Linda, ik hoop dat je ongi snel doorzet, dan kunnen jullie verder! Heel veel succes meid, hopelijk loopt het verder allemaal voorspoedig!
@ ryanne: joepie! Ga ervoor, hopelijk komt er geen volgende ronde! @ vlindertje: ik vrees dat je inderdaad in hetzelfde schuitje zit zoals iedereen hier (spijtig genoeg)... In ieder geval kan je nu geholpen worden en zal ook jullie wens wel uitkomen! Veel succes! @ linda: weer geduld hebben (vreselijk hé), maar een troost is toch dat er vooruitgang is hé, alleen wat traag dan Ik ben zelf ook geen held in geduld hebben en dat heb je hier spijtig genoeg wél nodig hé
Hey lieve dames, Het is écht mis. Ben al naar het ziekenhuis geweest, maar daar konden ze op de echo niks zien. Ben de hele dag flink aan het vloeien, alleen nog maar rood bloed met af en toe wat stolsels. Buikkrampen valt mee, maar wel best veel last van mijn rug. Kortom, het is écht mis... Het is ons tot nog toe dus niet gegund... Wat een pech he. Ik meld me morgen wel weer. X
hoi allemaal, bedankt voor het antwoord.en misschien blijkt mijn vermoeden dan toch wel te kloppen.ik heb de gyn verteld over mijn vermoeden van pco maar hij zei dus:nee ik denk het niet je bent slank en hebt geen overmatige haargroei en ik zie juist heel veel eitjes. ? nou ja ik hoor waarschijnlijk de volgende keer meer want ik moet dan ook naar een andere gyn. een vrouwelijke gelukkig.om nog een echo te doen dus ik wacht het af en hou jullie op de hoogte. groetjes
Meisje, hier ook nogmaals een hele dikke knuffel, vind het vreselijk voor jullie... veel sterkte... Vlindertje85, hier ook eentje met PCO, slank (zelfs wat te licht, hoewel nu niet meer dan ) geen overmatig haargroei, geen acne, geen een van de typische PCO kwaaltjes, maar toch echt wel flinke PCO! En te veel eitjes, dat is juist een beeld dat daarbij hoort!
Meisje dat meen je gewoon niet! Ik heb helemaal kippenvel, dit keer van de mega schrik, hoe gaat het met je joh? Ik had het nog helemaal niet gelezen! Heel veel sterkte meis, ik ben er helemaal kapot van.
ik is er weer.. Net terug van het Zh en mn ei is weg Moet er deze ronde niet veel van verwachten want mn ei was pas op dag 21. Dinsdag bloed laten prikken en volgende ronde 100 mg. Blij dat het deze maand bijna voorbij is want begon wel zwaar te worden. Vanaf dag 3 om de dag naar zh en laatste dagen elke dag. Meisje hoe is het met je?
Ryanne, ik zie dat jij ook in Limburg woont, in welk ziekenhuis ben jij onder behandeling en hoe bevalt het? Meisje0123, hoe gaat het nu met je?
Bij het Azm en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben! Kan altijd meteen terecht en geen wachttijden.. Jij? Hoe gaat het met jou? Bijna weer ei tijd zie ik.
meisje ik wilde je zeggen dat ik het verschrikkelijk voor jullie vind... jeetje...... mag het dan eindelijk eens een keertje goed gaan........... veel sterkte jose
@ meisje: héél veel sterkte, ik krijg het er echt koud van! @ vlindertje: ik heb ook een klein beetje "ondergewicht" en zit toch met PCO dus dat is geen vereiste denk ik hoor. En zoals makkie zegt zo veel eitjes is juist een teken... Misschien eens andere gyn of zo proberen? @ linda: heeft je ongi al doorgezet of ben je nog steeds ongeduldig aan het wachten? Ik maak natuurlijk mezelf weer helemaal gek met dat lange wachten hier!
@ makkie: ik heb wel andere (al dan niet denkbeeldige) symptomen dan anders, waar ik natuurlijk helemaal gek van word! Spijtig dat je niet op een of andere manier zo goed als meteen na je eisprong kan weten of het gelukt is hé... Misschien maar goed ook, want dan kan je eitje al wel bevrucht zijn maar nog niet ingenesteld of zo, dan zou de teleurstelling waarschijnlijk nog groter zijn als je echt weet of je min of meer zwanger was of niet... Hoe gaat het met jouw beebje? Hoe groot en zwaar is hij/zij al?
@didlina: tja, dat zou wat zijn, meteen kunnen kijken of er iets gaande is.... maar idd, dan kan er nog zoveel mis gaan, dat je dat mss helemaal niet al wilt weten... maar ik vind 2 weken wachten op een ei en dan nog 2 weken op je NOD zoooo lang! Pfffff dan zou het wel lekker zijn om al eerder zekerheid te hebben... ik duim voor je hoor! met mij en de beeb alles super! Ik weet niet precies hoe groot/zwaar hij/zij exact is, maar goed op schema, dus zo rond de 36 cm en meer dan een kilo alweer!
@didlina, jeetje wat spannend weer zeg, slopend he! @meisje: ik denk aan je steeds! ik moet even zeuren, nog steeds geen ongi en ik ben bang dat ik helemaal geen ongi wordt (hiervoor aan de orgametril zodat je weinig tot geen BS aanmaakt). De arts had het al gezegd en dat er dan evt. wel begonnen wordt met stimuleren maar mijn gevoel zegt dat het beter is dat je eerst ongi wordt. Aaaarrrccchhhh mijn vriend heeft helemaal gelijk en zegt dat de arts heus geen ontverantwoorde beslissingen neemt. Ook ben ik dan weer bang dat ik dan straks helemaal niet kan starten ofzo (!). Maak me waarschijnlijk druk om niks maar waarom kan het nou nooit eens gewoon! Sorry dit moest ik even kwijt! Morgen bellen naar de Gyn.
heel herkenbaar linda. Ik werd met de provera altijd pas na 8-13 dagen ongesteld. En als je door wilt naar de volgende poging is dat heel lang en frustrerend! Succes!