inge dat word de komende dagen flink klussen, veel plezier! hoop dat ik dat moment dat er een follikel te zien is ook ooit mag meemaken, sorry meiden ben de hoop aan het opgeven
Bedankt meiden ! @noa: Ik weet wat je bedoelt meid, maar geef niet op! Bij mij sloeg clomid 50,100 en 150 niet aan, en nu na een maand metformine met clomid toch een follikel. Ik heb me de afgelopen weken precies zo gevoelt. Maar het komt uiteindelijk goed meid, hou vol!
Noa om je moed in te praten, ik heb wel eens gehoord dat het praktisch NIET voorkomt dat het met spuiten niet lukt alleen het is nogal een nauwkeurig werkje en met ons pco-ers nog lastiger omdat we er erg heftig op kunnen reageren, dus juist te veel follikels aanmaken. Ik weet niet meer of het op dit topic was maar ik heb een meisje gevolgt waar spuiten bijna niet leek te lukken maar uiteindelijk had ze een super ei en was zwanger! Het grote voordeel van spuiten is dat je kan ophogen na elke fm dus je hebt niet zoals met clomid pas bij de volgende cyclus een verhoging van de dosis.
bedankt voor alle positieve en opbeurende woorden, weet ook dat ik moed moet houden. maar op sommige dagen is dat lastiger dan op andere
@linda welkom thuis! @inge, super dat ei! Go 4 it! @all, nou onze smurf is 1 cm en heeft een kloppend hartje! Zo schattig! We dachten even dat het er 2 waren, maar het bleek een cyste op mn eierstok te zijn. De gyn bleef echt even stil...hahaha! Maar oke, 1 smurfje dus! Over 2 weken verloskundige intake gesprek en nog 1x naar de gyn. als alles goed blijft gaan hoef ik niet meer naar hem terug!
All: I'M BACK! Het heeft deugd gedaan om zo'n tijdje afstand te kunnen nemen! Ik heb nog niet alles kunnen lezen maar de sfeer lijkt hier iets minder te zijn ... Ik denk dat het wat tijd vraagt om iedereen een beetje te leren kennen (ik ken wel het volledige verhaal nog niet ) Ik heb een mooi eitje gehad op dag 12 dus ik vind het super spannend, zit dus weer op de laaaaaaaaange wachtbank! @ poohbear: wat fijn dat alles zo goed gaat! @ makkie: de tijd gaat snel hé, al een flinke buik zeker? Wil je het geslacht weten? @ noa: we hebben allemaal al eens met deze gedachten gezeten, maar er zijn ook nog veel soorten spuiten dus de truccendoos is nog niet leeg! Hou de moed erin, na regen komt zonneschijn!
@didlina: ik ben even kwijt wat jij ook alweer gebruikt voor medicijnen, wauw dus je zit alweer in de wachtweken, spannend!
@ Linda: ik heb eerst kijkoperatie en LEO gehad. En nu eerste ronde menopur en heb dan ook pregnyl gehad... Blijkbaar werkt de menopur dan toch stukken beter, ik hoop natuurlijk dat het al metteen "raak" is maar ik heb zo het gevoel dat het opeens zo "eenvoudig" zou zijn... (Als ik dit tegen mijn man vertel roept hij uit "eenvoudig?!?" HAHAHAA )
ja dat van die operatie wist ik nog wel, wauw dus spuiten ging goed! geweldig, ik heb ook altijd het idee dat als het een ronde vlekkenloos gaat dat dan veel meiden dan zwanger worden!
@ Esde, meid hoe is het gegaan? heb je al een test gehaalt. Zie namelijk op je banner dat je flink over tijd bent. @Pooh, Vindt het echt fantasties die echo's. Mn nichtje die moest er gister ook heen .. ze is al ruim 20 wkn. Prachtig! @Noa, blijf positief, het beloont. Na donkere dagen is er altijd zonneschijn. @All, ik voel me vandaag super.. haha Nou niet letterlijk maar kwa symptonen. Gevoelige tepels, lichte krampjes in me onderbuik. En meneer bril die ziet me ook heel wat regelmatig nu. Ik wil nog even wachten met testen.. maar er is hoop
tibasi klinkt goed! afwachte nog ffies dus didlina succes op de wachtbank vandaag gaat het alweer iets je beter, had gisteren gewoon een baal dag. eerst maar eens lekker op vakantie en er niet aan proberen te denken en dan zien we wel weer verder. succes voor iedereen