20 augustus: Kim 1ste echo 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 9 september: Esde 1ste afspr fertiliteitsafd 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend 18 maart 2009: Thamara uitgerekend 22 maart 2009: Poohbear uitgerekend KLUSSERS: Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Milla Sinds juni 2007 bezig, 7 rondes gehad,3 met Clomid, 1 met Puregon, nu in 8e ronde opnieuw met Puregon spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. clomid 50mg en 100mg doet niets, nu nog 150mg proberen en anders spuiten. Inge84 maandag 30 juni beginnen met metformine in combi met clomid 100. Benieuwd of het wat doet. Didlina nu menopur en pregnyl, mooi ei op dag 12! Nu duimen maar!! Evamariah bezig met afvallen alvorens gyn stappen gaat ondernemen. Eerder zwanger geweest, helaas in januari misgegaan. Ryanne: 8 juli PCO geconstateerd. na Provera ongie geworden maar wegens vakantie een maandje rust. Zwemmers prima. Esde:Staat aan begin van de mmm. ZWANGER: Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 25 juli 20 weken echo!!! 5 augustus 3e controle bij de vlos. Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! Thamara:11-1-08 pco vastgesteld, eerst 3 ronden clomid gehad en nu na 1ste ronde puregon ZWANGERRR. 30-7-08-> 1ste echo Poohbear:clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. 2de ronde puregon ZWANGER Kim1984: 6e ronde clomid waarvan 4 rondes clomid 50 en 2 rondes clomid 25 ZWANGERRRRR!!!!! 20 augustus 1ste echo! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een dochtertje genaamd Suze Sas7 7 juli 2008 van een zoontje genaamd Thijs Cira 5 augustus 2008 van een zoontje genaamd Jaimy VAKANTIELIJSTJE: 4 augustus t/m 15 augustus Ryanne naar Noorwegen 15 augustus t/m 22 augustus Makkie weekje camping Overijssel 29 augustus t/m 6 september Milla naar Texel 12 september t/m 19 september Esde naar Texel ------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
[quote="Milla @ All, de eerste spuit zit er weer inmiddels weer in. Nu hopen op een goed resultaat. Hebben jullie dat ook dat na mate de tijd vertsrijkt je anders tegen het zwanger worden aankijkt? In mijn geval, de teleurstelling wordt elke ronde groter, maar de stress van hoe mijn lichaam op dingen reageert, is steeds minder omdat ik inmiddels van mijn lichaam geleerd heb hoe dat het op bepaalde dingen reageert en wat bepaalde tekens betekenen.[/quote] Tja, ik heb dat ook hoor. En eigenlijk niet zo positief: ik begin steeds meer van die momenten te krijgen dat ik begin te twijfelen of het überhaupt nog wel ooit gaat lukken. Slaat natuurlijk nergens op want er zijn voor ons nog hartstikke veel wegen die naar Rome leiden, maar soms zit je er gewoon even doorheen. Helemaal als vriendinnen zwanger worden, op het punt staan om te bevallen of als je op een andere manier geconfronteerd wordt met je kinderwens. En ik betrap mezelf er daarnaast ook steeds meer op dat ik denk: hoe was het geweest als ik níet die miskraam had gehad en ik nu bevallen zou zijn van een mooi, gezond kind .
Helaas Pindakaas, kan ik er alleen nog van maken. Kom net van de gyn, die had zelf extra keertje getest.. en er was niks te bekennen. Wel heb ik nog een porsie primolut gekregen van 5 dagen. Hierna zei hij dat we gaan overschakkelen naar Clomid. Pfffffff.... wist dat er iets niet goed zat.!
@All, trouwens dankjewel voor jullie steun allemaal. Zonder jullie had ik het niet eens gered om de 2e test poging pas bij vandaag te laten.
Even een update, ik wordt helemaal gek! Gisteravond dacht na nog een drupje bloed: "het is echt over!"... Maar vandaag van heel de dag geen drupje gezien dus toch nog een sprankeltje hoop, maar nu net opnieuw een drupje dus ik denk dat het toch echt wel zal doorzetten... Weet er trouwens iemand of het ook kan zijn dat je na je eisprong niet genoeg hormonen aanmaakt om het vruchtje te houden?! Ik zat het me net even af te vragen...
@didlina : ja dat kan wel als je progestron gehalte niet goed is kan het vruchtje niet houden en nestelen
Meiden daar ben ik weer heb alles even snel doorgelezen en wil iedereen nog even een dikke knuffel geven. Ik kan jullie vertellen al die moeite en onzekerheid huilmomenten enz enz het is het waard en je bent het zo vergeten als je eenmaal je wondertje in je handen mag houden. Ik zal weer proberen om vanaf nu persoonlijk te reageren, maar het is wel druk hier ineens met ons ventje. Kim gefeliciteerd met je zwangerschap!
sorry hier even een ego berichtje. ik ga nu genieten van een welverdiende vakantie en daarna weer een afspraak maken in het zh. als i kterug ben zal ik alles proberen bij te lezen en weer trouw te reageren. succes iedereen en tot in september!
@poohbear : het gaat wel redelijk ......het ene moment voel ik me goed en het andere moment word ik niet goed tijdens het eten ...maar goed nog 1 dikke week wachten en dan weet ik meer , zit denk ik niet helemaal goed met de suikers al hoop ik van wel
je hebt ook niet echt een lekkere zwangerschap he. Eerst met dat overgeven/uitdrogen en nu dit... Echt niet leuk he?! Knuf!
Hallo lieve meiden Hoe is het met jullie? @ Cira gefeliciteerd met jullie zoon! Alles goed gegaan? @meisje hoe was je USA trip? @Pooh alweer 9 weekjes, wat gaat het snel. Hoe voel je je? Ik ga nog ff teruglezen zodat ik weer bij ben. Wij zijn van gister terug met vakantie en het was heerlijk. Hebben genoten en gaan weer met goede moed de volgende ronde in. Kan bij dag 35 provera halen en dan gaan we de eerste ronde in.
Hoi allemaal, Ik kom hier ook meelezen dus... Eens even voorstellen.....sinds mei 2007 gestopt met pil, mei 2008 naar gyn, direct PCO vastgesteld, zwemmers redelijk, juli start Clomid 50. 2 weken terug 3 x echo, groot follikel, posi LH test, en 1 week terug op CD24 een progesteronwaarde van 98.6, dus superei gehad! Nu 3 dagen voor NOD. Voel me super sinds ik Clomid slik, geen bijwerkingen en altijd vrolijk. Ben heel nieuwsgierig, nog geen ongi toestanden in aantocht, we wachten rustig af. Moet wel zeggen dat sinds de PCO is vastgesteld, de druk er compleet af is, we hebben echt zoiets van, nou ja dat is dus gewoon pech, maar we weten wel wat er aan de hand is. We voelen ons prima in het ziekenhuis waar we zitten, het komt vast goed! Zo dat is in het kort ons verhaal. Groetjes
@pluisje, Ik ga voor je duimen dat het raak is. Je progesteronwaarde is in ieder geval perfect! @ryanne. ja het gaat goed hier. Ben alleen erg moe en heb rare eetgewoontes...hihi!sucees he!
@poohbear, dank je. wordt wel een beetje zenuwachtig nu, maar probeer er niet te veel over na te denken, lees dat jij 9 weken zwanger bent. Gefeliciteerd! Gaat het goed?