PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ben vanacht misselijk wakker geworden, en ben nog steeds misselijk.
    Niet zo goed geslapen dus, kan niet meer slapen.

Mijn temp is weer omhoog, hopelijk is dit een goed teken!

2. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Spannend Cindy

3. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier nog steeds geen ongi, maar geloof er toch niet in dat ik zwanger zou kunnen zijn, ik heb geen 1 kwaaltje. Geen pijnlijke borsten, geen krampen, niet misselijk(alleen gster even) ben alleen beetje duizelig de laatse 2 dagen, maar goed heb daar niks mee te maken geloof ik

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    cindy je temp gaat weer mooi omhoog hoop zo dat dat een goed teken is!

deborah onzeker zo he als je niet zwanger ben hoop ik voor je dat je snel ongie word en nietnin onzekerheid zit en anders een mooie positieve test krijgt morgen!

chantje vervelend he als je zo last hebt van de provera, ik heb echt ontzettend last van mijn tepels en ben erg moe of dat er ook mee te maken heeft weet ik niet, succes en spannend dat je mss toch een verlaat ei had maar probeer je er niet op vast te houden dan is de teleurstelling zo groot als je wel gewoon ongie word maar duim voor je!

cira wat balen dat het doorzet had het zo gehoopt voor je sterkte!

Pattie ben benieuwd hoe het was in het zh? succes

hier op wat bijwerkingen na alles goed soms even een dip maar probeer dan maar weer iets positiefs te zoeken, vandaag laatste provera... en dan wachten...

mariska hoe voel je je vandaag?

knuffels

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Lot: ik ben ook erg moe! Misschien dat het toch wel door de povera komt!?

Deborah: Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar je hoeft niet perse last te hebben van kwaaltjes.....

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

zjs ik moet gewoon afwachten tot morgenochtend

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poeh de zwangerschapstesten zijn binnen, wordt nu toch wel heel zenuwachtig! Moet zo gelukkig werken tot 7 uur (naschoolse opvang) dus hoef ik er niet zo aan te denken, ben blij als het morgen ochtend is. Het is toch beter om met ochtend urine te doen?

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    De keer dat ik teste omdat ik dacht zwanger te zijn teste ik een paar dagen voor mijn NOD 's avonds om 7 uur....POSITIEF

Dus nee het hoeft niet met ochtendurine.....

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hey dames,
    Ik had nog even een vraagje. Ik heb al heel lang last van mn linker onderbuik (eierstok?). Ik vroeg me af of dit kon komen door de PCO. ZIjn er meer meiden die dit ook hebben? Of komt het toch ergens anders vandaan?
    Thnx!

Liefs,
    Wup

10. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Hee meiden,

Vandaag weer een fm gehad (cd11) en er was nog niet veel te zien, maar dat kan natuurlijk omdat het nog best vroeg ik de cyclus is.
    Op mijn vraag of het een kans van innestelen heeft als ik zo vroeg na een eisprong ongi wordt had ze niet echt een fijn antwoord.
    De kans is er wel maar wordt wel bemoeilijkt.
    Ze wil me de komende week extra controleren en ik moet ook weer bloed laten prikken. Ik hoop dat hier ies meer duidelijkheid van komt.
    Maandag om 10.45 uur meot ik weer naar het ziekenhuis. Het is dus afwachten.

11. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ben echt ongi geworden gisteren avond al helder rood bloed.

Op naar een nieuwe ronde dan maar. Gelukkig kan ik morgen alweer met de clomid beginnen.

12. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Cindy en Deborah Spannend!

Mariska hoe is het met je?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Heb vandaag mn eerste gesprek bij de gyn gehad. Inwendig echo leek op PCO en mn verhaal erbij ook. Ze hebben vast bloedafgenomen en de vakantie horen we de uitslag van het bloed en sperma onderzoek.
    Spannend!

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    IK kan nu wel huilen

iemand zegt hier net op het forum dit tegen mijn

Dus ik ben nu voor het niks aan het wachten om morgen te testen, als ik toch geen eisprong heb :cry: :cry: Dan kan ik maar beter meteen naar de gynocoloog stappen, hoef ik het niet te blijven proberen :cry: :cry: :cry:

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah@ De moed niet laten zakken meid... Doe maar morgen gewoon die test hoor. Het kan altijd zijn dat je spontaan een eisprong hebt gehad.
    Zou gewoon vanaf volgende ronde anders beginnen met temperaturen... Je kan die anders meenemen naar de gyn zodat ie kan kijken hoe dat je cyclus verloopt en als je in die paar maanden toch een eisprong zou hebben gehad...
    Anders kan je gerust hier ook je tempkaartje tonen hoor, we zullen proberen te helpen... Huil maar eens goed uit en dan met volle moed erweer tegenaan gaan.... dikke cyberhug

Cira@ Wat vind ik dit zo erg voor je dat je ongi bent geworden... Kweet hoe het voelt meid, maar we hebben toch vanzelf een eisprong gehad hé ;) das toch al iets...
    We spreken af volgende ronde beiden zwanger hé :) ( en de andere meiden ook natuurlijk )

Lot@ Lastig hé zo'n dip, kvoel me soms zo ongelukkig... Deze morgen weer maar gelukkig na een uurtje of 2 was het voorbij. Ja die hormonen doen weer volop zijn werk op mijn humeur :(

Chantje@ Ik had eigenlijk geen bijwerkingen van de provera, wel dus van de clomid... Veel succes deze ronde, hopelijk laten de :evil: :evil: :evil: niet telang op zich wachten...

Cindy@ Bij jou wordt het echt spannend hé, kheb een voorgevoel dat je zwanger bent ;)

Kvraag me af hoe het met linda is? Zou ze ongi zijn of niet?

16. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    poohbear spannend zeg hopelijk zijn de uitslagen goed en kunnen ze jullie snel helpen! succes

cira balen zeg succes deze ronde en hopelijk vele hier zwanger....

mariska dat vroeg ik me ook af van linda ze is nu lekker op vakantie..

deborah het is niet fijn om te horen he zoiets wil je niet horen succes

pattie hopelijk is er volgende week wat te zien en wat vervelend dat ze er niet echt een duidelijk antwoord op had van die snelle ongie succes

17. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoe werkt ee ovulatie test :oops:

Nee is zeker niet fijn om te horen, heb niet eens meer zin om morgen te testen als ik toch bijna het antwoord al weet :cry:

18. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik heb net al de test gedaan :oops: Hield het niet meer hoor, maar goed kon het 99% al weten NEGATIEF :cry: Ik neem maandag wel contact met mijn gynocoloog op :(

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    deborah balen zeg voor je eigen gevoel mss wel beter om contact met je gyn op te nemen...
    succes

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah@Kvind dit zo erg voor je... Kweet hoe het voelt om een negatieve test in handen te hebben, veel sterkte meid...
    Het zal inderdaad beter zijn om een afspraak te maken met de gyn, je zal dan zeker weten wat de oorzaak is dat je niet zwanger geraakt en hormonen krijgen ervoor...
    Je kan dan lekker onnozel komen zoals wij ;) :)

Hoe een ovulatietest werkt weet ik ook niet precies, heb zelf nog nooit gebruikt maar cira zal je er wel meer over kunnen vertellen...
    Ik neem gewoon iedere morgen m'n temp dat is alles...

Share This Page