PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pluisje, welkom hier!
    Hopelijk is je verblijf in dit topic maar van korte duur en is het deze ronde gewoon al hartstikke raak! Ik duim voor je!

@ Ryanne: De vakantie was in 1 woord SUPER! Enige minpuntje was dat ik wel ongesteld ben geworden (1 dag vóór mijn eigenlijke uitgerekende datum, dus dat was een dubbele domper!). Maar verder écht een super vakantie gehad, veel gezien en echt genoten!

@ Didlina: Hoe staat het met jou meissie?

Verder: ik ben net terug van nieuwe FM. Er zat wel een ei, maar dat was 1,25 bij 0,91 cm dus stelde nog niet veel voor. Baalde er wel weer goed van, zit nu geloof ik al weer op dag 20 en nog niks geen fatsoenlijk ei te bekennen! Hoewel ik gisteren wel meende wat te voelen, en ik behoorlijk wat slijm verlies. Toen de echoscopiste ook nog suggereerde of ik mijn ei dan niet al gehad had, had ik het even helemaal gehad! Nu mag ik over een week weer, maar heb de afspraak met de assistente gemaakt voor a.s. vrijdag. Ben veel te bang dat ik mijn ei anders weer mis!
    Volgende ronde gaan we voor IUI.
    De echoscopiste had de vorige FM gesuggereerd dat clomid misschien iets voor ons zou zijn, ivm de lange cycli. Dus ik gaf dat net bij de FM aan (was een andere echoscopiste) maar die zei dat de gyn n.a.v. een gesprek dat wij een paar weken terug hadden, opgeschreven heeft dat het in eigen cyclus zou moeten/mogen. Pfff.... lekker, die interne communicatie. Heb het weer even helemaal gehad daar.

2. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje ook hier ik duim dat je ei goed groeit en springt en dat jullie de IUI niet meer nodig hebben.

Ryanne alles is goed gegaan het was een geplande Keizersnede en mag niet klagen over het herstel. Jaimy doet het perfect we genieten met volle tuigen van hem.

Pluisje welkom hier! Hopenlijk kom e snel met heel goed nieuws.

Sybje dikke knuf meid!

Meiden hier gaat alles goed! We genieten echt elke minuut van de dag. Ik hoop dat jullie dit vooruitzicht allemaal heel erg snel hebben!

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @all dankje wel meiden ...heb bij zwnagere dames van het pco clubje even een update getikt ....gaat effe niet zo lekker ....

@meisje : spannend , maar ook wel apart dat er niet duidelijk overlegd word over wel of niet clomid

@pluisje : welkom helaas ... hoop dat het snel raak is voor jullie

4. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim voor je meisje, balen van die lange cyclus!

Meiden, op dit moment ben ik niet zoveel online, ben ceremoniemeester bij de bruiloft van mijn vriendin en nu dus super druk (het is vrijdag) afgelopen weekend vrijgezellenfeest dus druk druk druk. Wel goede afleiding want ik ben nu nog niet te veel aan het aftellen tot de IVF.

Succes meiden!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Soooooo.... (nu volgt een onsmakelijk verhaal, wie geen zin heeft moet NU stoppen met lezen)....

Ik liep net in het dorp en ik voelde gewoon dat ik 'vruchtbaar slijm' lekte!
    Net even naar de wc, en inderdaad, een super grote klodder!
    Jippieeeee dat gaat er weer op lijken!

6. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik heb een vraagje Ik heb het ook al ergens anders gesteld maar hier zitten ten slotte mijn "PCO Genoten" hihi..

Vorige maand had ik een hele mooie eisprong met 150 mg Clomid. deze maand vol positieve moed weer begonnen met de clomid 150 mg, maar helaas groeien de eitjes niet groter dan 10 mm. Ik moet vrijdag weer heen om te kijken of er nog iets gebeurd is.. Ik vraag me af of ik de volgende ronde nog een keer Clomid 150 mg krijg omdat het deze keer niet is aangeslagen.. Zijn er hier ook verhalen dat het de ene maand niet aangeslagen was en de volgende maand wel weer met dezelfde hoeveelheid Clomid?

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee ik heb 3 rondes clomid 50 mg gedaan de 1e ronde reageerdeik wel wat maar de 2e en 3e ronde steeds minder , weet niet hoe dat bij de andere meiden zit

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik gebruik nog geen clomid, maar ik hoor wel vaker dat het de ene keer wél aanslaat, en de andere keer niet.
    Vaag dus...

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Anneke; ik heb 1 x 150 clomid gekregen en was toen zwanger, helaas een mk. Na de mk sloeg 150 ook weer aan (nu heb ik een dochtertje)

Succes met je behandeling

10. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ pluisje: welkom hier en hopelijk kan je snel genieten van een zwangerschap (en hopelijk wij ook allemaal natuurlijk!)

@ anneke: ik heb 3x chlomid geprobeerd waarvan er maar 1 keertje een eitje was, toen hebben ze besloten om een kijkoperatie+LEO uit te voeren en nadien te spuiten...
    Ik heb ook al verschillende keren gehoord en gelezen dat dat nu eenmaal de symptonen van PCO zijn (die onvoorspelbaarheid)

@ meisje: JOEHOE meid! Babydancing!

@ linda: wat fijn dat je wat afleiding hebt en zo'n huwelijk is toch een speciaal moment hé...

Ik ben ondertussen weer aan de spuitjes, ik hoop dat ik deze ronde ook zo'n mooie eisprong zal hebben en dat het stilaan de laatste ronde mag zijn want amaai ons beebje vraagt geduld hoor!...

11. hallo allemaal...
    Wat is het rustig hier.
    Hoe is het met jullie?
    Heb zelf niet veel te melden op het moment maar vind het leuk om te weten hoe het met jullie gaat.
    Nog mensen die binnenkort kunnen testen?

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha Ryanne!

Ja, rustig hier!
    Ik denk dat er maar weinig zijn die net voor hun NOD zitten, want dan is het vaak een stuk drukker!
    Hier eigenlijk ook niks nieuws sinds mijn berichtjes van gister.
    Alles onder controle!

13. pluisje79

pluisje79 Lid

Jul 1, 2007
    58
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie welkom! Gisteren was mijn NOD en helaas pindakaas, de ongi kwam. Wel heel raar, totaal geen krampen, migraine en al dat gedoe wat normaal bij mijn ongi is, dus hoe dat nou zit....Maar we gaan nu vol goede moed naar ronde 2 met Clomid.

@Didlina, hoop voor je dat je over een paar weekjes goed nieuws hebt, het wachten is ook echt het ergste he, pffff

@Ryanne, spannend zo vlak voor de NOD, hopelijk goed nieuws

14. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ pluisje: het is inderdaad te hopen dat we allemaal naar "de andere kant" mogen, want het is hier weer tijd voor wat roze zou ik zeggen! :D

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    succes meiden, met spuiten en wachten wachten wachten!

16. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden er zijn voldoende vrije plekken hoor ;) Dus kom allemaal maar snel in het roze.

Het is hier inderdaad wel aardig rustig. Meiden ik denk nog steeds aan jullie allen!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, morgenvroeg ben ik weer aan de beurt voor mijn 17e (!) FM dit jaar. Ben benieuwd, heb best wel weer last (zowel links als rechts) dus hoop/denk dat er wel wat te zien zal zijn.
    Ik laat het wel weer weten morgen!
    X

18. @Pluis deze maand rustmaandje, ben af aan het tellen om volgende week met de eerste ronde Clomid te beginnen.

@ Meisje succes morgen en laat ons wat weten!

19. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ meisje: succes morgen! Je kan wel goed de tel houden met de FM's :D ik zou echt niet weten hoeveel ik er al gehad heb!

20. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : succes morgen met de fm !

Share This Page