@ mariska denk dat vele vrouwen dat hebben hoor zo'n 'jaloers'gevoel maar je wil zelf ook zo graag het komt vast goed hoe moeilijk dat ook te geloven is, succes en sterkte! @chantje weer aan de provera ik neem vrijdag mijn laatste provera had ook 10 dagen gehad, succes en hoop dat de ongies voor ons snel komen! @bloemetje fijn dat de gyn positief was nu wachten op een afspraak en dan duim ik dat het heel goed helpt bij jullie, succes en geniet van je vakantie! @sas balen zeg dat de leo niet meer helpt hopelijk gaat het spuiten lukken(lijkt me best eng) en word je geduld snel beloont! @linda spannend bij jouw zeg duim en blaas die temp omhoog pffffffff het zou zo mooi zijn succes nog even met wachten! @deborah succes met je hormonen en spannend hoor! @jammeke veel succes! @cira hoe is het met jouw? succes met wachten! @heb kenzo al een poos niet gezien! @bloemetje hier gaat het wel goed zit aan de provera en dan hopelijk snel ongie, maak me soms wel zorgen omdat ik 3 dagen na dat grote ei ongie werd zometeen is er nog iets wat ik zelf niet aanmaak ofzo en word ik deze ronde weer zo snel ongie(ben dan op vakantie). Blijf wel een gevoelige en zeurderige onderbuik/ eierstokken houden... degene die ik vergeten ben veel succes denk aan jullie allemaal!
Hoi Lot: Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Kenzo is! Ik hoop ook dat onze ongi snel zullen komen! Vorige keer duurde het bij mij 8 dagen! Hopelijk komt het nu sneller!
Mariska, dat is zooooo begrijpelijk, sterkte meis, ik denk aan je! Ik ga morgen op kraamvisite, erg dubbel is dat. Sta je daar tussen de babyspullen om een cadeautje voor iemand anders te halen, pfffff. Chantje en Lot ik hoop dat jullie snel ongi zijn. Welterusten dames
@bloemetje ik heb 4 mei de leo gehad (ik heb er maar 5 weken op hoeven te wachten) en toen was de pco helemaal weg. Helaas is het nu in lichte vorm terug. Ze hadden mij ook 6 tot 8 maanden profijt ervan verteld. Dus het is nu nog niet zo erg. Hopelijk krijg ik nu een leuk resultaat met spuiten. Ik ben benieuwd. @ chantje ik heb voor 7 dagen provera. Dit krijg ik altijd voor 7 dagen. Gelukkig geen 10, want ik wordt er altijd toch een beetje prikkelbaarder door. @ allen succes met je behandeling.
Hallo iedereen, ikben net terug van de gyn, en nu moest ik weer bloedprikken en een inwendig onderzoek, waar inderdaad pco eierstokken op e zien waren, maar de gyn zei da dit nog niets betekende. ik kan best binnen nu en 4 mnd zelf weer ongi worden zegt hij, ik geloof er niets van maarja. m'n hubbie moet nu ook z'n zaadjes inleveren en dan moeten we over 2-3 weke terugkomen voor de uitslag van bloed en zaadjes. de arts heeft dan ook overlegt met het fertiliteitsteam. dus we horen dan meer. wel kon hij in het bloed van vorige week zien dat ik nog geen eisprong heb gehad en aan de echo dat er ook niet 1 op springen stond dus voorlopig moeten we maar weer afwachten, balen maarja niets aan te doen. Groetjes Jammeke
hey meiden even een vraagje wij lopen al bij gyn ivm een onregelmatige cyclus ... de gyn heeft nooit gezegd dat ik pco heb , maar ik vroeg me af mischien een beetje stomme vraag .. maar als je pco hebt word je dan helemaal niet ongi of duren de cyclussen heel lang ? ik word nooit ieder maand ongi , ik sla er meestal 1 over , vorige cyclus duurde 72 dagen en nu zit ik al weer op dag 67 , heb met de gyn afgesproken dat ik de eerst volgende ongi op de 3 dag bloed moet prikken en van uit die uitslagen wil hij met medicatie beginnen om een eisprong op te wekken ... gr .sybje
Hoi sybje, Met PCO hebben sommigen helemaal geen eisprong en anderen af en toe dus dat verschild per persoon. dus sommigen worden nooit ongi en anderen wel maar af en toe. hoop dat je hier wat aan hebt Groetjes Jammeke
Linda@ Er is hier eentje heel benieuwd hoor Hoe was de temp deze morgen? Hier vanmorgen terug begonnen met clomid 100 mg, vrijdag 13 juli FM ( hoop dat dit geen ongeluk brengt )
Hoi meiden, heb vanmorgen getempt: 0,1 gestegen, zat op 37,0, was in ineens zo zenuwachtig dat ik toch al heb getest, aaarrrccchhh negatief maar nog geen ongi te bekennen, heb 19 juni mijn ei gehad, het kan geloof ik wel tot dag 16 na je ei duren voordat je ongi wordt of niet? zit nu op dag 14.....afwachten dus, die temp blijft me wel moed geven.....
Sas, ik hoop dat spuiten dé oplossing is voor jou. Jammeke, balen dat je pco hebt, maar je weet nu tenminste wel wat er is, de spits is eraf. Succes ermee. Sybje, ik werd twee tot 5 keer per jaar ongi, bijna niet dus. Mariska, het komt vast goed de volgende ronde hoor. En Linda?
Oh, Linda wat spannend. Hier is de temp ook nog hoog. @ Cira, wanneer ga jij testen wordt ook spannend voor jou. Ik moet nog 6 dagen zeker wachten. Hoe voel jij je? Ik heb vaak krampen, steekjes achter het schaambeen, echt raar. Pijnlijke tepels en vanmorgen voelde ik me wat raar, maar goed dit hoeft allemaal natuurlijk niets te betekenen. Had het Ziekenhuis gebeld, uitslag van het bloed was er nog niet, moet donderdag terug bellen. Groetjes Cindy
Linda@ Spannend zeg... Ik ben ook maar op dpo 16 ongi geworden dus ja best nog effen wachten... Cindy@ Bij jou wordt het ook al best spannend hoor... Cira@ Ik duim ook voor jou meid... Bloemetje@ Ben je al op krammbezoek geweest? Ikzelf ga wachten tot volgende week als ze terug thuis is... Hopelijk ben ik er dan terug een beetje bovenop... ( heb zaterdag al om het cadeau geweest ) Jammeke@ Veel succes met de uitslag van de onderzoeken, kduim dat de zwemmers van je ventje goed zijn... Sybje@ Het is zoals jammeke al vermeldde, de ene wordt wel ongi en de andere niet ( ik behoor bij de niet-groep ) Deze maand wel want met behulp van clomid eindelijk een eisprong gehad maar jammergenoeg niet bevrucht
Ik ben de 10 dagen dat ik provera moet slikken altijd helemaal de kluts kwijt, erg prikkelbaar, emotioneel en erg moe...... Lot: hoe voel jij je als je provera slikt? Linda: spannend hoor! Helemaal herkenbaar dat je niet kan wachten met testen, het is ook zo moeilijk om geduldig te zijn!! Succes nog even met wachten!! Jammerke: 2-3 weken wachten op de uitslagen is erg lang, succes hoor!! Mariska: vrijdag de 13e gaat jouw hopelijk een mooi ei laten zien! Sybje: Ik ben in anderhalf jaar 2 keer ongi geweest....
Hé meiden, Linda, Cira en Cindy, mn duimen draaien door! Chantje, die provera werkt altijd erg heftig ja, zet m op meid, weet waar je het voor doet he Mariska, ja ik ben vanochtend geweest (was ff doorbijten en drie keer slikken, wel een heel lief babytje) en vanmiddag kreeg ik weer van iemand te horen dat ze zwanger is (net gestopt met de pil) Ik heb de hele middag alleen maar gejankt Wat is het toch oneerlijk allemaal. Wat ik ook zo erg vind is dat ik bijna niet meer blij kan zijn voor een ander, vind ik zo aso van mezelf, maar ik kan het gewoon even niet opbrengen. X Bloemetje ps: ik ben vandaag gebeld en morgen moet ik naar de anesthesist en opnameverpleegkundige om een en ander door te spreken voor de kijkoperatie. Hopelijk ben ik snel aan de beurt.
Bloemetje@ Kduim voor je morgen, dat je maar snel aan de beurt bent [-o< Kan je goed begrijpen hoor, bij mij hier juist hetzelfde... Ook al veel gejankt vandaag, even blij en dan weer traantjes. Heb dat ook dat ik bijna niet meer blij kan zijn voor een ander ( vind dat ook erg voor mezelf ) Maar ja denk dat dit wel heel normaal is hoor aangezien wij moeilijk zwanger geraken. Ooit komt onze tijd wel, maar liever vroeg dan laat De mensen in m'n naaste omgeving kunnen gelukkig wel begrijpen dat ik het moeilijk heb met babytjes, zwangerschappen enz...
@linda jeetje nog wel spannend met je temp hopelijk over 2 dagen een mooie positieve test! @cira en cindy bij jullie ook spannend veel succes en hopelijk gauw een zwangere hier, succes! @bloemetje kan je verdriet heel goed begrijpen en hoop dat je echt snel aan de beurt bent voor de leo succes morgen! @mariska moeilijk he dan bij iemand op kraamvisite je wil zelf ook zo graag, succes! en 13 juli een groeiend ei hoor! @chantje ik heb wat last van mijn tepels, hoofdpijn en soms een vergiet maar weet niet of dit door de provera kan komen nog 3 dagen voor mij en dan snel weer verder hoop ik! succes! @jammeke even balen als je hoort dat je pco hebt maar bij velen kan er wat aan gedaan worden dus daar hopen we op he succes! @sybje ik ben erg onregelmatig ongesteld en vaak ook erg weinig...aan je bloed kunnen ze volgens mij al veel zien hopelijk helpt de gyn je dan verder en weet je of er wat is veel succes!
oke meiden bedankt voor jullie reacties. mijn cyclus slaat tot nu toe iedere keer een maand over ..... maar pco kun je dat ook zien met een inwendige echo ? de gyn heeft nl 2 keer een inwendige echo gedaan en toen was er niks te zien volgens hem , gewoon echt niks , geen ei geen slijm ..... maar bij pco zou je toch een soort van kralenkrans moeten zien ? de gyn zei dat ik de eerst volgende ongi de 3e dag bloed moet gaan prikken en vanuit die uitslagen wil hij beginnen met medicijnen om een eisprong op te wekken , weet alleen niet of dat clomid gaat worden , zover was ik nog niet ... L.sybje