@ Linda: joepie! Ik ben zo blij voor je! Hopelijk is dit de laatste keer dat je al die ellende moet doorstaan! Ik duim voor je @ milla: mag ik ook meedoen (fert.arts zei trouwens ook tegen me dat we voor een beebje in 2009 gingen, ik hoop dat ze gelijk krijgt!) Ik hoop dat er nu wel wat eitjes beginnen te groeien, heb nog steeds een klein beetje bloedverlies, moet zaterdag terug op controle en nadien gaan we een nachtje op hotel in Sluis. Hebben we cadeau gekregen van mijn schoonouders.
So Didlina, dat is wel super lief zeg van je schoonouders! Geniet ervan en je sluit deze ronde gewoon aan ok!?!
Linda, ik denk nu aan je, heb 2 kaarsjes branden.. 1 voor jou en een voor mijn mannetje die nu een 2e sollicitatiegesprek heeft.. het zijn oranje waxinelichtjes, hoop dat ze helpen! Ik duim zo hard dat de emmy/emmy's zich lekker bij je gaan innestelen! @ Didlina, tuurlijk mag je mee.. nee je moet zelfs mee, en dat geld voor iedereen hier. Wat fijn zo'n weekendje, jij was het toch die ook last had van stress, lekker ontspannen dan! hopelijk wordt dit jullie ronde! Ik had vanmorgen temperatuursverhoging, dus echt een eisprong gehad , weet alleen niet of we er op tijd bij zijn.. lang verhaal, staat op mijn weblog. Ik heb i.i.g goede hoop!
@ linda: spannend hé, ik kan zelf haast niet wachten op jouw resultaat Ik hoop zo voor je dat je ons de 23ste goed nieuws komt melden! @ milla: ook jij zit dan nu blijkbaar weer op die veel te lange wachtbank... ik hoop dat eitjes en zwemmers hun werk gedaan hebben voor je! Ik hoop dat het een fijn weekendje wordt en dat ik zaterdagochtend goed nieuws krijg over al dan niet groeiende ei(tjes)...
@milla: oh wat lief, ben zo emo krijg tranen in mijn ogen! @didlina: ook al zón lieve steun, en wat fijn dat je zaterdag wat te horen krijgt, laat ze maar lekker groeien, misschien ene tip, tijdens de stimulatie heb ik elke avond met een kruik geslapen, had ik gelezen (en nu is het tenslotte de 1e keer echt goed gegaan!), alleen na de eisprong niet meer want dat is te warm! Nu even het nieuws: Wij hebben twee embryo'tjes! We zijn helemaal kapot, ik denk van alle spanning. Helaas zijn er geen embryo'tjes ingevoren. De kwaliteit was 1x b en 1x c. Stiekum wel wat teleurgesteld wat betreft de kwaliteit maar we gaan er gewoon voor! Het KAN en dat is het belangrijkste. Had verwacht dat ik nu helemaal blij zou zijn, maar misschien komt het door alles stress... voel me daar nu al schuldig over We hebben ook een echo-foto meegekregen
Oh Linda wat super! Jij gaat gewoon een tweeling krijgen, afgesproken?! Mijn oudste meisje vroeg vandaag 'waarom heb jij kaarsjes neergezet?' Ik zei voor papa en voor .. (jou echte naam) ze zei: Oh wie is ..? Ik zei 'dat is iemand die mama kent en die mevrouw wil heel graag een baby in de buik.. daarom doet mama dat Toen zei ze: Kun jij dan baby's toveren uit kaarsjes mama? Ik zei: ik hoop het.. toen heb ik ook een traantje weg gepinkt hoor!
aaahhh wat schattig ! kinderen kunnen zo oprecht zijn he ! ja, en ik ga voor de tweeling, ze moeten gewoon lekker bij mij blijven !
Trouwens helemaal niet gek hoor dat je nu niet blij bent.. De laatste dagen zijn zo spannend geweest voor jullie, nu dat achter de rug is ga je dat automatisch eerst allemaal op een rijtje zetten en verwerken. En eerlijk is eerlijk je had natuurlijk op a-kwaliteit gehoopt. Maar deze gaan het vast goed doen!
Inderdaad en we dachten zelfs aan invriezen. Dat voelt natuurlijk hoopvoller maar ze plaatsen ze niet terug als het niks zou kunnen worden! Maar we staan wel weer met beide benen op de grond. Het is gewoon echt afwachten en ik ga nu uitrusten en zorgen dat ik me weer positief voel!
Ohhhh Linda.... SPANNEND NU HOOR! Inderdaad jammer dat het niet allemaal 'a'-emmy's zijn geworden, maar deze gaan vast en zeker ook uitgroeien tot 'a' beebs! Ik duim met je mee hoor!
Even iets melden.. Ik heb zo'n verschrikkelijke pijnlijke borsten en buikkrampjes.. heb ik nog nooit gehad zo kort na een eisprong. Zou dat een goed teken zijn? @ Meisje had jij dat ook met etos zwanger worden, kan het daar mee te maken hebben?
Hmmm... nee, zegt me niks! Heb wel 1 keer een paar seconden hevige rugpijn gehad (het viel me echt op), en ik denk dat dat een innesteling is geweest. Werd overigens wel ongesteld na een langere cyclus dan verwacht (ivm de echo's weet ik zeker dat ik eerder ongesteld had moeten worden) dus vermoed dat dat toen een hele vroege MK is geweest. Maar.... misschien is het inderdaad een innesteling?! Wanneer denk je dat je precies je ei gehad hebt?
Ik heb het nu ook Milla hihi dus wie weet en ik heb het vooral met mijn tepels (au au au) eerder met pregnyl had ik altijd hele pijnlijke borsten maar ik weet ook dat het elke keer weer anders was. Ik lees bij ivf/icsi altijd veel over krampen en pijntjes dus het is wel normaal denk ik. Wauw ik besef me nu echt goed dat jij toch ineens een ei hebt gehad, het heeft echt vast zo moeten zijn! Meisje hoe gaat het? Moet je nog naar de Gyn? Knuffel
@ milla: wat ontroerend hé, kreeg er zelf net even traantjes van toen ik het las, zo mooi! @ linda: probeer nu maar te relaxen, het "werk" zit erop, nu maar afwachten en duimen! [-o< @ meisje: hoe gaat het verder met jou?
he milla.. ik heb al mijn afgelopen cyclussen precies jouw klachten gehad... gyn zei dat dit kan worden veroorzaakt door een grote hoeveelheid progesteron in het bloed.... zo kun je daar ook bijvoorbeeld brandendmaagzuur van krijgen.. dus dat kan 2 dingen betekenen.... zwanger of een hele goede eisprong.. groetjes Jose
Nee het is heel gek, iedere keer als ik met lopen mijn linkerbeen voouit zet of mijn buik ver uitzet met inademen dan doet mijn linkereierstok/eileider ineens heel veel pijn, heb ook steeds felle steken op de plek waar ik voor de eisprong krampjes had. Toen ik gister in bad ging zitten moest ik even echt een andere houding aannemen omdat de pijn tot in mijn bovenbeen doorschoot. Het is zeker mijn maag of mijn darmen niet.. dus hoop maar dat het een super eisprong was haha! Ik heb maandag mijn eisprong gehad, dus voor innesteling is het denk ik te vroeg.
Hey dames! @ Milla: ik hoop dat het raak is meid, en dat die kwaaltjes wel degelijk iets te maken hebben met een innesteling! Met mij is het goed! A.s. maandag heb ik weer een FM (vandaag een gehad, had een follikel van 12 mm) en dan gaan we maandag of dinsdag voor onze eerste IUI! Spannend hoor! X
Hallo, Is het goed dat ik mij bij jullie aanmeld? ik zou een stukje vertellen over mij situatie. Ik ben sabine ben 26 jaar. Ik ben in 2005 gestopt met de pil na een aantal maanden nog niet ongie geworden, ben toen naar de huisarts gegaan, ik werd door gestuurd naar gyn, aantal onderzoeken gehad en bleek dat ik PCO heb Gyn had mij gezegd dat we nog een bloed onderzoek zouden doen en als daar niks uit kwam dat we dan met hormonen zouden beginnen. Maar an het bloedonderzoek kreeg ik een foontje dat het beter was om 10 Kg af te vallen ivm mijn overgewicht. Dus ik deed de zoveelste poging om af te vallen,maar viel gauw weer in mijn oude patroon terug. Door dat het allemaal niet wou met zwanger worden,voelde ik mij steeds verotte en ben toen 6 kg aan gekomen.. ben toen nog paar keer weer geweest naar de gyn voor een aantal onderzoeken ivm 12 weken bloedverlies. mijn vriend en ik zijn verhuist en ben ik nu sinds 3 weken geleden naar ander zoekenhuis gegaan met een nieuwe gyn. Hier werden wij heel anders opgevangen en serieus genomen. ik heb gelijk bloed moeten afnemen en uitstrijkje en inwendige echo en mij vriend moest een sperma analyse. op de echo was te zien dat ik Pco heb,was ook al wel bekend. we moesten door geven welke ziektes etc voor kwamen in de familie. nou moeten we 16 okt weer komen voor de uitslagen en gaan we verder kijken wat we gaan doen, ik was zo blij deze gyn neemt de tijd en ze wou gelijk door pakken ik moest weer beginnen met foliumzuur te slikken en kreeg primolut mee omdat mijn baarmoeder helemaal vol zit, dit moest eruit zei de gyn. dus gelijk begonnen met primolut. gister begonnen met bloeden, vandaag niet naar school gegaan ivm zere buik en heel veel bloedverlies.gyn had mij al gewaarschuwd. Ik ben best zenuwachtig voor volgende week,ik hoop zo dat ze zegt dat we met clomid mogen beginnen,ze zei dat ze ons verder ging helpen en dat we gaan doorpakken.. toch ben ik bang dat ze ook zou zeggen val eerst maar af. ik ben inmiddels wel weer begonnen met lijnen, en ben nu ook weer aantal kilo's kwijt, ik was 5 kilo kwijt maar nu nog maar 3 kg,terwijl ik wel heb uitgekeken,zou het kunnen door primolut en ongie?ik snap er zelf namelijk niks van.De gyn zei wel dat ik door moest zetten met lijnen. het onderzoek van mij vriend word helaas uitgesteld,hij had vorige week ineens een hele zere buik en bloedverlies tijdens het plassen dus een zware kuur. dit een beetje mij verhaal. groetjes sab
@ milla: hoe dan ook, hopelijk is het goed nieuws hé! @ meisje: is IUI ingrijpend? moet je er iets speciaals of meer voor doen dan ervoor? Ik duim hoor! @ sabje: welkom hier (helaas), hopelijk kan je nu snel geholpen worden met een passende behandeling. Uiteindelijk willen we toch allemaal hetzelfde . PS: ik weeg niet te veel en de fert.arts krijg ook geen vat op mijn PCO dus... Ik moet pas zaterdagochtend terug voor fm, maar had net erg veel vruchtbaar slijm dus ga voor alle zekerheid maar klussen... Ook al weten we niet hoeveel eitjes er zitten. Heb vorige keer ook een klein uitbrandertje gekregen omdat we al geklusd hadden en ik 4 eitjes had
Tjemig ik heb echt enorm veel pijn. Ik voel constant steken en pijn door mijn hele bekken heen gaan. Zitten/lopen alles doet zeer.. Ik kan me vaag iets herinneren dat iemand anders dat hier ook had.. Even in het andere topic vragen..