Kom net terug van het ziekenhuis. Mijn ei zit er nog steeds, was nu 23 mm dus zal vandaag wel springen. Morgen nog een keer kijken, en dan daarna overleg met de fertiliteitsarts over de IUI van volgende ronde (met name over de vraag of ik dan Clomid moet gaan slikken ivm mijn lange cycli). Spannend weer! X
Inge gefeliciteerd! Geniet ervan meid! @ meisje wat super zeg! Dat het maar snel mag springen. Goed klussen he Heb net een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts voor a.s. donderdag dus ben eens benieuwd. Ongie helaas weer niet vanzelf gekomen dus ga nu beginnen met de Clomid
Heej meiden, lang niks meer van me laten horen maar mn pc is aan gort. Nu zit ik even bij mn moeder achter de pc. Heb dus geen tijd om alles terug te lezen maar ik kom even een nieuwtje brengen! WIJ KRIJGEN EEN TWEELING Dat wilde ik jullie niet onthouden! Tot snel en Inge gefeliciteerd! Geniet ervan! Kusss
Ja haha! De gyn zei heel leuk: "Oh het zijn er twee!". We schrokken wel even maar goed nu zijn we eraan gewend! -xx-
JEEEE KIM, WAT EEN NIEUWS ZEG! SUPER! \/ Hopelijk blijft alles gewoon lekker goed gaan in jouw buikje! Geniet ervan!
@ Inge gefeliciteerd met je zwangerschap. @ Kim wat super zeg een tweeling. Gefeliciteerd met jullie dubbel geluk.
@ Inge: Super Gefeliciteerd! Geniet ervan! @ Meisje: dat je eitje dan maar snel een sprongetje waagt! @ Kim: Wat leuk! Geniet ervan want nu heb je dubbel geluk Ben vandaag voor fm geweest, eitje was nog maar 6mm ongeveer, het is natuurlijk nog vroeg maar ben toch een beetje teleurgesteld omdat ik vorige keer op dag 12 al een eisprong had... Donderdag opnieuw fm hopelijk is het dan al veel gegroeid!
Kim, wat super een tweeling! Van harte! Gaaf! Inge, jjaaaaaa zwanger! Jullie ook van harte en geniet ervan! Meisje, klussen met die hap nog even! Didlina, ik duim voor een snel groeiend ei! De rest, toi toi toi dames!
@inge....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd! Wat zal lammie blij zijn! Wij zijn ook al net met 5 weken bij hem geweest en toen zag ie alleen een vruchtzakje...maar dat is ook al gaaf om te zien! @kim, een tweeling, super!
Hey, daar ben ik weer! Heb net weer FM gehad. Gisteren was het ei 23 mm, vandaag was ie weg. Hebben zondag en gisteren goed geklust, dus nu maar hopen dat het zin heeft gehad! Heb ook overleg gehad met de fertiliteitsarts. Volgende ronde gaan wij met de IUI en met clomid (50mg) beginnen. Hoop dat het niet nodig is, maar als dat wel is dan kan die clomid er hopelijk voor zorgen dat mijn cyclus wat korter wordt. @ Inge: en al bijgekomen van de schrik?
meisje wat super! *duimduim* Ben vanochtend ongie geworden, helemaal uit mezelf Donderdag naar ZH om met de Clomid te beginnen. Ben zo benieuwd
Meisje ik duim voor je! Ik ben nog steeds een beetje perplex. Moet wel bekennen dat ik gisteren al wat leuks heb gekocht en we hebben van mijn ouders baby nikes gehad, echt zoooooooooo lief. Maar vind het echt heel spannend hoor dat wel. Hoop zo dat het gewoon goed gaat...!
@ makkie: wat lang geleden, hoe gaat het met jou meis? (En met babytje natuurlijk) @ Meisje: hopelijk bracht deze ronde meer geluk, ik duim héél hard voor je hoor! @ ryanne: hopelijk doet de chlomid goed zijn werk, succes ermee! Ik moet morgen weer voor fm, ik verwacht niet dat m'n eitje veel gegroeid zal zijn, ik hoop van wel anders is er weer een cyclus voorbij...