PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wat is ouder ? ik was 22 jaar toen we begonnen met ons beebje ......was liever met mijn 18de al begonnen maar mannetje wou toen nog niet

2. tibisai

tibisai Actief lid

niet dat ik het erg vind. mar hij de ha en mn vorige gyn keken ze ook al er raar van op als ze je leeftijd zien. Men denk dat je dan nu wel even kan wachten met het zwangerworden. En vooral als je hun hulp erbij nodig hebt. Nou mijn vriend wilt maar al te graag eentje en het liefst een meisje, haha een enorme druk om een meisje zelfs.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb door het gedoe van gister er toch een beetje een nasmaak aan over gehouden.. Ik heb inmiddels gezien dat Esde op een ander forum is uitgenodigd, en heb mede daardoor het gevoel dat ik een beetje de rol van de boosdoener toebedeeld heb gekregen, terwijl ik alleen maar heb geprobeerd iets op te lossen waar ook anderen zich aan stoorden.

Ik heb daardoor en ook vanwege de sfeer, besloten wat afstand van dit forum te gaan nemen, en met de PCO-zwangeren mee te gaan schrijven, per slot van rekening zijn dat de meiden met wie ik het meest heb gedeeld, en natuurlijk ook met Meisje en Linda, niet te vergeten.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn en een wondertje vast mogen houden! Natuurlijk blijf ik jullie allemaal (en sommigen in het bijzonder ;)) volgen!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, ik zie je helemaal niet als de boosdoener! Tis gewoon een miscommunicatie geweest! Maar je bent van harte welkom hoor bij het andere topic.

5. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie. Tnx. Ik weet dat jij en een aantal anderen het niet zo zien. ;)

6. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    jeetje wat een berichtjes hier allemaal. Milla ook ik zie jou niet al boosdoener. ik schrijf hier misschien nog niet zo lang mee en post misschien ook te veel ego berichtjes, zal proberen mijn leven te beteren.

vind het vaak moeilijk om op iedereen te reageren, moet vaak zoveel bijlezen.

Tibasi fijn dat je een eisprong uit jezelf gehad heb, nu maar hopen dat die benut is.

weet niet meer wie het vroeg maar ik moest inderdaad gisteren bloed laten prikken. vanmorgen gebeld voor de uitslag mijn progesteron gehalte is 2.4 ( kan het lager) dus geen eisprong. clomid 150 mg heeft zoals ik al dacht voor mij helemaal niets gedaan. ga nu eerst over 2 weken op vakantie en dan weer verder praten met de gyn.

ik zal proberen voortaan meer op andere te reageren.

heel veel succes iedereen, en laten we hopen dat het hier vooral gezellig blijft

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

jammer meid... je dacht zelf al dat het niets zou doen, maar stiekum hoop je toch van wel he? En ja, het kan lager hoor, ik had een keer een gehalte van 1,8 ;) Succes de komende ronde, straks eerst maar lekker op vakantie!

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Jammer dat dit topic zo moet eindigen, maar ik begrijp het wel hoor mila. Het was inderdaad een gezellig topic, maar het is nu inderdaad anders geworden. Niets ten nadelen van de nieuwe schrijfters, maar de oude garde kende elkaar goed en konden ook tussen de regels door lezen in de ego berichtjes, en bij nieuwe schrijfters moet je dit nog leren te herkennen. En dat heeft tijd nodig.
    @mila je bent van harte welkom op het zwangere forum, want dit is toch al een ratjetoe topic aan het worden, met mensen die zwanger zijn en mensen die al bevallen zijn. Daar kunnen dan ook gewoon mensen bij die bezig zijn @wanger te worden. Dit geldt natuurlijk ook voor meisje.
    @meisje hoe gaat het met je. Ik kan het me zo voorstellen dat je het nu best wel moeilijk hebt in deze periode omdat je nu zo'n beetje uitgerekend zou zijn. Ik denk nog vaak aan je en duim voor je dat het snel raak mag zijn.

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    makkie, ik had inderdaad al verwacht dat het niets zou doen maar door de gyn toch (valse) hoop gekregen. dus toch weer teleurgesteld.

nogmaals snap dat dit topic misschien veranderd is, maar laten we elkaar vooral blijven steunen. neem de tijd om elkaar te leren kennen.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @noa, das wel erg laag!
    Wat wil ie nu gaan doen, spuiten of clomid in combi met metformine?

11. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    spuiten of een kijkoperatie. ik zelf zie erg tegen een kijkoperatie op dus wil liever eerst gaan spuiten. mocht die ook niets doen of juist weer teveel dan word het toch de operatie.

poohbear, hoe gaat het nu, kan je al een beetje genieten van je zwangerschap?

12. Niet meer actief

He meiden,

@noa wat vervelend voor je dat het nog niets is. Echt een heen en weer gesleep ook in je gevoel.
    Hoop voor je dat de kijkoperatie niet hoeft.
    Houd de moed erin.

@Milla ik zie jou niet als de boosdoener hoor maar het heeft inderdaad tijd nodig om elkaar aan te leren voelen en op elkaar in te spelen. Komt goed, ik blijf hier gewoon schrijven.

@all succes vandaag.
    Groetjes Esde

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @noa, ik zou ook met spuiten beginnen als ik jou was! Hier werkte dat voortreffelijk!
    Ik voel me goed. Vroeg naar bed, trek in raar eten of helemaal geen trek etc etc.
    Over een uurtje moeten we in het zhuis zijn voor de 2 e echo...vind het wel spannend!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @noa balen zeg .....hoop voor je dat het spuiten meer doet !

@pooh : succes straks met de echo !

15. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    poohbear hoe was de echo?

hoop inderdaad ook dat spuiten voor mij de oplossing is. die operatie moet er echt niet aan denken!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @all: I'm BACK! Helemaal bruin en relax, nooit gedacht maar ik voel me stukken minder verdrietig en met name de laatste week waren we ons 'probleem' af en toe een dag vergeten. Thuis lijkt alles wel weer een beetje hetzelfde maar hopelijk hou ik dit gevoel een tijdje.

Jeetje wat was hier veel geschreven! Heb minstens 30 blz. doorgescrold dus ik reageer wel weer vanaf nu hihi, wel even een paar berichtjes:

@meisje: shit zeg, was zo mooi geweest, hoe waren jullie er onder? ben wel benieuwd naar je fotos van USA hoor en we gaan er samen weer voor!

@nikkie: ik start met ivf in sept.

@zwangeren: wat een super echos en cira spannend!

@inge: ik heb al vaker een cyste gehad, de meesten gingen vanzelf weer weg, dus ik hoop dat het bij jou ook zo gaat

@Milla: wat een super banner! gelijk de 1e keer spuiten zo goed zeg! ik duim voor je, wie weet...

@all: ik las het een en ander over het forum, ik herken het verhaal van Milla wel heel erg. Ik denk dat het met name komt omdat voor ons (nog helaas met enkelen oude garde) de meeste naar de roze-kant verhuisd zijn. Gelukkig maar natuurlijk, dat biedt positieve verhalen! Hopelijk wordt het snel weer wat persoonlijker.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, fijn dat je er weer bent! We hebben je gemist! Lekker dat jullie 'de boel' ff lekker opzij konden zetten en weer fris en fruitig er tegen aan kunnen!

18. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    Hallo Dames,

Hoe is het met jullie allemaal? Sorry dat ik niet zo heel veel schrijf en dus ook niet zoveel op anderen reageer maar ik heb het zo druk in mijn dagelijks leven, en jullie schrijven zoveel ik hou het gewoon echt niet bij.... :(

Sorry hoor dames, ik zal proberen wat meer mee te lezen/schrijven.

Met mij gaat het goed. Ik ben gisteren naar de gyn geweest en er zat een folikel! :D Voor de eerste keer dus ik ben dolgelukkig. Ik slik nu clomid 100 met metformine en blijkbaar slaat dat dus aan :D Hij was 17,6 mm...! We moeten donderdag (morgen) weer terug. Ik vind het wel erg spannend. Wanneer springt een eitje gemiddeld? Hoe groot moet hij zijn weten jullie dat?

Stiekem hoop ik dat het gelijk raak is :oops:

@Pooh hoe was de echo?

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmmhh dat verschilt inge .......de ene keer sprongen ze bij met 18 mm en de andere keer met 20 mm .
    hoop voor je dat het eitje geluk brengt !

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij was het tussen de 22 en 24 mm geloof ik

Dus flink blijven klussen :D

Deel Deze Pagina