PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ linda: ben je al op gesprek geweest? Laat je ons weten hoe het was?

@ meisje: ik moest beginnen op cd 5 en dan 5 dagen chlomid nemen...
    Wel balen hé meis...

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje balen dat er nog niets groeide. Ik moest van dag 3 t/m 7 clomid slikken.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ach ja, het is wel balen maar goed, ik zie langzaam aan toch wel uit naar de IUI. In ons geval toch meer kansen (er is voor zover bekend verder niks mis met mij, als dat wel het geval was dan zouden de kansen wat kleiner zijn). We wachten af!

4. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje wat jammer! Hoop dat er de volgende keer wel wat te zien is!

@ Kim, ik vroeg me laatst af hoe het met jou zou gaan, wat een super nieuws zeg, van harte gefeliciteerd!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, ik slikte clomid van dag 5 t/m 9. Verschilt dus per gyn zo te lezen. Maakt ook niet uit natuurlijk! Succes, hopelijk helpt clomid om sneller een ei te krijgen meid!

6. tibisai

tibisai Actief lid

Hey meiden,
    Merk duidelijkelijk dat er veel meiden op het wachtbankje zitten....

Moi zelf ook, alleen voel ik me laatste 2 dagen beetje onzeker. Ik voelde eerst heel erg me tepels, en vermoeidheid enzo. Nu word het minder.

Ben ook 3 dgn heel erg ziek geweest met hoofdpijn en warm en koud effect. Hoop dat het geen slecht nieuws brengt. Heb er tenslote nooit last van voor mn menstubatie. Dus afwachten word voor mij steeds meer stressvol. En dan zit ik ook nog in mn achterhoofd met dat test die negatief uitkwam.

Voel me totaaaaaal niet lekker door dit alles..

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Tibisai: Killing is dat he, die laatste dagen afwachten. Maar goed, je zou de eerste niet zijn die ondanks een slecht voorgevoel toch gewoon hartstikke zwanger is! Hou vol meid, ik duim met je mee! ;)

8. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: hoe gaat het ondertussen met jou meis?

@ tibisai:hou nog even vol, hopelijk wacht er jou heel mooi nieuws! Ik denk trouwens niet dat je echt iets moet voelen hoor...
    Hoor mij, ik hou het zelf bijna niet meer uit van de spanning :)

9. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    P.S: ik heb daarstraks al een test meegebracht maar ik weet niet of ik hem durf gebruiken...
    Ik denk dat ik eerst lang genoeg ga wachten en pas zondag of maandag ga testen (als het dan nog nodig is) en als ik het zo lang kan volhouden...

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @All: update, gesprek gehad, zaad was gelukkig weer super goed! De test was anderhalf jaar geleden dus toch wel weer spannend. Tot de IVF blijf ik orgametril slikken zodat de endometriose onder controle gehouden blijft. Ik had helaas wel weer een kleine cyste :x De gyn was er heel luchtig over, volgens mij ook wel een beetje om mij gerust te stellen.

Ik zal jullie niet vermoeien met het ingewikkelde verhaal, het komt hierop neer: na 2 sept. stoppen met orgametril, dan beginnen met Decapeptyl (?) vervolgens wordt ik een keer ongi en dan starten met spuiten samen met nog andere hormonen. De exacte cocktail krijg ik 2 sept. uitgelegd.

Verder moeten er beslissingen gemaakt worden voor 1 of 2 embryos terugplaatsen en het invriezen van embryos (cryo). Ons zijn alle risisco's e.d. goed uitgelegd dus daar komen we samen wel goed uit.

Misschien moet ik tot dan maar even wat afstand nemen, het duurt tenslotte toch nog 3 weken. Maar goed waarschijnlijk lukt dat toch niet haha.

11. tibisai

tibisai Actief lid

@dilina, ik denk dat het vooral de spanning is. Nog 2 dagen en dan komt het wel in orde.
    Kreeg vandaag telefoontje van de uitslag afdeling dat mn progesteron gehalte 0,30 was. Maar bleek dat ze de verkeerde pers aan de lijn had. Opgelucht adem halen, dat ik de mijne vorige week correct en persoonlijk te horen kreeg van de gyn.

12. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ linda: wat een bedoeling! Hoe staan jullie er zelf tegenover? Ik wens je in ieder geval veel moed en succes het is je zeker extra gegund na wat je al hebt doorstaan!

@ tibisai:jeetje even schrikken als je zo'n onverwacht (dan nog verkeerd) telefoontje krijgt!... nog even geduld en verder :thumup:

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @didlina, lief dat je het vraagt, tja je richt je nu op de volgende behandeling, we hebben er een goed gevoel over dat DIT de behandeling KAN zijn. Natuurlijk hardstikke eng maar ook wel 'zin'om te beginnen. Je merkt dat je wel minder ongeduldig wordt. Eerder vond ik drie weken wachten mega lang nu kan je dat gelukkig wat mer loslaten! Ben alleen bang op overstimulatie. Hier is met PCO meer kans op.

14. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ linda: gelukkig staan jullie er zo positief tegenover, ik duim dat alles naar wens verloopt en natuurlijk snel met het gehoopte resultaat! ;)

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Didlina en Tibisai, hoe ist? Nog niet stiekem getest? Ik duim met jullie mee dames!

@ All: ik heb gisteren met mijn ventje besloten dat wij komende ronde al voor IUI willen gaan. Spannend, maar goed, hoe meer kansen we krijgen, hoe liever we het hebben. Dus ik ga een dezer dagen de gyn maar eens bellen voor een afspraak om door te spreken hoe we hier mee om moeten gaan en wat we evt. nog moeten regelen met verzekering e.d.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend zeg, oh wie weet, zijn we straks samen zwanger ok? :D

17. tibisai

tibisai Actief lid

help! ik zit in de durf niet fase, ben zo bang voor een nega uitslag.

Dankzij een goeie ei, maar toch voor de teleurstelling. Ik kan het allemaal even niet meer aan dames... Denk dat dat de reden is waarom ik nog geen test in huis heb gehaalt.

18. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan van de spanning.
    Heb helaas weer slecht nieuws denk ik, heb een beetje rozig/bruine afscheiding dus ik denk dat het hier weer over en uit is!
    Ik had er zo'n goede hoop op, beide vakantie op "het moment", mooi eitje netjes op tijd...pffftt...

Ik hoop dat we nu toch snel allemaal mogen volgen want het begint nu toch echt wel lang te duren!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Didlina en Tibisai, ik duim voor jullie meiden! Nog niet opgeven als het nog niet over is hoor! Het kan nog alle kanten op!

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Tibisai en Didlina ik duim voor jullie!

@ Linda, wat spannend weer! Nog een paar weken en dan komt jullie eerste echte kans, ik hoop zo dat het gaat lukken! Ik ga alvast heel hard voor je duimen!

@ Meisje, nogmaals (ik had het ook al in het andere forum geschreven) ik hoop dat je volgende ronde aan IUI mag beginnen, maar helemaal dat het niet meer nodig is.

@ All, de eerste spuit zit er weer inmiddels weer in. Nu hopen op een goed resultaat. Hebben jullie dat ook dat na mate de tijd vertsrijkt je anders tegen het zwanger worden aankijkt? In mijn geval, de teleurstelling wordt elke ronde groter, maar de stress van hoe mijn lichaam op dingen reageert, is steeds minder omdat ik inmiddels van mijn lichaam geleerd heb hoe dat het op bepaalde dingen reageert en wat bepaalde tekens betekenen.

Deel Deze Pagina