Tja beter, voor nu dus eigenlijk goed nieuws, hoe verwarrend ook allemaal. En tuurlijk leef ik met je mee! Morgen weet ik meer, volgens mij voor 14 uur, was allemaal nogal heavy gisteren dus beide niet goed geluisterd maar volgens mij zouden ze uiterlijk 14 uur gebeld hebben, iiieeehhh, het is echt eng, je denkt steeds, ojee het zal toch niet mislukt zijn? Nog ff duimen dus. Heb nog wel buikpijn trouwens dus herstel gaat niet echt snel, nouja, nog minstens twee dagen thuis en anders meld ik me do en vrij ook ziek!
Jeetje Milla wat een bericht Ik ben vanmiddag naar de arts geweest en mijn Progesteron was 26. Dit was heel mooi zei ze... Weet niet wat er nu waar is?
ik weet niet wat een goed progesteron waarde is. ik had in de geluksronde een 45...en dat vond ie een oerknal! Maar wat de goede waardes zijn...geen idee
Milla, wat klote zeg! echt ongelovelijk he, dat je af en toe gewoon zelf prognoses moet stellen. Dat had ik ook, namelijk. Nou meid, ik hoop dat ze snel met een 'oplossing' komen. Wat een gevoel an onrecht he! sterkte! x guaya
Is het niet zo dat als er er geen bevruchtingen hebben plaatgevonden, dat ze je vandaag al zouden bellen.. Ik ben niet zo thuis in IVF hoor, maar heb wel eens gelezen dat er eerder gebeld werd als het niet goed was. Ik heb goede hoop hoor! Vanaf wannner moet jij eigenlijk gaan tellen wat betreft zwanger zijn, vanaf het moment van de punctie of van terugplaatsing.. Wie weet zijn we staks bijna gelijk uitgerekend.
Ik weet het niet precies hoor, maar de assistente zei dat het boven de 30 moest zijn, maar als ik jou was zou ik gewoon afgaan op wat jou gyn jou vertelt heeft. Anders misschien googlen? Je moet je niet te druk maken hoor! Guaya, hoe gaat het jou?
Milla, hier ook dikke knuf voor jou (heb uitgebreider gereageerd op je aan 'de andere kant') Volgens mijn arts destijds was een waarde boven de 18 een teken van een eisprong... scheelt wel behoorlijk zo te lezen! Maar goed, ik heb alle variaties gehad hoor, van 0,8 tot 36! Linda, heeeeel veel succes morgen met de uitslag! Ik denk ook wel dat als het niet gelukt is je dat vandaag al gehoord zou hebben hoor..... weet ook niet hoe dat gaat maar lijkt me wel zo eerlijk... tis al zo stressen! Ik duim heeeeeel hard!
@milla en makkie: dat heb ik ook al zitten denken ja, ik neem aan dat ze vandaag al hebben gekeken, de bevruchting moet al hebben plaatsgevonden, het is nu een kwaestie van groeien, pppfff zooooo spannend, idd Milla ik dacht ook direct, samen testen en samen zwanger zijn vond het wel mooi wat makkie in het ander topic zei: misschien moet het zo zijn! Ik zag dat Meisje ook tegen haar eisprong aan zit, sluiten we gezellig met z'n drieen aan! aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh morgen om deze tijd weet ik al veel meer!
Wat een spanning hier sech, heb blijkbaar weeral veel gemist! @ Linda: dikke duimen draaien hier overuren! Ik wist niet dat er zo veel bij kwam kijken en dat het blijkbaar nog pijnlijk kan zijn ook... Hopelijk gaat het een beetje goed met je en heb je woensdag een goede terugplaatsing en op slag zwanger! @ milla: veel klusplezier, ik hoop zo voor je dat dit dan de "goede" is en ik zou inderdaad ook eisen om telkens bloedtesten uit te voeren hoor! Ik heb sinds gisteren onverwachts opnieuw na enkele dagen mijn ongi, heel vreemd vond de fert.arts het, dus nieuwe cyclus en ophogen... Weet niet juist hoeveel eenheden dit zijn maar ik moet de ene dag 2xmenopur en de volgende dag 1xmenopur, enz...
Meiden............ We hebben 6 embryo'tjes ! Waaahhh ben helemaal van slag, ben echt aan het shaken! Morgen om 11.15 uur terugplaatsing en dan horen we ook of er 1 of 2 worden teruggeplaatst (afhankelijk van de kwaliteit) en of er nog embryo'tjes kunnen worden ingevroren. Na vele maanden een echte testdatum [-o< 15 dgn na de tp wordt er bij ons gezegd
een tijd geleden heb ik hier ook druk geschreven toen even afstand genomen. nu wil ik jullie toch weer even op de hoogte brengen van mijn situatie. heb gisteren een leo-behandeling gehad. was super zenuwachtig maar viel achteraf gelukkig allemaal wel mee. heb alleen nu nog steeds wel heel veel pijn, vooral in mijn schouders maar ook in mijn buik. 1 van de 3 wondjes doet bij veel bewegingen erg veel pijn. de gyn heeft gelijk de doorgangkelijkheid van mijn eileiders getest en dat was helemaal goed. nu maar afwachten wat het effect is. sorry voor dit ego berichtje, ik zal vanaf nu proberen weer iets vaker te schrijven en dan ook meer op jullie te reageren. succes voor iedereen in ieder geval
@ Linda, heb al wat uitgebreider gereageerd in het andere forum, maar ben zo super gelukkig voor jou!
@ Ryanne: even kort inbraakje: bij mij heb ik ook al een paar keer rond de 25, 26 of 27 gehad, en daarvan zei de gyn ook dat het goed was. Het zal misschien niet een 'kei-harde' ondergrens zijn, die 30?! @ de rest: ik schrijf hier niet meer zo actief mee, maar lees wel hoor! X
Ja dat vind ik ook, ik gun het iedereen hier hoor, maar aangezien wij drieën nu al een jaar lang al onze schrijfmaatjes van toen hier hebben zien vertrekken, vind ik dat wij aan de beurt zijn! En niet alleen zwanger 2009 ingaan maar ook in de zomer van 2009 zullen bevallen van een gezond kindje, afgesproken? En de rest moet natuurlijk ook gewoon mee hoor!
Ik heb het even nagezocht maar lees op internet ook anders hoor, zal vrijdag eens vragen wat ze precies bedoelen met 30, want is natuurlijk raar als ze in één ziekenhuis tegenstrijdige dingen zeggen! Ik zou me echt niet te druk maken Ryanne! @ Meisje, hoe komt het dat je niet meer zo actief meeschrijft? Waarom dan ook, ik blijf in ieder geval voor je duimen! Jou tijd komt ook, en ik hoop heeeel snel en dat je dan uiteindelijk het vertrouwen terug mag vinden.. Blijf je ons wel op de hoogte houden? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat.