he meiden even een inbraak van de andere kant, mila hoe bevalt het spuiten? valt het mee? ik zie dat je over 2 dagen kunt testen spannend zeg! begrijp ik nu dat je zelf de pregyl krijgt en dan gewoon moet klussen? geen iui dus... ik dacht dat je altijd alleen pregyl krijgt als je een iui hebt, zo zie je weer wat geleerd... heb je nu geen last van bijwerkingen? nou ik duim op roze voor je... begint zo langzamerhand echt tijd te worden he? gr Jose
5 augustus: Makkie vlos 5 augustus: Cira KS 12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus: Milla NOD 20 augustus: Kim 1ste echo 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 9 september: Esde 1ste afspr fertiliteitsafd 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend 18 maart 2009: Thamara uitgerekend 22 maart 2009: Poohbear uitgerekend KLUSSERS: Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu in 7e ronde Puregon 50IE spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. Ryanne: 8 juli PCO geconstateerd. na Provera ongie geworden maar wegens vakantie een maandje rust. Zwemmers prima. Esde:Staat aan begin van de mmm. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 25 juli 20 weken echo!!! 5 augustus 3e controle bij de vlos. Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! Thamara:11-1-08 pco vastgesteld, eerst 3 ronden clomid gehad en nu na 1ste ronde puregon ZWANGERRR. 30-7-08-> 1ste echo Poohbear:clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. 2de ronde puregon ZWANGER Kim1984: 6e ronde clomid waarvan 4 rondes clomid 50 en 2 rondes clomid 25 ZWANGERRRRR!!!!! 20 augustus 1ste echo! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een dochtertje genaamd Suze Sas7 7 juli 2008 van een zoontje genaamd Thijs Vakantielijstje (datum, naam, plaats): 16 juli t/m 6 augustus Linda naar Curacao&Bonaire 18 juli t/m 5 augustus Meisje naar Amerika 3 augustus t/m 17 augustus Evamariah naar Zuid Frankrijk 4 augustus t/m 8 augustus Thamara naar pipodorp (Assen) 4 augustus t/m 15 augustus Ryanne naar Noorwegen 15 augustus t/m 22 augustus Makkie weekje camping Overijssel 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel 12 september t/m 19 september Esde naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
he thamara, ik zie dat we beide een echo hebben de 21ste! Ik heb er nu al zin in ,want de 19e hebben we een intake gesprek bij de verloskundige en de 21st hopelijk de laatste keer naar de gyn! Heb jij er ook zo'n zin in!
12 augustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus: Milla NOD 20 augustus: Kim 1ste echo 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 9 september: Esde 1ste afspr fertiliteitsafd 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend 18 maart 2009: Thamara uitgerekend 22 maart 2009: Poohbear uitgerekend KLUSSERS: Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,3 met Clomid, Clomid geeft te veel bijwerkingen, nu in 7e ronde Puregon 50IE spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. Didlina nu menopur en pregnyl, mooi ei op dag 12! Nu duimen maar!! Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. Ryanne: 8 juli PCO geconstateerd. na Provera ongie geworden maar wegens vakantie een maandje rust. Zwemmers prima. Esde:Staat aan begin van de mmm. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 25 juli 20 weken echo!!! 5 augustus 3e controle bij de vlos. Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! Thamara:11-1-08 pco vastgesteld, eerst 3 ronden clomid gehad en nu na 1ste ronde puregon ZWANGERRR. 30-7-08-> 1ste echo Poohbear:clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. 2de ronde puregon ZWANGER Kim1984: 6e ronde clomid waarvan 4 rondes clomid 50 en 2 rondes clomid 25 ZWANGERRRRR!!!!! 20 augustus 1ste echo! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een dochtertje genaamd Suze Sas7 7 juli 2008 van een zoontje genaamd Thijs VAKANTIELIJSTJE: 4 augustus t/m 15 augustus Ryanne naar Noorwegen 15 augustus t/m 22 augustus Makkie weekje camping Overijssel 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel 12 september t/m 19 september Esde naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
@ Kim: super meis! VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet ervan... Heb het lijstje even geupdated, als ik iets te veel heb weggehaald, mijn excuses dan... Hoe gaat het met de zwangere meiden ondertussen?...
@ Didlina: Hey meis, hoe is het met jou? Heb je al symptomen of voel je nog niks bijzonders? Ik heb morgen weer mijn eerste FM, ben benieuwd of er iets te zien is!
Ja spannend he, allemaal dan een echo. Ik weet nog niet wanneer mijn laatst x bij de gyn zal zijn. Zal ik denk ik de 21ste wel horen. Ja heb heel erg zin in de echo, vind het allemaal veels te lang duren. Moet me elke x inhouden om niet te bellen of ik eerder mag komen (ja helaas ben ik nog steeds onzeker)
@ meisje: hopelijk is er iets positiefs te zien op de fm! Ik heb soms wel symptomen denk ik, maar ik heb al zo vaak "symptomen" gehad en toen was het ook niets dus... pffftt... dat wachten altijd hé!...
Linda heel veel succes morgen! Meisje hoop dat er wat te zien is met de fm. didlina vervelend he al die symptomen en wachten veel succes duim voor je!
@ Linda: laat je even weten hoe het gesprek is gegaan? @ Didlina: moeilijk he, dat wachten. Inderdaad heel herkenbaar, ik heb dat ook vaak gehad, heb ik symptomen of verzin ik ze nou? Net FM gehad. Er was nog niks te zien, wat ik al wel een beetje verwacht had. Mijn cycli worden steeds langer, dus de echoscopiste suggereerde weer Clomid om mijn cycli te verkorten. Misschien dat we dat vanaf de volgende ronde maar eens gaan doen, want daarna gaan we voor IUI en dan is het wel makkelijk als d.m.v. Clomid die cycli wat korter worden. Op welke dag moet je met Clomid beginnen? Kun je dat bijvoorbeeld aangeven als je ongesteld geworden bent, dat je die cyclus wilt beginnen? Want je begint daar toch niet meteen op dag 1 mee he?
@meisje : he balen zeg ....ik begon altijd op cyclusdag 3 met de clomid ...sommige meiden beginnen op cyclusdag 5 , het is maar net wat de ziekenhuizen voor protocollen hebben ..... en volgens mij kun je clomid goed combineren met iui