PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ryanne: Oh meid, nu maar hopen dat die te grote follikels (hihi, klinkt beter dan eieren inderdaad!) niet meer groeien en gewoon 'oplossen' ofzo... Duimen!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, ja laten we hopen dat er 1 of 2 doorgroeien en de rest achterblijft! Hoeveel mg clomid slikte je nu? 100 mg toch?

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, het kan nog goedkomen hoor! Ik had ook een keer 4 of 5 eitjes, maar bij een latere controle bleek dat de kleinere niet meer gegroeid waren, alleen de 2 grootste. Dus dat hoop ik bij jou straks dan ook!

4. Ik hoop het ook. Deze ronde nogmaals 50. Je lichaam moest er aan wennen zei de gyn. Woensdag terug dus ben benieuwd.

5. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ linda: nog even (héél lang eigenlijk als je zit te wachten) en je weet meer! Ik duim nog steeds héél hard!

@ an: super, gefeliciteerd meis!

@ meisje: joepie, zal wel goed verlopen! Ikduim hoor !

@ ryanne: ga je niet proberen als je er 3 hebt?

Ik heb weer 4 eitjes, 1 groot en 3 iets kleinere. Wel vreemd dat het nu weer ineens zo snel ging. De fert.arts zegt telkens dat ik echt wel een "moeilijk geval" ben...
    Verder een super fijn, ontspannend weekend gehad en véél geoefend, dus straks een "nederlands" beebje ;) (hoop, hoop!)
    Gemaakt in sluis :D

6. als het er drie zijn wel maar als het er 5 blijven niet.

Wanneer moet jij weer terug?

7. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb de uitslag van de progesterontest en de waarde is maar 8,4 dus nog minder dan vorige week :( Woensdag heb ik een gesprek.. Hoop dat ze dan echt wat voor me gaan doen.

8. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ ryanne: ik moet pas terug als ik weet of ik zwanger ben of niet, heb gisteren prgnyl gezet

@ milla: sh*t meis, ik hoop ook héél hard dat er nu eindelijk duidelijkheid komt voor je, want zo weet je natuurlijk niet waarje staat... dikke knuf *

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ah balen meid.
    Tja, je kent je eigen lichaam dus toch écht het beste he...
    Ik had nog wel voor je geduimd!
    Ik ben benieuwd wat er woensdag besproken gaat worden!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit milla,das echt slecht nieuws! knuf

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ja ik baal enorm, dit betekent dat ik nu behalve PCOS, dat al een vijand is ook luteale fase insufficientie heb en al die maanden dus voor niks bezig ben geweest.. is wel even moeilijk om mee om te gaan. Ik heb een hele waslijst aan vragen en dingen die me dwars zitten, hopelijk wordt ik nu snel ongesteld zodat ik verder kan.

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh Milla wat ontzettend klote.... nou nu moeten ze er echt eens goed mee aan de slag... het enige voordeel is dat ze nu exact weten wat het probleem is... het komt door hormonen, mischien heb je daarom ook PCO, het kan ook nog eens zo zijn dat het niet ( zoals jij denkt) 2 verschillende vruchtbaarheidsproblemen zijn maar een hormoonverstoring dat beide veroorzaakt?

kan me voorstellen dat je het gevoel hebt voor niets bezig te zijn geweest..

gr jose

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mila, kunnen ze die lutuele fase niet verlengen door progesteron te geven? Bijvoorbeeld Utrogestan capsules die je vaginaal inbrengt?

14. Milla

Milla Niet meer actief

Ja hoop progestan ofzo te krijgen, het probleem is alleen dat er in het ziekenhuis een gynaecoloog rondloopt die beweert dat het middel geen verschil maakt. De meningen zijn op het gebied van luteale fase insufficiëntie nogal verdeeld, sommige artsen zeggen zelfs dat het niet bestaat.. :( Nou kijk naar mijn progesteronwaardes zou ik zeggen.. Ik wil het toch proberen. Krijg ik het niet dan ga ik ergens anders naar toe.

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi milla,

vervelend voor je.....hopelijk kunnen ze er snel iets mee....

en idd, er zijn meer ziekenhuizen, mochten je zelf iets anders willen.....

uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde, dus go for it!

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hallo meiden,

ik wil me ook bij jullie forum aanmelden,er is na een bezoek aan de gyn vanmiddag geconstateerd dat ik pcos heb.bloegeprikt en over 2 weken de uitslag en met medicijnen beginnen om een eisprong op te wekken.

als jullie verder vragen hebben stel ze...

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    je hbt gelijk hoor mIlla. Ik weet niet of het de truc is, maar uit de apotheek weet ik dat het wel gebruikt wordt. Hopelijk ook voor jouw probleeem. BTW progestan is uit de handel, heet nu Utrogestan!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Welkom Knarboor bij de club! Veel succes toegewenst en hopelijk ben je heel snel zwanger! Zijn jullie al lang bezig?

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @ makkie

we zijn in maart gestopt met de pil en sindsdien niks meer. dus nog niet zo heel erg lang,maar voor je gevoel wel ;)

heb jij ook pco? was jij snel zwanger?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he ged knarboor, dat komt me bekent voor( zie onderschrift). Hoop dat je snel aan een behandeling mag beginnen!

Share This Page