PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    dat stimuleren met pco is echt een ramp, ik zie er ook weer tegenop, mag je met drie follikeles wel gewoon door? hier helaas nog lang wachten ivm kerstperiode.

spannend meisje wie weet ik heb er toch wel een goed gevoel over!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Linda, ik hoop dat jouw gevoel klopt.
    We wachten het maar gewoon af, dat is het enige wat we kunnen he.
    En daar zijn we met zijn allen al wel heel goed in getraind, dus ehh.....

X

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @diclina, die periodes heb ik ook gehad "het gaat nooit lukken". heb heel wat huilbuien gehad, wanneer ik weer terug kwam uit het ziekenhuis en er niets gegroeid was.
    Gelukkig deed Puregon wel wat voor me. Maar het heeft een 9 maanden geduurd voor ik eindelijk mbv medicatie een eisprong kreeg, dat was anderhalf jaar nadat ik een eigen eitje had! Het heeft tijd nodig, maar elke dag, elke week, elke maand wachten kan veel ste veel zijn als je graag een kindje wilt!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Didlina, dat gevoel van gaat het ooit wel lukken is zoooo herkenbaar! Laatst zaten mijn vriend en ik samen op de bank met de handen op mijn buik omdat de kleine lekker druk was.... we keken elkaar aan en we zeiden dat we dit een klein jaartje nooit hadden durven dromen... en nu is het toch echt al bijna zover! Echt meid, op een dag is het gelukt en heb je de kleine in je armen voordat je er erg in hebt. En er zijn nog zoveeeeel behandelingen mogelijk voordat je kunt zeggen dat het niet meer gaat lukken! Hou voel meid, hoe moeilijk dat ook is!

Meisje, spannendddddddd! Mss is het juist wel een teken van je lichaam dat het raak is, omdat je er zo rustig onder bent.... ik was de bewuste ronde ook veel rustiger en minder bezig met mijn lijf. Ik duim heel hard voor je door!

Linda, vind je het moeilijk om toch weer een tijd te wachten voordat jullie verder kunnen of is dat juist wel fijn na zo'n heftig traject? Ik hoop dat 2009 gewoon jullie jaar gaat worden!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Jee wat is er vandaag al veel geschreven!

@ Didlina, ik sluit me bij de anderen aan, geef de moed niet op hoe moeilijk dat soms ook is!

@ Meisje, wat spannend, ik hoop dat het allemaal goede tekenen zijn! Ik duim voor jou!

@ Linda, ik hoop dat de komende maanden om zullen vliegen! 2009 wordt ons jaar afgesproken?

@ Ryanne, ik hoop dat jou uitslag goed zal zijn! Hopelijk komt er niet eens een nieuwe cyclus!

@ all, niet veel bijzonders te verstellen, een steekje hier een krampje daar en verder ben ik alleen bezig de verjaardag van mijn oudste dochter (ze wordt morgen 5). En met vergaderen enz. Donderdag weer een fm dan zien we wel weer verder.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @makkie nee helaas duurt het me veel te lang, in principe had ik eind november verder gemogen maar dan volgt de punctie en tp rond de kerstdagen en dan doen ze geen ivf behandeling, wist ik van te voren hoor maarja ging er natuurlijk vanuit dat het niet nodig zou zijn...

@milla afgesproken, maar misschien heb jij al eerder goed nieuws!

7. Milla

Milla Niet meer actief

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, ik hoop dat die verhuizing niet te lang duurt!
    (maximaal een uur ofzo, dat is voor mij op dit moment de maximale 'ik ga niet op ZP zitten surfen'-tijd).

9. Milla

Milla Niet meer actief

:)

Over hoe lang het precies gaat duren zijn ze niet duidelijk, maar het klinkt als een grote klus waar wel de nodige tijd voor nodig is.

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hahaha, we zien het wel he!
    Kan me toch niet voorstellen dat dat echt weken gaat duren?
    Anders wil ik wel komen helpen dozen sjouwen?!
    :)

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zojuist vernomen dat het om enkele dagen gaat, gelukkig maar :D

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    emailen via hyves dan maar?

13. Milla

Milla Niet meer actief

Lijkt me een strak plan :thumup:

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    misschien ff een goed afkicktijd voor mij, heb dan toch niks te melden :cry:

met sommigen zit ik op hyves dus dat komt wel goed, pppfff zal me baas wel blij mee zijn dat die site een paar dagen offline is :)

15. Milla

Milla Niet meer actief

Lieve linda, daar ben ik het niet mee eens hoor! Ook jij hebt je verlangens, je zorgen en je piekermomenten, misschien zelfs op sommige momenten nog heftiger dan wij allemaal bij elkaar...
    Als ik voor mezelf spreek kan ik alleen maar zeggen dat ik het fijn vind dat je ondanks dat je nu een 'andere koers vaaart' hier schrijft, je gevoelens deelt, ons zelfs nog steunt en meiden die zwanger zijn of bevallen zijn kan feliciteren. Daar heb ik veel respect voor.
    Ik wil je hier niet missen hoor, jij hoort er net zo goed bij als ieder ander. Ik kijk niet anders tegen jou aan als tegen de anderen hier, het is alleen dat je op andere manier zwaarder hebt en meer moeite moet doen. Wat betreft die wachtperiode.. ik wacht met je mee!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Helaas, hier nog meer slecht nieuws na Didlina en Linda...
    Onze eerste IUI is mislukt .
    Vannacht ongesteld geworden, geen twijfel over mogelijk.
    Maar we moeten door (hoe lastig dat ook weer is, de twijfel of het überhaupt ooit echt gaat lukken begint langzamerhand toe te slaan).
    Ik heb al weer een echo gepland staan voor dag 10, en ik ga vanmiddag bij de apotheek Clomid50 halen, in de hoop dat e.e.a. dan wat sneller gaat.
    Want ik heb nu een cyclus gehad van 42 dagen....

Tot gauw,

X

17. Milla

Milla Niet meer actief

Meisje nogmaals dikke knuffel.. Het zit ons inderdaad allemaal niet mee..
    Ik blijf de hoop houden dat we binnenkort met zijn allen naar de andere kant gaan.

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja, dat moet ook he Milla...
    Ik begin nu trouwens toch wel overtuigd te raken van het feit dat de echoscopiste inderdaad te laat geinsemineerd heeft:
    Ik had op maandag een ei van 20 mm.
    Mijn ei springt altijd rond de 23 mm.
    De pregnyl-spuit heb ik op maandagavond gehad.
    Op woensdag was het ei weg, dus de IUI had alleen maar zin als het ei nog maar heel kort daarvoor gesprongen was.
    En ik word altijd precies 14 dagen na mijn ei ongesteld, met andere woorden; als dat nu ook zo is (waar ik wel van uit ga), dan heb ik mijn ei dus op dinsdagochtend gehad en is de IUI 24 uur te laat geweest...
    En ik had dat zelf ook aangegeven, toen zij de IUI afsprak voor woensdag vroeg ik of dat niet te laat was en of dinsdag niet beter zou zijn...
    Balen, had ik maar wat meer vastgehouden aan die dinsdag, dan was het misschien nu wel raak geweest. Maar goed, dat blijft gissen he...

X

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jezus wat een shit nieuws, wordt er weer helemaal verdrietig van, oh meisje, ik vind het zooo erg, wat een oneerlijke rotwereld! snap heel goed dat je naar de oorzaak zoekt, dat doe ik nml ook steeds, denk namelijk steeds dat de punctie misschien iets te vroeg heeft plaatsgevonden...

wat een kloteweken steeds! heel veel sterkte, misschien wel fijn dat je nu 'anders' verder gaat nu je clomid gaat gebruiken, hou je taai ik denk aan je

Milla, lieve woorden, ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las!

Voel me op dit moment steeds erg depri. Oja nog een voorval: ik was net in ene gebouw waar ik de schoonmaak regel. Er moest daar een mevrouw op een andere verdieping gaan werken omdat ze zwanger is, dit ivm gevaren op een laboratorium. WILDE ZE NIET, ze wil het kind zowieso eigenlijk niet. Ik kon er wel op d'r kop rammen!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda dat is begrijpelijk dat je daar verdrietig van word jij vecht er zo hard voor en sommige gebeurt het sterkte!

Deel Deze Pagina