meisje, succes met de FM! (heb laatst ook alle fm's opgeteld van het afgelopen jaar....slik, waren er wel 50!)
Haha, ik schrijf de afspraken gewoon in mijn agenda, dus zo moeilijk was dat niet hoor! Als er trouwens dalijk niks te zien is, eet ik mijn schoen op. Want ik voel écht dat er iets op springen staat. Nou ja, jullie horen het wel! X
Heb er zin in! Hoop dat mijn ei niet te lang op zich laat wachten want ik kan via deze site alleen maar een banner maken voor een cyclus tot 38 dagen (wat een discriminatie he ). Ik ben er bang voor dat het ei pas zondag of maandag zal springen, dus dan heb ik dalijk een cyclus van 40 dagen! PFFFFFFFF..... gaat toch nergens over he.
Meisje geweldig, lekker in het weekend Ik heb super bruiloft-ceremoniemeester-dagen gehad, het was een groot feest. Nu weer alles laten bekomen en tot rust komen. Vanaf nu weer op en top gezond, geen alcohol, oftewel mijn lichaam de aandacht geven die het nodig heeft de komende tijd (klinkt een beetje zweverig haha).
@ Linda: Goed om te horen dat het leuk is geweest! Ik ben zelf ook een keer ceremoniemeester geweest op de bruiloft van hele goede vrienden, en dat was wel heeeel veel werk. Maar wel super, helemaal als het resultaat naar wens (en naar wens van het bruidspaar) is!
@ Linda: leuk dat het zo goed meegevallen is, lijkt me toch ook niet zo eenvoudig om alles in goede banen te leiden... En nu hopelijk een goede start van de volgende ronde! @ meisje: wat doe je hier?! (grapje, we horen natuurlijk graag alle nieuwtjes!) Hier verder niets speciaals te melden, dagelijks een spuitje en morgen op controle voor fm... hopelijk is er al iets te zien!
Bedankt lieve meiden. We zijn nu tussen de 4/5 weken zwanger. Vandaag ga ik bellen met de gyn voor een afspraak voor een echo! Ik voel me nog wel een beetje onzeker hoor, en hoop gewoon dat het allemaal goed gaat.