met een inwendige echo zien ze dan vaak een kralenkrans sybje of enkele blaasjes(eitjes rond de eierstokken volgens mij! succes!
@ lot23 oooh ok ja ik neem aan dat als de gyn zegt dat hij niks ziet dat hij ook niet dat gezien heeft... op de een of andere manier ben ik zo hopelooz op zoek naar een reden waarom het niet lukt ..... L.sybje
Hallo lieve meiden, Nou hier nog steeds geen ongi morgenavond gaan wij op vakantie dus ik test toch maar morgenvroeg nog even. Mocht het dan weer negatief zijn neem ik wel wat testen en mijn clomid 150 mg mee en dan zien we wel in Spanje! Ik laat morgen dus nog wel even van me horen. @cira en cindy ik blijf duimen voor jullie! @bloemetje jeetje jij hebt het op dit moment ook niet makkelijk he! Heb je al nieuws over de leo? @mariska heel veel suc6 met je eitje! @chantje en Lot wanneer denk je dat ongi moet worden? @jammeke en Sybke wij zijn er voor je! @deborah ben even kwijt waar jij staat in je cyclus maar natuurlijk jij ook heel veel suc6 deze maand! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, wilde voor mijn vakantie nog even iedereen wat zeggen. Nou meiden morgen laat ik nog even wat van de test horen en dan in ieder geval tot 23 juli!
@Linda, Een hele fijne vakantie, geniet ervan. Misschien kom je wel zwanger terug! Wie weet zijn er dan hier ook wat zwangere bij. Hoe lang blijf je en waar ga je precies heen? Groetjes Cindy
Lindan spannend Meid ik dum voor je! En alvast fijne vakantie Ik moet morgen eigenlijk ongi worden (als ik gewoon van 4 weken uit ga natuurlijk, niet dat mijn cyclus altijd om de 4 weken is natuurlijk) maar goed ik ga ervan maar vanuit, en anders ga ik na het weekend wel een test wagen. Is de test negatief dan wacht ik toch nog op een volgende menstruatie duurt dit dan weer pa 3 maanden dan ga ik begin spetember een afspraak maken bij de gynocoloog, zo heb ik het voor mezelf een beetje op een rij gezet.
He meiden. Hier een berichtje van mij. Ik ben heel erg moe en nog niet ongi. Verder s' avonds vaak missenlijk. Heb wel echt die ongi krampjes. wet het echt niet. Durf eigenlijk niet te testen. Ben zo bang dat het neg is terwijl mijn lichaam toch wel redelijk wat symptonen van grote veranderingen vertoont. Ik zit nu echt als een zombie achter de comp.
Linda ik blijf voor je duimen! alvast een fijne vakantie! Mariska, Moeilijk is dat he .Een collega van mijn man vertelde ook dat ze zwanger is. Ze voelt zich schuldig daarover tegen ons. Zij is ook snel zwanger geraakt en wij..... Dikke cyberknuf! Cindy spannend voor jou ik duim voor je! @ all thanx voor het duimen hoop dat ik snel positief : nieuws kan brengen.
Spannend meid ik weet het soms ook niet, ik heb helemaal geen vertoningen en durf dus ook niet te testen omdat ik bijna zeker weet dat er weer teleurstlling komt, ook al heb ik de net wel zwangerschaptesten besteld via het net, want aan de ene kant zou ik het toch willen weten om weer verder te kunnen en dan maar wachten wanneer ik weer ongi wordt
linda spannend nog steeds zeg gelukkig laat je morgen nog wat horen anders zitten wij ook 2 weken in spanning...een hele fijne vakantie en ik spreek je over 4 weken want als jij terug bent ga ik dus veel succes! Ik neem vrijdag mijn laatste provera en hoop dan binnen 3-7 dagen ongie te worden! Cira jeetje wat spannend zeg hoop zo dat de symptomen kloppen en dat het raak is succes en volg je want ben erg benieuwd! duimen draaien! cindy hoe voel jij je? bloemetje hoe was het in het zh? chantje hoe voel je je door de provera? mariska hoe is het met jouw?
Goedemorgen meiden, even een berichtje van mij, ik kreeg gisteravond een beetje lichtbruine afscheiding, gamover dacht ik, heb m'n huilbui al gehad, ik heb daarom maar niet getest, nu lijkt het alleen weer weg te zijn en mijn temp blijft hangen op 36,9, ik weet het ook niet meer, ik neem m'n testen en clomid mee, we zien wel ik hou er nu wel sterk rekening mee dat ik ongi ga worden. Lieverds, allemaal hele fijne weken, hou jullie taai, de moed niet opgeven! en ik hoop dat er toch iemand van ons zwanger deze zomer uitkomt! Dikke kus aan jullie allemaal!
Linda ik zal nog voor je duimen! Geniet van je vakantie! En we horen het dan wel over 2 weken! Toch wel beetje spannend!
Oohhh Linda wat spannend! Ik hoop dat je na je vakantie met goed nieuws terugkomt! Hier gaat alles goed. Morgen moet ik weer voor ee fm naar het ziekenhuis en ik hoop dat ook deze maand de clomid weer aanslaat. Ik hoop dat zij mij ook een beetje gerust kunnen stellen wat betreft het elkekeer te vroeg ongi worden. Ik nu zo bang dat het daardoor geen kans heeft om in te nestelen. Ik zal me wel weer zorgen maken om niets, maar ik wil het toch even van haar horen.
Linda@ Ik blijf duimen voor jou hoor... Cira@ Spannend zeg, wanneer ga je testen? Pfffffff vandaag voel ik me echt heel ongelukkig, zit al de ganse dag te huilen en ben dan weer boos... Zal wel van de clomid komen zeker? Alle meiden een dikke cyberhug....
Hier is mijn temp op 10 dpo 0.2 gezakt, hopelijk gaat ie morgen weer omhoog. @Cira wanneer ga je testen, spannend?