PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla heel veel succes

2. Milla s6 meid!

3. heeft er iemand ervaring met de zw. testen van Sensitest?

4. Wil iemand eens in mn album kijken?

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, de testen lijken me beide heeeel licht positief! Ik zie bij beide het tweede streepje hoor! En je moet nog 3 dagen voor je nod, dus logisch als het licht is! Ik denk dat het raak is meid!

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ryanne, ik eet mijn schoen op als dit niet 'raak' is!
    Gefeliciteerd hoor, het streepje is nog licht maar je bent ook nog wat vroeg! Morgen of overmorgen nog eens testen met ochtendurine, wedden dat het streepje dan al donkerder is?!
    :D :D :D :D :D :D :D

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    HEE IK ZIE EEN STREEP !

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    waaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh voorzichtig van hart, ik heb nog nooit zo'n streep gezien dus................................:)

9. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    hoi

mag ik ook met jullie meekletsen?
    Wij hebben een zoontje van 1 jaar... voordat ik zwanger raakte had ik ook pco. Het heeft dan ook anderhalf jaar geduurd en uiteindelijk is het met behulp van het ziekenhuis gelukt..
    Nu willen we voor de tweede gaan en ik ben net voor het eerst ongesteld geworden.. ben erg benieuwd hoe mijn cyles zich nu gaat ontwikkelen..

10. Milla

Milla Niet meer actief

Jeetje Ryanne wat spannend, ik denk ook dat ik je mag feliciteren maar ben wel erg voorzichtig.. ik heb zelf ook licht positieve testen gehad maar was toen niet zwanger (zie mijn album) ik hoop (en ga er stiekem vanuit) dat jou test morgen nog duidelijker zal zijn!

@ kiwi welkom!

@ all de fm van vandaag was teleurstellend er was nog niet veel bijzonders te zien, ik moet doorspuiten en dinsdagavond weer terug komen.

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    dankjewel!

12. check mn album aaaaaahhhhhhhh

13. Milla

Milla Niet meer actief

Nou dit kan niet meer missen hoor!
    Van harte gefeliciteerd!

Eindelijk weer iemand in het roze! Meid het is je gegunt! Kom je gezellig meekletsen 'aan de andere kant?'

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ryanne...wat zie ik nu!? streepjes!
    gefeliciteerd meid, heerlijk!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JEEEEUUUUHHHHHH RYANNE IS ZWANGER!!!

(hihi, en ik ben daar extra blij mee want anders had ik mijn schoen op moeten eten!!!)

Gefeliciteerd!!!!!!!

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

16. haha meisje die had je zwaar op je maag gelegen ;)
    Dank jullie wel allemaal kan het nog niet geloven. Zometeen de gyn. Bellen met wat er nu gaat gebeuren.

Pooh waar is de andere kant?

17. Milla

Milla Niet meer actief

' De andere kant' is het topic waar alle zwangeren en bevallen PCO meiden die hier geschreven hebben samen schrijven. Je kunt het vinden onder zwangerschap- clubs in dit forum en het heet: zwangere dames van het PCO-clubje..

(ik kan even het url niet kopieren, mijn pc doet raar, maar hoop dat je het zo kunt vinden)

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jaaaa Ryanne, ik dacht het al! Super meid, van harte! Heb je ook al verwelkomt 'aan de andere kant'. Eindelijk weer wat roze hier erbij! Linda, Meisje en Milla, jullie zijn de volgende hoor!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zojuist onze derde kinderwens in de openbaarheid gebracht door op mijn hyves een berichtje te plaatsen.. Ik vind het moeilijk maar het lucht na al die tijd wel enorm op, nu hoef ik niet meer te zwijgen over iets dat voor ons zo belangrijk is, buiten dat het niet vanzelf gaat hoeven mensen verder geen details te weten. Maar nu hoef ik in ieder geval niet meer te liegen over waarom ik zo vaak naar het ziekenhuis moet enz. Lastig hoor, hoe gaan jullie er mee om wie weten van jullie dat jullie bezig zijn?

20. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    Gefeliciteerd Ryanne!

Deel Deze Pagina