PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Daar zijn de meningen over verdeeld.
    Sommigen zeggen 8, anderen 12 en nog weer anderen 24 uur.
    Dus als het vannacht gesprongen is, heb ik best nog wel wat kansen.
    En we hebben maandagavond ook geklust.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

o gelukkig maar!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Nou ik kom uit het ziekenhuis en de werkellijkheid is nog een grotere nachtmerrie dan mijn droom..

De gyn is er niet 100% van overtuigd dat er standaard iets met de progesteron aan de hand zou zijn, ondanks dat ik waardes had van 11 en 8 :confused: . Ik heb welliswaar geen goede luteale fase en daardoor luteale fase insufficientie maar ze durft alleen aan de hand van de laatste cyclus geen volledige beoordeling te doen en dus wil ze dat ik nog een cyclus onderga zonder progestron zodat zij nog een ronde extra onderzoek kunnen doen..
    Ik heb gepraat als brugman, ik heb gezegd dat het nog nooit goed is gegaan, ik heb gezegd er van overtuigd te zijn dat het ook de volgende cyclus weer slecht zal zijn omdat het áltijd slecht is geweest en ik áltijd te vroeg ongesteld wordt maar wat ik ook zei het had geen zin.. ze gaat het maandagt nog wel met een andere gyn bespreken, maar heb weinig keuze.

Dit betekent dat ik een hele maand een heleboel moet doen terwijl ik nu al weet dat ik niet zwanger wordt! Ik ga dus voor niks spuiten, voor niks mijn dochter laten overblijven op school, voor niks 6x op 40 km op en neer naar het ziekenhuis rijden, ALLEEN zodat zij nogmaals kunnen concluderen dat er toch echt iets niet goed is.. Want als ze het 2 x zien dat is het pas echt zeker(zucht) Een dus ronde waarin ik sowieso geen kansen heb. Ik zit er zo door heen, kan alleen nog maar huilen..
    Ik ben in staat om desnoods zonder hun hulp op andere wijze aan Progestan te komen, al moet ik het op eigen houtje doen en het in België gaan halen.. Ik ben er zo kapot van.. :cry: :cry: :cry:

4. Milla

Milla Niet meer actief

Ik weet dat ik dat hier eigenlijk niet mag vragen, maar als iemand tips heeft hoe dat ik toch aan Progestan kan komen, laat het dan alsjeblieft weten. Volgende cyclus stap ik sowieso over naar die kliniek, maar dan heb ik vooraf in ieder geval een keer een kans.

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    .... zie mijn reactie in je eigen topic ....

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meisje echt super gefeliciteerd, wauw zeg dat gaat helemaal goed komen! Ik zie dat jij ook geen banner durft te plaatsen hihi wat zou dat geweldig zijn als we nu beide positief zouden testen he, kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst was! Hou je taai en succes met aftellen!

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Linda, jij ook succes!
    Maar jij bent eerder aan de beurt he!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit milla, hier heb je niet aan...das een weggegooide maand!
    Wat balen dat ze zo laconiek reageren...snappen ze iet dat elke maand wachten (vergeefs) een maand teveel is?

9. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ milla: is dat hetzelfde als utrogestan? kan je hier nl. zo krijgen, postpakketje?! ;)
    Verder volhouden en ik zou ze daar eens goed hun gedacht zeggen!

@ linda & meisje: duim...duim...duim...

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje, slim dat jullie maandag nog geklust hebben!
    vond je het niet vervelend dat die echoscopiste het waarschijnlijk niet helemaal goed berekent heeft? Nou ja, je hebt in ieder geval een super kans nu, ik hoop voor je dat dit de laatste behandeling was!

@ Didlina, ik heb je een pb-tje gestuurd, hoe gaat het verder met jou?

@ Linda, precies over een week weet jij of je wel of niet zwanger bent, zooo spannend! Ik las op het zwangerschapstopic dat je dacht dat je misschien een innesteling gehad hebt, tjeee dat klonk allemaal heel hoopvol! Ik duim hard voor je door! En maak je geen zorgen over wat je allemaal al wel en niet voelt, want na de innesteling moet het HCG opnieuw opbouwen.. Ik duim!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh is dat zo? dat wist ik niet, spannend, heb nu weer weinig klachten ojee ik hoop het zo, kan me bijna niet voorstellen dat het straks allemaal weer een en al verdriet kan zijn, ik denk er echt 24u per dag aan maar ik voel me er juist fijn bij, fantaseer steeds over twins

12. Milla

Milla Niet meer actief

Wat ik eigenlijk bedoel is dat het hcg van de pregnyl misschien nog wel in je lichaam zit, maar dat wordt automatisch minder, tenzij je zwanger bent, dan bouwt het zich na de innesteing weer op.. het stond er een beetje raar.. Zou super zijn twins! Ik hoop het voor je!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi ok ik snap het ja ik zoek echt naar antwoorden die er niet zijn, heb je de bolletjes binnen? wanneer mag je binnen met spuiten? een dezer dagen zeker al?

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje en Linda, heb hier dikke blaren van het duimen voor jullie!

Didlina, hoe gaat het met jou meid?

Milla, wat is het plan van aanpak nu? Eerst wachten tot je ongi word en dan....?

De rest van de meiden hier, veel succes!

15. Milla

Milla Niet meer actief

lief dat je het vraagt! Ik ben sinds gisteren (8 dagen na ei) weer ongi, morgen weer spuiten met purgegon en vanaf volgende week weer echo's.
    Na de Pregnylspuit ga ik beginnen met de progestan, ik wil daarna geen onderzoeken meer in het ziekenhuis waar ik nu zit, de volgende ronde ga ik overstappen naar een kliniek.

Nogmaals super dat je nu van je kies verlost bent!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

O, had dan niet mee gekregen dat je ongi bent geworden. Natuurlijk ENORM K*T, maar wel fijn zo snel, kun je meteen weer verder!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @didlina, wanneer ga jij testen?

18. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ linda: ik heb geen flauw idee, ik denk zo lang ik het kan volhouden. Ik heb nu wel van die "gevoelige" testen in huis dus ik zou misschien eerder kunnen testen, maar ben bang voor de teleurstelling. Ik kan het niet helpen maar ik zit ook bijna de hele dag te fantaseren over het moment van de test tot hoe ik het iedereen ga vertellen en hoe en wat en hoeveel... om gek van te worden, maar ik zeg steeds tegen mezelf 't zal toch weer niets zijn... pfftt... zenuwslopend! :(

@ makkie: met mij alles goed behalve het lange wachten steeds... Hoe gaat het met jou en beebje? Het is bijna zo ver hé, wat gaat de tijd toch snel!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja dat heb ik ook didlina, welke testen gebruik jij? ik heb er nog geen in huis.

20. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ Linda: ik heb nu sensitest (gekocht via internet), maar ik heb deze nog niet gebruikt. Normaal heb ik gewoon testen uit de supermarkt, maar die zijn duurder en ik dacht dat deze misschien beter werken...

Deel Deze Pagina