PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    Didlina, dat zou ik echt niet doen hoor! Ik ben het wat dat betreft met Milla eens. Indien je een overstimulatie krijgt ben je nog veel verder van huis. Ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat de werking in principe nog hetzelfde is, een paar maandjes over tijd zal wel meevallen, anders gaf ze het heus niet mee. Daarmee zet ze haar naam op het spel. Ze kunnen altijd nog ophogen, maar ineens een dubbele dosis lijkt me niet goed. Straks gaan ze allemaal tegelijk rijpen. Kun je weer een hele maand overslaan. :confused:
    succes!
    Milla, wij morgen een eecho toch? Laat me ff weten hoe het gaat he?!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @didlina, snap heel goed dat je zo denkt, zelf denk ik nml. steeds zal ik minder spuiten. Maar met pco kan het echt heel nauw luisteren. Zo heb ik met spuiten met maar een kleine dosisverhoging een keer gehad van geen tot 8 eitjes, tja en dan moet je afbreken! Beter lang spuiten en ervoor gaan dan afbreken zou ik zeggen maar ik vind het raar dat je over datum mag gebruiken. Ik zou wel nieuwe medicatie willen. Gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je een recept nodig klaar hebt meer niet.

3. Milla

Milla Niet meer actief

@ Didlina ben je er inmiddels al uit wat je gaat doen?

@ Guaya, hoe was het vandaag in het zkh?

@ Linda, hoe gaat het met jou, lukt het een beetje met de puregon?

@ All, vandaag weer in het zkh geweest, follikel was in 3 dagen tijd maar 1mm gegroeid en nog steeds troebel, nu 1,9 mm. Ik mocht toch pregnyl zetten (vanmiddag al gedaan) en moet nu afwachten wat er gaat gebeuren, ik ga wel tempen. Over anderhalve week moet ik terug komen voor een echo en een progesteron test en dan zullen we wel zien of er nog wat zit en of het weg is. Ik verwacht er niet al te veel van, maar we gaan er wel gewoon voor, niet geschoten is altijd mis!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Spannend Milla, misschien is er niks aan de hand en heb je gewoon een mooi eitje! Hier gaat het goed, ben wel erg benieuwd naar maandag! Hopelijk is alles goed!

5. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: wat een woordkeuze ;) Hopelijk is het toch gewoon een heel mooi eitje, wel vervelend dat ze het niet zeker weten hé!

@ linda: heel veel succes morgen! Spannend na al die tijd, ik duim héél hard voor je!

Ik spuit hier momenteel de vervallen hormonen, ik spuit netjes elke dag ééntje maar ik weet nog niet of ik het tot donderdag kan volhouden om niet eens één keertje een dosis extra te spuiten... zou het echt zooo snel reageren?!
    Jullie hebben in ieder geval groot gelijk en ik ga mijn uiterste best doen om naar jullie raad te luisteren ;) ...
    Donderdag op controle en ga dan echt wel om nieuwe medicatie vragen denk ik.

6. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    @milla, and all
    Nou, dat was dus shock. 23 mm! Er was niet eens meer tijd om pregnyl te zetten en ik ben zaterdagochtens gelijk geinsemineerd. Echt wel een beetje balen dat het zo hard is gegaan. Ik twijfelde donderdag al om alvast op inloopspreekuur langs te gaan maar ik heb er al een paar keer naast gezeten en wilde niet overkomen als een zeur. Had ik nu toch maar naar mijn gevoel geluisterd!
    bms was wel 8 dus dat is goed. Zaterdag bleek ik niet uit mezelf een eisprong te hebben gehad. ze hebben wel geinsemineerd maar ik moest alsnog de pregnyl zetten en morgen nog een keer terug voor nog een IUI. We blijven er lekker mee bezig hoor. ach ja, timen blijft lastig. Ik ben benieuwd morgen, of hij dan wel is gesprongen en dan komen die zenuwslopende weken weer...
    Didlina, zo zie je maar weer wat een heel minimale ophoging kan doen! bij mij was er met 25 IE opgehoogd en van niets naar 23 mm! Ik hoop dat je het kunt volhouden tot je volgende fm want die hormonen zijn rotzooi waar je niet zelf mee moet willen experimenteren hoor! En wat is drie dagen extra spuiten op 9 maanden? ;)
    succes allemaal!
    x guaya

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, heel veel succes morgen! Ik ga aan je denken en duimen! Er zitten vast al heel wat mooie eitjes meid! Doet moet gewoon hoor! [-o<

8. Milla

Milla Niet meer actief

Linda heel veel succes vandaag!

Ik kom in de ochtend wel terug om op iedereen te reageren, maar moet echt gaan slapen nu!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    duim duim voor Linda!

10. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    Linda, hoe is het gegaan?!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Yes, hier goed nieuws! Rond de 10 follikels zowel links als rechts (dus 20), sommigen rond de 10 mm. Het was een geod echobeeld zei de arts!

De assistent heeft net gebeld, de uitslag van het bloed kwam overeen met de echo dus ik moet door blijven spuiten met dezelfde dosis. Donderdag weer voor controle.

Spannend hè maar nu ben ik wel wat positiever! Oja en ik heb ook een nieuwe spuitpen gekregen omdat ik zei dat ik vond die andere raar deed en er een klein barstje in zit.

Ben best wel happy!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo linda! dat gaat de goede kant op! Moet je nu ophogen met spuiten of hetzelfde aantal eenheden bliven spuiten?

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zelfde dosis!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    okeee. en dan donderdag weer terug komen? spannend!

15. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    @linda:super nieuws zeg!

Nou ik weer een IUI gehad net in het zh. Nu maar weer afwachten... ik haat die twee weken! ik ben even van het net voorlopig anders wind ik mezelf weer veel te veel op! jullie horen het wel weer. Succes allemaal.
    x guaya

16. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Linda wat geweldig! En ook zo'n mooi aantal ook! Ik duim stevig door!

@ Guaya, succes met de wachtweken, als ik het zo lees gaan we ongeveer gelijk op, spannend ik hoop voor jedat het raak is.

@ Meisje, hoe was je gesprek vrijdag en je weekendje weg? Een beetjer tot rust kunnen komen? Ik heb je helaas niet meer gezien in het zkh maar was dan ook pas om 10.45 in het zkh.

@ Didlina hoe gaat het met jou?

@ All, ik heb als het goed is van zaterdag op zondag een eisprong gehad, nou ja, dat is te hopen aangezien het follikel er zo raar uit zag, nu maar hopen dat mijn temperatuur omhoog gaat!

17. @ Guaya succes met wachten. Duurt altijd zo lang he.
    @ Linda wat super meid. Duimduim voor donderdag!
    @ Milla ook voor jou duimduim. Het gaat helemaal goedkomen deze maand ok..

Hier is nog iemand aan het wachten. Op ongie welteverstaan. Deze ronde waarschijnlijk niet raak omdat ei veel te laat was. Volgede ronde 100 Clomid dus nieuwe ronde nieuwe kansen

Wellicht een domme vraag maar wat betekend de derde M van MMM?

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Guaya en Milla: goed nieuws, spannend zeg nou ik duim ook voor jullie hoor, we gaan voor roze, ok?

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Volgens mij staat het voor medische malle molen of zoiets

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547