@ didlina al geweest? hoe was je fm? @ meisje idd erg rustig hier. @ inge het gaat zeker goed! Hoe ver ben je? Vanochtend naar t ziekenhuis geweest en alle onderzoeken waren bij beide goed. Vandaag begonnen met Clomid en volgende week voor het eerst op controle.
Nou Ryanne, ben benieuwd of de Clomid iets voor je doet! Ik vanaf volgende ronde ook (en hoop dat mijn cyclus er iets korter van gaat worden...)
@ryanne : spannend zeg , hopelijk slaat de clomid snel aan ! @meisje : hoop voor je dat de clomid dadelijk de cyclus wat korter maakt !
Wilde even hallo zeggen, volgende week gaat het een klein beetje beginnen, ben benieuwd of ik eind volgende week al aan de medicijnen zit...
Er zit beweging in, de fert.arts verwacht dat ik maandag tegen een eisprong zal zitten en dan krijg ik pregnyl (moet dus maandagavond terug voor fm)... @ Ryanne: ben ook benieuwd naar het resultaat bij jou, hopelijk werkt het bij jou beter dan bij mij! @ Linda: wat spannend, weet je al iets meer qua medicijnen en datum? @ Makkie: fijn dat het zo goed gaat met jullie, dan kan je er vollop van genieten!
Didlina ik ga duimen voor een mooi ei! Meisje ik duim voor jou ook! Linda heel heel veel succes dadelijk met jullie eerste IVF! Inge gefeliciteerd! Ryanne ik duim dat je deze ronde een mooi ei gaat krijgen!
@ cira: hoe gaat het met je kleintje? Hebben jullie alles al terug op "orde" in jullie nieuwe leven, want een kleintje zou je wereld op z'n kop zetten zeggen ze hé... @ zwangere PCO'ers: herinneren jullie op welke dag jullie een eisprong hadden toen jullie zwanger werden? Mijn gynae zei ooit: "als je eisprong te laat (na dag 14) komt, is de kwaliteit en dus ook de bevruchtingskans kleiner... Mijn fert.arts zegt: "fabeltje" Wat denken jullie?
@ Didlina ik voel mijn eisprong nooit (zelf met de pregnyl heb ik niets gevoeld) @ Linda heel veel succes met alles. @ Ryanne jij ook heel veel succes met alles. Hopelijk slaat de clomid goed aan. @ Inge hoe voel je je ? Hier gaat alles goed. Afgelopen donderdag voor het laatst bij de gyn geweest. Aankomende dinsdag 1st x VK Ga voor jullie allemaal duimen dat jullie ons snel mogen volgen. Liefs Thamara
@didlina, mijn gyn zei dat hoe eerder je eisprong, hoe beter de kwaliteit was. Eerste ronde had ik eispron op dag 23, tweede succesvolle keer op dag 13. ik weet niet of het daar aan heeft gelegen... Ik voelde mn eisprong wel. enorme felle pijnsheut en daarna niets meer. Stond echt dubbel gebogen!
Didlina, ik had toen ik zwanger raakte mijn eisprong op dag 13. Zat meestal met mijn eisprong tussen dag 13 en 16. Geen idee of een vroeger ei 'beter' is... nooit van gehoord. Veel succes maandag met je fm! Linda, meid, spannend dat het nu bijna allemaal gaat beginnen. Heel veel succes en sterkte toegewenst en natuurlijk heel veel GELUK dat je snel zwanger zult zijn! Meiden aan de klus, succes en zet um op!
Hallo dames, Ik heb even een vraagje aan de ervaren Clomid-gebruiksters! Ik zie dat veel meiden tijdens de Clomid-kuur een FM krijgen, maar ik heb dit helaas niet.. Mijn gyn vond het prima om op dag 21 bloed te prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.. Ik heb vandaag geprikt en krijg woensdag de uitslag! Maar stel dat ik mijn eisprong later heb dan CD14, kunnen ze dat dan wel zien bij deze bloedtest? Alvast bedankt voor de tips!
Thanks! Ik ben alleen bang dat die piek misschien nog niet te zien is in het bloed of misschien al geweest is.. Of beter gezegd; Ik baal gewoon dat ik nu niet precies weet waar ik aan toe ben en ook gewoon een FM wil! Hahahaha
Thanks voor je antwoord! Ik neem gewoon weer even plaats op het wachtbankje, ben zo slecht in wachten.. Grrrr! Maar ik zou het toch wel fijn vinden om de volgende keer een FM te krijgen! Nu moet ik maar raden of het gewerkt heeft en waarom ik zulke rare buikkrampen en zere borsten heb! Wachten sucks!
succes linda! Ik had ook liever een fm hoor, dan weet je tenminste of je kans maakt ja of nee.! Hoe hoger je progesteron spiegel, hoe beter! duim duim duim!