zijn.