aaahhh ik maak mezelf gek, ja dat had ik ook gedaan, daar was niks op te zien, het is wat gelig maarja dat is geen bruin natuurlijk, bm was in het weekend heel hard maar nu juist weer zacht, weet eigenlijk niet wat dat zegt. Hoe gata het spuiten? Ik heb trouwens gelezen dat mensen na ivf/icsi vaak op de 12e wachtdag ongi worden, dat is dus vandaag nou en daar is geen sprake van dus ik hou maar hoop!
hoi meiden! Nou alles was goed bij de verloskundige! Baarmoeder zit net onder mn navel en het hartje klopte duidelijk! Zo schattig! Ivm medicijngebruik moet ik in het ziekenhuis bevallen (wist ik al) en heeft ze een afspraak gemaakt bij de gyn in dat iekenhuis, zodat ze weten dat ik daar kom bevallen en met welke indicatie! Dat is over 4 weken en over 5 weken kom ik dan weer bij de verlosk. Ben blij dat alles goed was! Heb gelijk nog effe over eten gevraagd. Want Kaneel zou opeens weer niet mogen, maar ze zei dat je dan 500 gram per dag moets eten...hahaha, dus appeltaart mag gewoon! Ga straks effe op gordijnenjacht. Ik zag dat de Blokker waarschijnlijk de juiste kleur voor de babykamer in de aanbieding heeft liggen!
@ Sybje het begint nu echt op te schieten he @ Milla wat een mooie dochters @ Linda wat spannend *duimduim* @ pooh wat gaat de tijd toch snel. Wanneer hebben jullie de pretecho? Wil je weten wat het wordt? Hier vanmiddag fm. Denk dat mn ei er nog is want heb de hele tijd van die gemene steken. Vrijdag en zondag geklust dus meer kunnen we niet doen helaas.
Nou Ryanne, als het ei er straks nog zit, zou ik vanavond nog een extra gokje wagen hoor! HIHI, veel plezier!
@ryanne, ben benieuwd of je ei er nog zit en hoe groot ie dan is! Enne voor dez ekerheid effe doorklussen hoor! Beter te veel dan te weinig! Ik heb 12 november de 20 weken echo. Ik heb er veel zin in en ja, we willen wel weten wat het wordt! Ik hoop alleen dat ik mn mond kan houden naar de buitenwereld! Zelf denk ik dat het een meid is! Weet niet waarom ,maar dat gevoel heb i kal vanaf dag 1!
ik weet ook niet of ik mijn mond zou kunnen houden! Ei moet dan megagroot zijn, was vrijdag al 20 mm. Kan niet wachten tot vanmiddag! @ meisje, houd je me een plekje vrij op het wachtbankje?
@ milla: wat een lieve schatjes, hopelijk komt er snel nog eentje bij! @ linda: nog steeds niets? wat een ijzeren discipline om te wachten met testen! Ik begrijp het wel hoor, bang voor de teleurstelling... ik twijfel ook steeds of ik wel zou testen maar ik heb niet zo veel geduld @ ryanne: ben je al geweest voor fm? @ poohbear: wat gaat de tijd snel hƩ, ik denk dat je gedacht dan juist zal zijn (vrouwelijke intuitie ) Ik haat dat lange wachten steeds, ben ik echt niet goed in! Heb af en toe wat steekjes in mijn buik, maar verder durf ik niets te voelen. Ik ga er maar van uit dat het weer niets zal zijn dan kan er alleen maar goed nieuws volgen... toch?!
@ ryanne: oei, nog heel de tijd in spanning... nou probeer maar rustig te blijven, het zal toch niets aan de situatie veranderen...
hier echt misselijk van ellende, een beetje licht bruinige afscheidng, het is heel weinig maar toch... zie het niet echt meer zitten, ik weet dat het geen bloed is maar toch, afwachten dus
@ Linda Ik heb toen ook geregeld een tampontest gedaan. En er zat toen ook telkens gelige afscheiding op. Ik krijg steeds meer hoop voor je meid. Vind het zo spannend, leef helemaal met je mee. Hopelijk is het snel donderdag.
Oh nee toch Linda! Dat mag niet hoor! Oh vind dit zo erg voor je... Toch kan het ook nog de andere kant op! ik herinner me dat Chantje dat ook had en kort daarna toch zwanger bleek te zijn. Nog niet de moed opgeven hoor, zolang het niet rood is kan het nog alle kanten op! Ik denk aan je duim voor je! @ Ryanne hoe was je afspraak, hoe ging het, is de follikel al weg? @ Didlina spannend hoor! Lastig dat wachten, maar ik hoop dat het beloond gaat worden. Ik duim!
@ Linda: hopelijk betekend het helemaal niets en kom je ons toch nog vertellen dat je zwanger bent! En als het toch niet blijkt te zijn, geef de moed dan niet op, je hebt nu tenminste "echte" kansen, dus dan zal het wel voor de volgende keer zijn! Veel moed... dikke knuf @ ryanne: en? weet je al iets meer? @ milla: ik hoop ook dat er eindelijk nog eens roze mag zijn
@ Linda, hoe gaat het met je, heb gister avond en vanochtend regelmatig aan je gedacht, hoop zo dat het niet heeft doorgezet
@linda : ben ook nieuwsgierig hoor ! @all : ik ga zo effe douchen en de laatste spullen inpakken en dan ben ik weg ....heb redelijk geslapen misschien kan ik overdag nog een tukkie doen .... meiden jullie horen me via milla ! @talia : ik verwacht ook babynieuws van jou hoor voordat ik weer thuis ben ....
wilde even melden dat ik vanacht overduidelijk ongi ben geworden..... we zijn helemaal kapot en hebben ons beide ziek gemeld. Straks bel ik het zkh. Jullie horen snel van me.